Truls Johan Albert

Autorisasjon (2020)

Truls Johan Albert er en av 15 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Truls Johan Albert

Trygg og kunnskapsrik!

En lege som alltid lytter til meg og gir meg gode råd! Kunnskapsrik og holder seg oppdatert! God på ultralydundersøkelse! Gjør alltid en grundig undersøkelse, utredning og vurdering!

Lytter ikke til pasienten

Virker helt fraværende, skriver feil i henvisninger og resepter..virker til og være i konstant dårlig humør.

Dyktig lege

Byttet til denne legen og ble tatt på alvor. Kommunikasjonen var upåklagelig og han lyttet til mine forslag og kom med profesjonelle råd. Er en fordel at han er oppdatert og skjønner at pasienten ønsker å finne ut hvordan man kan holde seg frisk. Anbefales som fastlege.

håpløs

han har aldri hjulpet meg, han hører ikke på hva pasienten sier, jeg er ikke norsk og føler meg dårligere behandlet på grunn av det

Lite lyttbar og bastant

Styr unna!! Denne legen lytter ikke til hva du egentlig sier. Har hatt en fastlege i 15 år og var kjempefornøyd med henne. Men dessverre ble jeg overflyttet pga reduksjon i legens praksis. Jeg kommer som ny og blir møtt med en lege som tror han vet alt, som også setter en spesialists ord i tvile. Dette er ingen drømme situasjon , men jeg går selvsagt videre med dette.