Rana Lokalmedisinske Senter

Rana lokalmedisinske senter Postboks 173 8601 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Rana Lokalmedisinske Senter

Flink, imøtekommende og føler meg sett å hørt

Lege: Solveig Rogstad Skrevet

Veldig flink lege som lytter å gjør det hun kan for å hjelpe. Jeg er så utrolig fornøyd med henne, og håper å ønsker hun blir værende som fastlege i mange år fremover

Beste Legen jeg har hatt

Lege: Solveig Rogstad Skrevet

Jeg har hatt 5 leger, og Solveig er den beste legen jeg har hatt!

Hu lytter til det jeg sier og og prøver sitt beste.
Jeg har angst og selektiv mutisme, og dette er noe leger generelt ikke er så flink med.
Vi var ikke helt på samme bølgelenge i begynnelsen, som og hadde litt med at jeg var ikke så flink til å forklare og utrykke meg skikkelig på grunn av angst og tidligere dårlig behandling av lege på grunn av det. Men hu hørte etter og gjor sitt beste for å forstå meg og mine problemer. Og etter et par ganger så endte hu opp med å bli den beste legen jeg har hatt.

Har tatt celleprøve hos hu også, noe jeg grudde meg til for har dårlig erfaring fra før med å gjør det hos faslegen.
Men hu var så grei og omsorgsfull at det var ingen problem.

Resepter blir fornyet kjapt etter forespørsel, noen ganger så kjapt at jeg har så vidt fått trykket send.

Liker legekontoret veldig godt. =)

Trygg og flink lege

Lege: Antal Bora Skrevet

Vært min fastlege i 3 år og alltid tar meg på alvor, med mine kroniske lidelser. Tar seg alltid god tid og ringer om prøver ikke har vært som vi håpet, uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt! Han ser både pasient og sykdom og man føler seg virkelig tatt godt vare på!

Sur og overfladisk

Lege: Solveig Rogstad Skrevet

hver gang jeg har vært der møtes jeg med dette menneske som kan virke totalt kald og uten empati. Føles som at man er et stort bry og får lite forståelse. Kjedelig å grue seg til og dra til legen. Måten hun er på har gjort så jeg sjelden drar dit uansett hvor syk jeg er. Hadde passet bedre i en jobb uten mennesker.

Sympatisk og engasjert

Lege: Solveig Rogstad Skrevet

Opplever at Solveig er genuint opptatt av pasientene, jeg opplever henne absolutt ikke som overflatisk.

Jeg har slitt lenge med en smertetilstand, og hun har virkeøig gjort det hun kan for å hjelpe meg.
Hun svarte meg sågar på melding på en søndags morgen!
Resepter blir fornyet senest innen et par timer, men også så raskt som 5 minutter.
Slike leger/mennesker vokser ikke på trær.

Jeg er storfornøyd, Solveig har spart meg for mye lidelse.
Håper hun tar seg godt betalt! Det er hun berettighet til.