Rana Lokalmedisinske Senter

Rana lokalmedisinske senter Postboks 173 8601 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Rana Lokalmedisinske Senter

Fantastisk lege

Lege: Anne Lise Skonseng Sætermo Skrevet

Anne Lise er en helt fantastisk lege. Hun er også veldig snill, medmenneskelig og tar pasientene sine på alvor. Hun er ærlig kunnskapsrik og tar seg god tid til hver enkelt pasient.

Fantastisk lege!

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Renate er en utrolig forståelsesfull, omsorgsfull, interessert fastlege. Hun lytter, tar deg på alvor, kommer med gode råd, og leser seg opp på ting hun kanskje ikke er helt "inne på". Hun er åpen for å tenke annerledes, og er ikke sta mtp å prøve ut ønsker som jeg kommer med, samtidig som hun er fornuftig å "setter ned foten" hvis det trengs. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Meget dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Anne Lise Skonseng Sætermo Skrevet

Etter at hun kom tilbake fra fødselspermisjon har jeg kun hatt gode erfaringer med denne legen. Hun er flink til å lytte, tar meg seriøst, hopper ikke til forhastede konklusjoner, er grundig og virker svært dyktig og kunnskapsrik. I tillegg er hun ikke stresset, og bruker alltid tilstrekkelig tid. Har heller ikke hatt noen problemer med å få time innen rimelig tid. Alt i alt er jeg meget fornøyd med tildelingen.

Helt perfekt.

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Takk for at du finnes, og at du er min lege. Meget forståelsesfull lege.

Renate er meget flinkt til å lytte, og tar dine problemer på alvor. Det virker som at hun er genuint opptatt av jobben sin.