Tannlegene Landquist og Forberg

Tannlegene Landquist og Forberg holder til i Horten

Siste vurderinger av Tannlegene Landquist og Forberg

Veldig bra tannlege!

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Måtte bytte tannlege, og valget av ny falt på Nina. Det tror jeg er et særdeles godt valg! Hyggelig, flink og deler villig hva hun gjør og hvorfor med en nysgjerrig pasient.
Min første behandling hos henne ble en rotfylling, og det var virkelig ikke noe å grue seg for.
Anbefales!

Profesjonell, ivaretagende og sympatisk

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Nina er veldig dyktig og jeg føler meg trygg og ivaretatt hos henne. Jeg hadde tidligere voldsom tannlegeskrekk. Etter at jeg begynte hos Nina, så har det gradvis blitt enklere å gå til tannlegen. Hun sørger for smertefri behandling og forklarer alltid hva hun gjør på en hyggelig og omtenksom måte. Nina er alltid blid og personalet forøvrig er også veldig omsorgsfulle og trivelige. Anbefales på det varmeste! :-).

Omtenksom og profesjonell

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Gikk inn i pasientforholdet med relativt høy grad av tannlegeskrekk. Nina opptrer meget profesjonelt og omtenksomt, og hun har sørget for at jeg har nå hvilepuls når jeg besøker. Hun gir alltid god informasjon om hva som kommer til å skje, så det kommer aldri noen overraskelser. 10/10.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Har gått til Nina i flere år.
Hun er fantastisk behagelig, hyggelig, forsiktig, omsorgsfull og ikke minst veldig faglig dyktig.
Hun sender også videre ved behov.
Alltid hyggelig å være pasient her, fordi man blir så godt ivaretatt både av sekretærer og tannlege!

Anbefales på det varmeste :-) Ingen grunn til å grue seg til tannlegebesøk lenger.

Nøye og samvittighetsfull

Tannlege: Nina Anett Aarø Landquist Skrevet

Det er vanskelig for meg som sitter i stolen å vurdere kvaliteten på jobben, men det virker som om at hun er dyktig, har oppdaterte kunnskaper, og ikke minst utstyr som er up to date. Føler meg trygg der. Har hatt et par tilfelle av "krisehjelp". Etter min vurdering er dette løst på en utmerket måte.