Gaula Legesenter

Telefonnummer73 18 88 8073 18 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Per Bortens Veg 3, Idungården 7224 Melhus

Siste vurderinger av Gaula Legesenter

Super lege

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Veldig fornøyd! Alle i familien bruker henne som lege, hun har alltid tid selv om det er aldri så travelt. Lytter, er empatisk, setter seg godt inn i ting, gir seg ikke før hun finner svar og om hun ikke kan gi svaret sørger hun for viderehenvisning til noen som kan. Veldig flink med ungene, holder seg oppdatert og er god til å følge opp.

Veldig flink lege, håpløst Legekontor.

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Empati, God lytter, Lett å prate med, hyggelig, flink, tar deg på alvor, kommer med gode tips, grundig og detaljert ! Hun er fantastisk! Veldig fornøyd med legen min :)

Dessverre så er det nesten umulig å komme i kontakt med legesenteret. En ventetid på ca 15 minutter hver eneste gang jeg ringer. Og de virker ikke så ivrig på å hjelpe en 2åring med sprukket leppe! (Ble faktisk bedt om å ringe om et par dager!)
Min sønn har byttet til et legekontor som bryr seg om mennesker...

Veldig flink!

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Katrina er den legen jeg har vært mest fornøyd med. Behagelig vesen, tar deg på alvor, ser på deg når du snakker. Var med meg på et par møter med Nav, kom godt forberedt og ga seg ikke før hun fikk svar. Føler meg veldig trygg hos henne.

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Hun lytter, forstår og betrygger! Tar deg på alvor! Hun gir seg jammen ikke før hun får svar. Nøler aldri med videre henvisning osv.
Noen blir lege fordi de kan bli det. Katrina Forberg Aasen ble skapt for å være lege! Hun brenner for å hjelpe

Fantastisk dyktig dame!!

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Super fornøyd med denne legen.
Super oppfølging og tar deg seriøst.
Gir seg ikke før hun har svar.
God på oppfølging på både nett og under timene.
Går aldri ut derifra som et spørmålstegn.

Kommer aldri til å skifte lege igjen.