Tannlegene Landquist og Forberg

Telefonnummer33 04 38 4433 04 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Braarud gate 3 3181 Horten
Tannlegene Landquist og Forberg holder til i Horten

Tips oss om tannlege som mangler.

1 vurdering

Siste vurderinger av Tannlegene Landquist og Forberg

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Har gått til Nina i flere år.
Hun er fantastisk behagelig, hyggelig, forsiktig, omsorgsfull og ikke minst veldig faglig dyktig.
Hun sender også videre ved behov.
Alltid hyggelig å være pasient her, fordi man blir så godt ivaretatt både av sekretærer og tannlege!

Anbefales på det varmeste :-) Ingen grunn til å grue seg til tannlegebesøk lenger.

Nøye og samvittighetsfull

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Det er vanskelig for meg som sitter i stolen å vurdere kvaliteten på jobben, men det virker som om at hun er dyktig, har oppdaterte kunnskaper, og ikke minst utstyr som er up to date. Føler meg trygg der. Har hatt et par tilfelle av "krisehjelp". Etter min vurdering er dette løst på en utmerket måte.

En snill og flink tannlege.

Tannlege: Gunnvor Forberg Skrevet

Dette er den beste tanlegen ever- og jeg vet hva jeg snakker om da jeg har hatt en del tannproblemer gjennom årene.
Hun er flink og rask- vennelig og vil helst ikke at du skal ha det vondt når du sitter i stolen. Spør hele tiden om gjør det vondt så må du si fra. Hun er en super tannlegedame som jeg anbefaler til alle der ute. Her går du trrygt og får orden på tennene. Ingen jobb for liten og ingen for stor virker det som. Er hun usikker så sender hun deg til øvrigheten for operasjoner etc. Hun er gull verdt. Håper og kunne gå der til the bitter end.

Beste tannlege ever!!!!

Tannlege: Gunnvor Forberg Skrevet

Jeg har trøblet med tenner som "ble tygget i stykker", måtte rotfylles, måtte ha nye kroner og skadede tenner som måtte settes bro på + tannhalser - i tillegg til det vanlige med tannstein og hull. Alltid dyktig faglig, følger opp, tar hensyn til pasienten både ang. smerter og ang. å fjerne faren for bakterieangrep ved inngrep. I tillegg til at hun er hyggelig!!! Tannlegetimene er en sann glede!