Midt Legesenter AS

Løvsetvegen 2 7224 Melhus

Siste vurderinger av behandlere ved Midt Legesenter AS

Kompetent og engasjert lege

Lege: Truls Johan Albert Skrevet

Jeg er godt fornøyd med legen og hans team. Han tok seg tid til konsultasjon og gjorde en grundig undersøkelse.

Vanskelig og usikkerhet

Lege: Truls Johan Albert Skrevet

Føler man ikke blir lyttet til, kommer ingen vei med spesielt mental helse og ber om hjelp til en annen ting men det er kun fedme som står i ''rampelyset'', Så når en pasient gjerne vill ha en mere langsiktig plan og hjelp med flere ting som samlet som ødelegger livskvalitet så er kun vekt det som er viktig. anbefales dessverre ikke viss man er overvektig og har flere plager på siden.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nikolai Havn Sæther Skrevet

En flink lege som tar seg god tid og undersøker grundig! Har fokus igjennom pasienten hele tiden, istedet for å glo i en datamaskin!

Han var grundig og jeg fikk akuttime og god hjelp.

Lege: Kristoffer Ølstøren-Moe Skrevet

Han var grundig.Tok meg på alvor og ga meg riktig medisin med engang.(lungebetennelse).har fått han som fastlege etter å ha flyttet tilbake til Stokkøya og det har jeg valgt selv.Legen tok alt på alvor.

Lytter til pasienten

Lege: Kristoffer Ølstøren-Moe Skrevet

Meget godt fornøyd . Lytter til meg som pasient.har bruk han mange ganger både jeg og min samboer. Han virker som han har god kunskap om sykdommer og er hjelpsom når vi spør om mye