Apollonia Tannlegesenter Stavanger

Klubbgata 2B 4013 Stavanger
Apollonia Tannlegesenter Stavanger holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Apollonia Tannlegesenter Stavanger

Fantastisk flink

Tannlege: Geir Tidemann Skrevet

Geir er en utrolig flink og behagelig tannlege som har gjort en enestående jobb med det som kan karakteriseres som en cowboylandsby av tanngard etter at skoletannlegen hadde boret det meste sønder og sammen. Har også fått behandlet 2 yrkesskader på tenner hos Geir og kan fortsatt smile til både andre og i speilet til meg selv tilfreds. Geir er flink til å skape trygghet og gjøre deg komfortabel i situasjonen. Anbefales! Resten av personalet er også veldig imøtekommende og hyggelige.

Dyktig, rolig og jobber fort.

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Rolig og behagelig tannlege som nynner mens han arbeider. Avslappende. Har hatt tannlegeskrekk, men merker at jeg slapper helt av hos Einarsen.

Nå er det kun i lommeboka det gjør vondt...

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Hadde enormt tannlegeskrekk og ble anbefalt Tor. Det er jeg kjempeglad for. Fra å grue meg for å bare ligge i stolen og gjøre det som måtte gjøres ser jeg fram til å besøke han og Nina. :)
Nå er det kun i lommeboka det gjør litt vondt.. ;)

En drøm å komme til

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Kurerte min tannlegeskrekk på ett blunk, er alltid hyggelig, tålmodig flink og sprer det gode humør sammen med sin fantastiske assistent. Dere er ett superteam som jeg ser fram til å møte i stedet for å grue meg til tannlegetime :)

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Tor Oldrik Einarsen Skrevet

Hadde enorm tannlegeskrekk,gikk kun når smertene ble for store.Ble anbefalt Tor Einarson,og han var så rolig og behagelig,at skrekken forsvant.Nå går jeg til kontrolltimene med glede😀