Edgar Sørheim

Edgar Sørheim holder til i Bergen

Siste vurderinger av Edgar Sørheim

NØYE MEN RASK

Tannlege: Edgar Sørheim Skrevet

Hadde tannlegeskrekk til midten av 20 årene.Men fikk tips av min bror om Sørheim. Og har gått fast i30 år.Meget rask,og presis.Fikk tom ordnet ny tann,etter en skade på barneskolen.Fantastisk

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Edgar Sørheim Skrevet

Jeg har hatt Sørheim som tannlege siden 1975. Når jeg begynte på skolen plukket jeg blomster til ham, siden jeg da skulle begynne hos skoletannlegen. Jeg måtte allikevel tilbake til ham da jeg fikk problemer bare han kunne løse. I 40 år har hele familien gått hos ham. Når min far ble syk og ikke den kommunale tannlegetjenesten klarte å hjelpe ham, stilte Sørheim opp på kort varsel. Først fikk han time på klinikken på Laksevåg, men på oppfølgingstimen kom tannlegen på hjemmebesøk, for å minske belastningen for pasienten! Denne tannlegen er helt UNIK!

Veldig nøyaktig og flink :D

Tannlege: Edgar Sørheim Skrevet

Veldig fornøyd med dette tannlegekontoret, rent og fint, hyggelig og behjelpelig betjening, nøyaktig og flink tannlege. Lett tilgjengelig, får rask tilgang på time. Flott venterom med massevis av spennende lesestoff.

Har aldri hatt annen tannlege enn Edgar Sørheim

Tannlege: Edgar Sørheim Skrevet

Fantastisk hyggelig og flink tannlege. Slår alltid av en hyggelig prat med Edgar. Får håpe han fortsetter lenge som tannlege:-)

Den beste OG rimeligste tannlegen jeg har hatt

Her er alt bra:
* Kort ventetid
* Konstruktiv dialog
* Særs lave priser

Bruker tildels eldre utstyr, men er en kunstner på å bruke utstyret, og alt er i sin skjønneste orden. Han kjenner til aktuelle trygdeordninger, har særs god hukommelse, er hyggelig og uformell.
Jeg finner absolutt intet å utsette på denne tannlegen. Mine 2 forrige tannleger var dyr og hadde lang ventetid, i forhold til denne.
Kanskje litt vanskelig å finne parkering i nærheten, så en må gjerne beregne litt tid på det, evt ta bussen, som stopper rett ved siden av.
Jeg har aldri fått prisinformasjon før noe er blitt gjort, men i og med at prisene hele tiden har ligget svært lave har jeg igrunn aldri brydd meg, og aldri spurt etter det. Har forstått det slik at han ikke tar imot nye kunder. Jeg kom til fordi min mor har brukt ham i mange år.