Gaula Legesenter

Per Bortens Veg 3, Idungården 7224 Melhus

Siste vurderinger av Gaula Legesenter

Grundig og menneskelig

Lege: Eva Folstad Skrevet

Er meget fornøyd med min nye fastlege, hun er både empatisk og grundig. Følte meg godt ivaretatt og fikk ikke minst forståelig informasjon hele veien, det har dessverre ikke alltid vært tilfelle med andre fastleger som har snakket "over hodet" på meg.

Empatiløs og likegyldig

Lege: Eva Folstad Skrevet

Kom inn med sterke hodesmerter som hadde vart i en uke. Følte at hun ikke lyttet til meg, ingen øyekontakt, ingen empati, til tross for at jeg hadde så store smerter at tårene rant. Ble sendt på labben etter få minutter. Deretter måtte jeg sitte på venterommet i nærmere en time før jeg fikk komme inn igjen. Hun konsulterte heldigvis med lege på sykehuset, så jeg fikk riktig dose medisin.
Forklarte ikke hvordan medisinen skulle tas. Farmasøyt på apoteket skjønte ikke resepten, da den ifølge ham beskrev helt feil nedtrapping etter type medikament.
Hun er ikke min fastlege, min var på ferie. Skal ALDRI til denne legen igjen, da jeg ikke følte meg ivaretatt!

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Hun tar seg tid til pasientene sine, er oppriktig interessert i hvordan de har det, og har et rolig og behagelig vesen. Kunnskapsrik og setter seg godt inn i pasientens situasjon, og er ikke redd for å henvise videre dersom det er noe hun føler hun er usikker på. Både jeg og ungene bruker henne, og vi kommer aldri til å skifte lege dersom hun forblir i kommunen.

Super lege

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Veldig fornøyd! Alle i familien bruker henne som lege, hun har alltid tid selv om det er aldri så travelt. Lytter, er empatisk, setter seg godt inn i ting, gir seg ikke før hun finner svar og om hun ikke kan gi svaret sørger hun for viderehenvisning til noen som kan. Veldig flink med ungene, holder seg oppdatert og er god til å følge opp.

Veldig flink lege, håpløst Legekontor.

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Empati, God lytter, Lett å prate med, hyggelig, flink, tar deg på alvor, kommer med gode tips, grundig og detaljert ! Hun er fantastisk! Veldig fornøyd med legen min :)

Dessverre så er det nesten umulig å komme i kontakt med legesenteret. En ventetid på ca 15 minutter hver eneste gang jeg ringer. Og de virker ikke så ivrig på å hjelpe en 2åring med sprukket leppe! (Ble faktisk bedt om å ringe om et par dager!)
Min sønn har byttet til et legekontor som bryr seg om mennesker...