Tor Oldrik Einarsen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tor Oldrik Einarsen er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Tor Oldrik Einarsen

BESTE Tannlegen, BASTA !!!

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Hei :-) Nina, (assistent) + Tannlege Tor Oldrik Er det beste tannlegeteamet i hele verden !!! Ufattelig proffe, gleder meg faktisk til og besøke de, bare fornøyelig fra ende til annen :-) Tennene mine har aldri vert i bedre tilstand :-) Flotte omgivelser og top notch utstyr på alle måter. Smilende og greie folk på Apollonia Tannlegesenter. Ring 518560 30, du vil ikke angre et sekund på det :-) Mvh [Navn fjernet av moderator] PS Mine foreldre bruker også de. Hilser det samme fra dem :-)

Dyktig, rolig og jobber fort.

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Rolig og behagelig tannlege som nynner mens han arbeider. Avslappende. Har hatt tannlegeskrekk, men merker at jeg slapper helt av hos Einarsen.

Nå er det kun i lommeboka det gjør vondt...

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Hadde enormt tannlegeskrekk og ble anbefalt Tor. Det er jeg kjempeglad for. Fra å grue meg for å bare ligge i stolen og gjøre det som måtte gjøres ser jeg fram til å besøke han og Nina. :)
Nå er det kun i lommeboka det gjør litt vondt.. ;)

En drøm å komme til

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Kurerte min tannlegeskrekk på ett blunk, er alltid hyggelig, tålmodig flink og sprer det gode humør sammen med sin fantastiske assistent. Dere er ett superteam som jeg ser fram til å møte i stedet for å grue meg til tannlegetime :)

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Hadde enorm tannlegeskrekk,gikk kun når smertene ble for store.Ble anbefalt Tor Einarson,og han var så rolig og behagelig,at skrekken forsvant.Nå går jeg til kontrolltimene med glede😀