Sigmund Rønneberg

Sigmund Rønneberg er tannlege i Sandnes

Tannlege Sigmund Rønneberg Prisliste

1 vurdering

Siste vurderinger av Sigmund Rønneberg

Tannlege Sigmund Rønneberg , Sandes ! Ikke bare en tannlege, men desidert beste tannlegen jeg kunne ha møtt i Norge

Klinikk: Tannlege Sigmund Rønneberg Skrevet

Bli kvitt tannlegeskrekk hos Sigmund Rønneberg for han er for god til det .Ikke bare en tannlege, men desidert beste tannlegen jeg kunne ha møtt i Norge. Har stolthet som en Tannlege skal ha ! Beste anbefalinger om Tannlege Sigmund Rønneberg i Sandes.

Midt på treet

Klinikk: Tannlege Sigmund Rønneberg Skrevet

Vørt her to ganger, begge via Let´s Deal hvor jeg kun har betalt kr 199,- per gang. Første gang i 2014 og andre gang august 2016.
Første gang jeg var der fikk jeg et godt inntrykk av både ansatte og tannlegen. Men følte et annet inntrykk andre gangen. Alle der visste at jeg hadde vært der tidligere med Let´s Deal kupong. Følte meg litt "merkelig", vet ikke om det var slik de mente det eller bare meg. Usikker om jeg kommer tilbake. Vanlig pris for to røntgenbilder og rens er kr 1.200,- i følge Let´s Deal.

Tannlegen kommenterte ikke røntgenbildene noe særlig, men tannpleierne mumlet ett eller annet før de sa at tannlegen kom om et øyeblikk. Vet ikke om dette er positivt eller negativt.

Har imellom perioden sendt en forespørsel til tannlegen og fått rask tilbakemelding. Bra!

Samlet vurdering er "fornøyd" basert på totalvurdering av begge gangene. Men føler prisen er litt stiv.

Ikke bare en tannlege, men desidert beste tannlegen jeg kunne ha møtt i Norge

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Administrasjon AS Skrevet

Sigmund Rønneberg er en hypermoderne tannlege og helseekspert som kan faget sitt grundig og har gode analytiske evner.

Han er ekspert på hva tannhelse og helhetlig helse går ut på og finner gjerne andre dyptliggende helseproblemer, for eksempel i kjeve, som en rekke andre tannleger ikke har forståelse for..

Han er alltid godt oppdatert, har gode kontakter og skjønner helbredende medisin langt utover tannlegefaget, og noen ganger utdanner han pasientene sine om meget interessante helsetemaer.