Tannlege Larseng og Wille

Storgata 4c 1767 Halden
Tannlege Larseng og Wille holder til i Halden

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Larseng og Wille

Nennsom og flink

Tannlege: Karoline Wille Skrevet

Den MINST hardhendte tannlegen jeg har hatt (er 52 år og har hatt en del). Nøye og flink. Hyggelig og lett å kommunisere med.
I dag fikk jeg lagt plast bak 4 fortenner, og Karoline fikset alt med bilder og HELFO uten at jeg måtte gjøre noe.

Glimrende Tannlege.

Tannlege: Petter Larseng Skrevet

Meget dyktig og hyggelig Tannlege. Han stresser ikke og er lyttende. Helt smertefritt. Solid resultat som holder. Anbefales til alle.

Hardhendt

Tannlege: Karoline Wille Skrevet

Wille: Tannlegen er veldig nøye med arbeidet, men ikke veldig pasient fokusert. Hun er også ganske hardhendt, og ikke veldig interessert i å hjelpe deg med HELFO søknad. Gikk derfor til en annen tannlege som tok bedre vare på meg, samt hjelper til med HELFO. Denne tannlegen er også ganske dyr. Har du god råd og ikke bryr deg om tannlegen er hardhendt så blir du nok fornøyd da hun er veldig nøye i sitt arbeide.

Flink!

Tannlege: Petter Larseng Skrevet

Jeg kan ikke si annet enn at Petter Larseng en veldig flink tannlege. Flink, forsiktig, hyggelig, gir råd og svarer profesjonelt på spørsmål.
Ikke lang ventetid ved timebestilling.

Som far, så sønn

Tannlege: Petter Larseng Skrevet

Meget godt fornøyd etter at han overtok meg som pasient etter sin far som måtte gi seg pga. sykdom.
Veldig behagelig vesen, forsiktig men nøye.