Midtbyen Tannklinikk

Carl Johans Gate 3 7010 Trondheim
Midtbyen Tannklinikk holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Midtbyen Tannklinikk

Flink, men mange kanselleringer

Tannlege: Hanne Marita Spissøy Skrevet

Hanne Marita Spissøy er faglig dyktig og er som person positiv, artig og trivelig.

Dessverre er timelista ganske full, og det har tatt lang tid (3-4 uker) å få time, eller å få ny time dersom jeg har hatt behov for å endre timeavtalen (både når jeg ved innkalling har sett at timen ca 1 mnd frem i tid ikke passer, og ved sykdom hos meg/mine barn). Det tar også flere uker å få ny time for å få ytterligere behandling.

Det største irritasjonsmomentet er imidlertid at dette også gjelder når det er hun selv som må kansellere timen (på kort varsel) pga egen/barns sykdom. Jeg har ikke noe problem med at tannlegen kansellerer av slike grunner, men da forventer jeg å få time igjen forholdsvis raskt for å bli ferdig med det.

Jeg bør legge til at jeg har lett tannlegeskrekk og at det av den grunn er viktig for meg å få det fort overstått. Dette har jeg selvsagt opplyst om når det har vært behov for å endre timene mine, uten at det har gitt raskere timeavtale.

Beste klinikken i byen

Tannlege: Hanne Marita Spissøy Skrevet

Fantastisk dame, med et sprudlende humør. I tillegg er hun dyktig, forklarer godt og omsorgsfull når det er påkrevd. Gruer meg aldri til tannlegetimene etter at jeg kom til Hanne Marita Spissøy. Mulig det skyldes tannlegens gode humør, hvilket jeg tolker som å stortrives i jobben sin, men de øvrige ansatte er tilsvarende blide og vennlige.

Fantastisk dyktig.

Tannlege: Hanne Marita Spissøy Skrevet

I tillegg til å være grundig,flink til å forklare,har dama et smittende humør, uansett hvor travelt det på klinikken

Dyktig og veldig hyggelig

Tannlege: Raymond de Freitas Skrevet

Veldig hyggelig og behagelig tannlege, forklarer grundig, gjør ikke mer enn nødvendig. Anbefales