Legene Brelin og Faizi

Trafoveien 2 1784 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Brelin og Faizi

Meget bra lege

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Lydhør og empatisk. Er tilstede når jeg som pasient trenger en lege. Får time raskt når jeg trenger det.

En som alltid stiller opp.

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Her i januar ble vi sendt til Fredrikstad for han var bekymret for baby i magen var for lita. Sønnen våres er veldig glad i han. Ikke redd. Vil ikke bytte lege for alt i verden.

Uvurderlig

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Fantastisk lege. Setter seg grundig inn i et hvert tilfelle, smått som stort. Følger godt opp. Har et godt lag med både barn og voksne.

Legen min

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Den beste jeg har hatt .
Han tar seg god tid og lytter til pasienten .
Dessuten har han evnen til å legge seg på pasientens nivå .
Han kan godt bli bedre på psykiske lidelser .

Både og...

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

På den ene siden opplever jeg han som en utrolig hyggelig fyr og dyktig lege som tar seg god tid på konsultasjonene selv om han ligger langt etter med tiden, og han forklarer og informerer mye rundt sykdomsbildet, og han har også vært rask med å gi henvisning til andre steder i noen tilfeller. Har også positiv erfaring med å komme på akuttimer de par gangene det har vært behov for det.

Men har også opplevd å bli glemt helt fullstendig bort ved et par anledninger, hvor han lovet å ordne med noen ting som aldri ble gjort, og ved et par av mine problemer har jeg opplevd å ikke bli tatt helt på alvor, og følte blant annet at han ikke stolte på meg når jeg forklarte om hvilken tilstand jeg var i. Bedre kommunikasjon med andre instanser hadde også vært fint, så pasienten slipper å forklare seg ihjel for så å bli møtt med vantro.

I en lang periode var det vanskelig å nå gjennom på tlf og det var ofte lange forsinkelser, men synes det har bedret seg veldig på begge plan der, og håper virkelig det fortsetter slik!

Når alt kommer til alt er jeg førnøyd med fastlegen min, men det blir noen trekk for enkelte ting.