Midt Legesenter AS

Løvsetvegen 2 7224 Melhus

Siste vurderinger av behandlere ved Midt Legesenter AS

Fin og behagelig lege

Lege: Nikolai Havn Sæther Skrevet

Er veldig fornøyd. Rolig og behagelig. Lytter til deg, og tar deg og dine plager alvorlig. Føler meg godt ivaretatt. Anbefales :)

Blir bedre og bedre for hvert besøk

Lege: Nikolai Havn Sæther Skrevet

En lege som bruker litt tid på å bli kjent med pasientene. Kan virke uinteressert de første gangene, men er nok sjenanse. Fantastisk hyggelig, blir tatt på alvor, rolig og behagelig når han først blir kjent med deg👍🏼😊Nå er jeg kjempeglad for at han er min fastlige👍🏼

En fastlege som ikke gjør jobben sin.

Lege: Nikolai Havn Sæther Skrevet

En fastlege som ikke følger opp etter legetimer. Sender ikke henvisninger uten gjentatte purringer, forlenger ikke sykemeldinger som han har sagt han skal gjøre. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli tatt på alvor. Slitsomt å måtte ringe legekontoret for å spørre om han har sendt henvisninger osv. Fremstår som en sympatisk lege, men det hjelper lite når han ikke følger opp pasienten. Han virker lite interessert. Står på venteliste til annen fastlege.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Truls Johan Albert Skrevet

En lege som alltid lytter til meg og gir meg gode råd! Kunnskapsrik og holder seg oppdatert! God på ultralydundersøkelse! Gjør alltid en grundig undersøkelse, utredning og vurdering!

God og kunnskapsrik" idrettslege "

Lege: Kristoffer Ølstøren-Moe Skrevet

Fin tone ovenfor pasient. Kunnskapsrik, og kreativ når det gjelder behandlingsform. Legen vil passe pasienter i alle aldre, og har gode kommunikasjonsevner. Kan anbefales .