Logo for Apollonia Tannlegesenter Stavanger

Apollonia Tannlegesenter Stavanger holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Apollonia Tannlegesenter Stavanger

Hyggelig og god service

Tannlege: Pia Louise Hunsbeth Skrevet

Veldig kompetent, hyggelig og ydmyk tannlege. Tar seg god tid og gir det lille ekstra. Føler hun er på lag og ikke bare tenker på penger. Hun bryr seg om mennesker. Veldig godt inntrykk.

BESTE Tannlegen, BASTA !!!

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Hei :-) Nina, (assistent) + Tannlege Tor Oldrik Er det beste tannlegeteamet i hele verden !!! Ufattelig proffe, gleder meg faktisk til og besøke de, bare fornøyelig fra ende til annen :-) Tennene mine har aldri vert i bedre tilstand :-) Flotte omgivelser og top notch utstyr på alle måter. Smilende og greie folk på Apollonia Tannlegesenter. Ring 518560 30, du vil ikke angre et sekund på det :-) Mvh [Navn fjernet av moderator] PS Mine foreldre bruker også de. Hilser det samme fra dem :-)

Flink tannlege

Tannlege: Rigmor Siri Flatebø Skrevet

Utrolig dyktig, hyggelig og imøtekommende.
Veldig fornøyd og trygg på at hun gjør den beste jobben.

Fantastisk flink

Tannlege: Geir Tidemann Skrevet

Geir er en utrolig flink og behagelig tannlege som har gjort en enestående jobb med det som kan karakteriseres som en cowboylandsby av tanngard etter at skoletannlegen hadde boret det meste sønder og sammen. Har også fått behandlet 2 yrkesskader på tenner hos Geir og kan fortsatt smile til både andre og i speilet til meg selv tilfreds. Geir er flink til å skape trygghet og gjøre deg komfortabel i situasjonen. Anbefales! Resten av personalet er også veldig imøtekommende og hyggelige.

Dyktig, rolig og jobber fort.

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Rolig og behagelig tannlege som nynner mens han arbeider. Avslappende. Har hatt tannlegeskrekk, men merker at jeg slapper helt av hos Einarsen.