Trond Petter Christiansen Brelin

Legene Brelin og Brelin

1992

Legene Brelin og Brelin Telefonnummer69 21 63 3369 21 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trafoveien 2 1784 Halden
Trond Petter Christiansen Brelin er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Trond Petter Christiansen Brelin

Eier fastlegehjemmelen men er aldri til stede

Brelin var en god fastlege - når han var der. Nå har han verv som medfører at han så og si aldri er tilstede i praksisen sin. Vikaren er forsåvidt grei nok hun, men når man har valgt fastlege er det et personvalg basert på den som eier fastlegehjemmelen. Når vedkommende aldri er tilstede, føler man seg "lurt". Jeg vet ihvertfall om en fastlege til i Halden som eier en hjemmel men som aldri har jobbet i praksisen - istedet har vedkommende jobbet på SØ i flere år, med stadig skiftende vikarer i praksisen sin.

Behagelig lege som har betydd mye for meg

Skaffet meg det jeg trengte av oppfølging da jeg hadde stort behov for dette. Inngir tillit og trygghet. Glad for å ha ham som min lege. Hyggelig personale også. Dette gjør helhetsbildet, om mulig, enda bedre.

Min fastlege gjennom tykt og tynt

Samarbeidet siden 2002. Alltid klar og tydelig. Seriøs. Lytter og sender deg videre for å få bekreftet det han tror er feilen. Kan gå litt ført noen ganger. Hjelpsom og hyggelig helsesekretær.

Beste legen!

Har er flink, nøye og tar seg god tid. Han setter seg inn i situasjonen du er i og håndterer ting seriøst.
Veldig bra lege

Fornøyd

Veldig fornøyd med han. Kan være at det går litt fort i svingene til tider. Man må ofte gjenta seg selv hvis man følges opp for noe. Ellers veldig bra.