Trond Petter Christiansen Brelin

Trafoveien 2 1784 Halden
Tlf: 69 21 63 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Petter Christiansen Brelin er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Trond Petter Christiansen Brelin

Eier fastlegehjemmelen men er aldri til stede

Brelin var en god fastlege - når han var der. Nå har han verv som medfører at han så og si aldri er tilstede i praksisen sin. Vikaren er forsåvidt grei nok hun, men når man har valgt fastlege er det et personvalg basert på den som eier fastlegehjemmelen. Når vedkommende aldri er tilstede, føler man seg "lurt". Jeg vet ihvertfall om en fastlege til i Halden som eier en hjemmel men som aldri har jobbet i praksisen - istedet har vedkommende jobbet på SØ i flere år, med stadig skiftende vikarer i praksisen sin.

Behagelig lege som har betydd mye for meg

Skaffet meg det jeg trengte av oppfølging da jeg hadde stort behov for dette. Inngir tillit og trygghet. Glad for å ha ham som min lege. Hyggelig personale også. Dette gjør helhetsbildet, om mulig, enda bedre.

Min fastlege gjennom tykt og tynt

Samarbeidet siden 2002. Alltid klar og tydelig. Seriøs. Lytter og sender deg videre for å få bekreftet det han tror er feilen. Kan gå litt ført noen ganger. Hjelpsom og hyggelig helsesekretær.

Beste legen!

Har er flink, nøye og tar seg god tid. Han setter seg inn i situasjonen du er i og håndterer ting seriøst.
Veldig bra lege

Fornøyd

Veldig fornøyd med han. Kan være at det går litt fort i svingene til tider. Man må ofte gjenta seg selv hvis man følges opp for noe. Ellers veldig bra.

Meget bra lege

Lydhør og empatisk. Er tilstede når jeg som pasient trenger en lege. Får time raskt når jeg trenger det.

En som alltid stiller opp.

Føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Her i januar ble vi sendt til Fredrikstad for han var bekymret for baby i magen var for lita. Sønnen våres er veldig glad i han. Ikke redd. Vil ikke bytte lege for alt i verden.

Uvurderlig

Fantastisk lege. Setter seg grundig inn i et hvert tilfelle, smått som stort. Følger godt opp. Har et godt lag med både barn og voksne.

Legen min

Den beste jeg har hatt .
Han tar seg god tid og lytter til pasienten .
Dessuten har han evnen til å legge seg på pasientens nivå .
Han kan godt bli bedre på psykiske lidelser .

Både og...

På den ene siden opplever jeg han som en utrolig hyggelig fyr og dyktig lege som tar seg god tid på konsultasjonene selv om han ligger langt etter med tiden, og han forklarer og informerer mye rundt sykdomsbildet, og han har også vært rask med å gi henvisning til andre steder i noen tilfeller. Har også positiv erfaring med å komme på akuttimer de par gangene det har vært behov for det.

Men har også opplevd å bli glemt helt fullstendig bort ved et par anledninger, hvor han lovet å ordne med noen ting som aldri ble gjort, og ved et par av mine problemer har jeg opplevd å ikke bli tatt helt på alvor, og følte blant annet at han ikke stolte på meg når jeg forklarte om hvilken tilstand jeg var i. Bedre kommunikasjon med andre instanser hadde også vært fint, så pasienten slipper å forklare seg ihjel for så å bli møtt med vantro.

I en lang periode var det vanskelig å nå gjennom på tlf og det var ofte lange forsinkelser, men synes det har bedret seg veldig på begge plan der, og håper virkelig det fortsetter slik!

Når alt kommer til alt er jeg førnøyd med fastlegen min, men det blir noen trekk for enkelte ting.

Fantastisk - finnes ikke maken!

Tar seg alltid tid, utreder alt som er usikkert, fantastisk med barn. God, trygg, blid og imøtekommende.

Tidspress.

Føler mer og mer at han er for travel og ikke tar seg tid.Blid og sikkert faglig grei, men jeg opplever ikke å bli ivaretatt lenger.

Dyktig lege

Erfaren, god lege som ikke vegrer seg for å sende deg videre for ytterligere undersøkelse.

Jeg uttaler meg ikke om legens faglighet.

Har påtatt seg altfor mange pasienter og har dermed lite tid til den enkelte. Uforberedt til konsultasjonene. Gir lite informasjon om behandlinglingen. Ingen oppfølging. Resultat: utrygghet

Den beste legen jeg har hatt .

Alltid blid og hyggelig. Kjenner meg igjen, og kan hilse på meg på gaten .

Tillitsvekkende

Alltid blid, virker som om han ikke tar lett på noe, gir inntrykk av å ikke ha det travelt selv om han er veldig forsinket, faglig veldig dyktig såvidt jeg kan bedømme.

En person som alltid stiller opp og er der for meg.

Dette er den beste lege jeg noen gang har hatt.Tar han ikke telefonen når jeg ringer,ringer han altid tilbake innen en time.Tar seg god tid .Med andre ord han er der alltid for meg og det gjør meg trygg.Har vært hos han nå i ca.11 år.