Tannlege Sigmund Rønneberg

Telefonnummer479 98 877479 98 8 ...
Langgata 50 4306 Sandnes
Tannlege Sigmund Rønneberg holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Tannlege Sigmund Rønneberg

Den beste tannlegen jeg har hatt og har

Tannlege: Sigmund Rønneberg Skrevet

Faglig dyktig med alt av siste moderne utstyr og også sine ansatte personale,
Rene lokaler fin atmosfære hos de.
Blir tatt vel godt imot med smil.
En rolig mann tannlege og god til små artige historier anekdoter som muntrer iallefall meg opp.
Trur han er goe til å begrense fjerne
Tannlege skrekk hos pasienter i alle aldre.

Rent, trygt og profesjonelt

Tannlege: Sigmund Rønneberg Skrevet

Veldig proft på alle vis!
Jeg har gått til Rønneberg i mange år nå (selv om jeg har flyttet til Stavanger). Lokalene og utstyrsparken sammen med følelsen av renhold og topp hygiene er med å gå fem *
Det er nemlig på toppen av den faglige fremferden og info i forkant og underveis 👌🏻
* De to siste årene har jeg gått til Jelica Delic som også jobber hos Tannlege Rønneberg. Det er akkurat like proft, behagelig/ trygt og hyggelig 🙏🏻

Ikke fornøyd

Tannlege: Sigmund Rønneberg Skrevet

Sa jeg hadde 4 fyllinger som måtte byttes og at det hastet. Var hos en annen tannlege etterpå som ikke fant noen fyllinger som måtte byttes. Gjorde også en dårlig jobb med rens.

Letsdeal?

Tannlege: Sigmund Rønneberg Skrevet

Kjøpte en Lets Deal kupong (199 kr ) for rens og røntgen. Fikk påvist 5 hull. 2 i samme tann. Fikk en prisvurdering på rundt 5000 kr.

Gikk til min faste tannlege senere og fikk beskjed om at jeg ikke hadde hull; bare noen gamle plomber som var slitt men fortsatt fint brukanes. Fikk også filmet munnen og ekstra røntgen gratis for og forsikre meg om at det ikke var hull

Skal ikke anklage noen her. Men anbefale en Lets Deal pakke hos tannlege Rønneberg? Nei det vil jeg ikke

Muligens den beste tannlegen!

Tannlege: Sigmund Rønneberg Skrevet

Jeg har i alle år hatt tannlegeskrekk, men den er kurert nå! Sigmund er utrolig dyktig i det han gjør. Han vet å ta vare på pasienten sin.
Han er utstyrt med det mest moderne tannlege lokale jeg noen gang har vært i.
Anbefales på det sterkeste!