Trond Petter Christiansen Brelin

Autorisasjon (1992)

Trond Petter Christiansen Brelin er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Trond Petter Christiansen Brelin

Forståelse full..

Hei,må bare få lov til og si att noe bedre fastlege en Petter Berlin nekter jeg og tro finnes,jeg har hatt Petter som fastlege i over 20år og en mere forståelse full person/lege en han er vanskelig og sette ord på..Må også få ta med kontordamen Sylvia som alltid har stilt opp..

Kald og nedlatende

Hatt Brelin som lege i 24 år, var som barn redd for han fordi han var nedlatende og ikke hørte meg. Opplevde å ikke bli trodd når jeg fortalte hvordan jeg opplevde smerter.
Endte med at jeg i mange år har unngått å dra til lege ved sykdom og alvorlige smerter.
Virker nå som om han kun er ute etter mest mulig pengeutbytte da han nekter å skrive e-resepter på ting man lett kan få skrevet via andre nettsider (f.eks reisevaksiner). Har nå endelig fått byttet fastlege.

Forferdelig

Helt elendeig opplevelse fra hjortsberg legekontor og Petter Berlin, blir behandlet like dårlig i tlf som det jeg gjør i møter, jeg sier det ene og Petter hører noe helt annent, dette er et svært problem som gjør at jeg ikke får mulighet til å få hjelp for mine ryggproblemer. Merker også veldig mye sinne og aggresjon fra han.

Genuint opptatt av pasienten!

For meg virker det som om det ikke er mulig å få tak i bedre lege, i så fall skal man lete lenge. Han er korrekt, sender deg videre med en gang til utredning for, å få ting avkreftet eller bekreftet, og han oser av trygghet, gleder meg til han er tilbake for fult. Vikaren som han nå har, er også veldig dyktig og fyller nesten skoene hans. Det er ikke lett å hoppe etter Wirkola (Brelin).

Overfladisk og lite fokusert

Behandler deg som en som om du bare er her for å kaste bort tiden hans. Er ofte veldig rask til å konkludere med at ‘folk i din alder skal ha det litt vondt’.