Trond Petter Christiansen Brelin

Legene Brelin og Brelin

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene Brelin og Brelin Telefonnummer69 21 63 3369 21 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trafoveien 2 1784 Halden
Trond Petter Christiansen Brelin er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Trond Petter Christiansen Brelin

Genuint opptatt av pasienten!

For meg virker det som om det ikke er mulig å få tak i bedre lege, i så fall skal man lete lenge. Han er korrekt, sender deg videre med en gang til utredning for, å få ting avkreftet eller bekreftet, og han oser av trygghet, gleder meg til han er tilbake for fult. Vikaren som han nå har, er også veldig dyktig og fyller nesten skoene hans. Det er ikke lett å hoppe etter Wirkola (Brelin).

Overfladisk og lite fokusert

Behandler deg som en som om du bare er her for å kaste bort tiden hans. Er ofte veldig rask til å konkludere med at ‘folk i din alder skal ha det litt vondt’.

Eier fastlegehjemmelen men er aldri til stede

Brelin var en god fastlege - når han var der. Nå har han verv som medfører at han så og si aldri er tilstede i praksisen sin. Vikaren er forsåvidt grei nok hun, men når man har valgt fastlege er det et personvalg basert på den som eier fastlegehjemmelen. Når vedkommende aldri er tilstede, føler man seg "lurt". Jeg vet ihvertfall om en fastlege til i Halden som eier en hjemmel men som aldri har jobbet i praksisen - istedet har vedkommende jobbet på SØ i flere år, med stadig skiftende vikarer i praksisen sin.

Behagelig lege som har betydd mye for meg

Skaffet meg det jeg trengte av oppfølging da jeg hadde stort behov for dette. Inngir tillit og trygghet. Glad for å ha ham som min lege. Hyggelig personale også. Dette gjør helhetsbildet, om mulig, enda bedre.

Min fastlege gjennom tykt og tynt

Samarbeidet siden 2002. Alltid klar og tydelig. Seriøs. Lytter og sender deg videre for å få bekreftet det han tror er feilen. Kan gå litt ført noen ganger. Hjelpsom og hyggelig helsesekretær.