Martin Christopher Hoftvedt

Valkyriegata 5 0366 Oslo
Martin Christopher Hoftvedt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Martin Christopher Hoftvedt

Meget dyktig og omgjengelig tannlege

Tannlege: Martin Christopher Hoftvedt Skrevet

Meget dyktig og omgjengelig tannlege. Underviser også ved tannlegehøyskolen i Oslo. Kun positive ting å si om Martin. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Martin Christopher Hoftvedt Skrevet

Jeg begynte hos Martin etter akutt tannpine. Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år grunnet tannlegeskrekk. Med litt premedisinering følte jeg det gikk bedre. Martin var rolig og flink, og jeg følte meg trygg. Måtte gjennom et lengre behandlingsløp, og resultatet ble fantastisk! Anbefaler mer enn gjerne Martin videre. Hans sekretær Mia er også veldig flink og hyggelig. Kan ikke få fullrost behandlingen jeg har fått. Endelig kan man smile igjen :)

Meget dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Martin Christopher Hoftvedt Skrevet

Har bare hatt gode opplevelser hos Martin! Blir alltid godt tatt i mot av både han og sekretæren. Han forklarer alltid hva han gjør, og er veldig rolig og lett å forholde seg til! Beliggenheten og tilgjengeligheten er veldig god, midt på Majorstua. Er i tillegg opptatt av å gjøre en grundig jobb. Anbefales på det sterkeste :)

Dyktig tannlege

Tannlege: Martin Christopher Hoftvedt Skrevet

Martin er en svært dyktig og hyggelig tannlege. Han forklarer alltid det han skal gjøre og hvorfor han gjør det. Har tar seg god tid til deg som pasient. Han er alltid hyggelig og blid. Undertegnede har hatt tannlegeskrekk, men denne skrekken har forsvunnet etter at Martin blitt behandler av munnen min. Takk.

Dyktig

Tannlege: Martin Christopher Hoftvedt Skrevet

Ung og hyggelig, er i tillegg lærer på tannlegehøyskolen en gang i uken. Faglig dyktig og er opptatt av utviklingen i faget.
Forteller deg hele tiden hva han gjør og hvorfor, -litt typisk at samtalen blir litt enveis med munnen full av bomull og utstyr, men sån er det jo bare.