Nordre Tannhelse

Telefonnummer73 84 13 2073 84 13 ...
Nordre Gate 12 7011 Trondheim
Nordre Tannhelse holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Nordre Tannhelse

En fantastisk person på alle felter

Tannlege: Ketil Magnar Aksnes Skrevet

Her er det kvalitet på alle felter ,tannlæge ,kontorer og til priser som er å leve med . Dette er en tannlæge som er av ypperste klasse

En fantastisk flink tannlege!

Tannlege: Ketil Magnar Aksnes Skrevet

Om Ketil Aksnes er det bare en ting å si: Drømmetannlegen. Jeg har vært pasient hos ham i 12 år, og har fått utført både rotfylling og fjerning av amalgam samt noen kroneinnsettinger. Det har aldri vært noen problemer etter behandling, han utfører kvalitetsarbeid av ypperste klasse. I tillegg har han en meget behagelig personlighet som gjør at man slapper av og føler seg vel. Her får man valuta for pengene, sluttregningen betales med glede og er gjerne rimeligere enn forventet.

Behagelig fremtreden

Tannlege: Bodil Inger Norgaard Skrevet

Rolig og forsiktig. Veldig profesjonell fremtreden. Rent, moderne og innbydende kontor. Meget sentral beliggenhet. Noe lang ventetid (Det var ikke mulig for meg å få rask behandling ved akutt skade/smerter hos Norgaard, kontoret var svært behjelpelige med å finne time hos annen behandler).

Prisnivået ligger noe over gjennomsnittet for tilsvarende behandling andre steder. Dette kan kontorpersonalet/tannlegen bli flinkere til å informere om (helst uoppfordret) før behandling igangsettes.