Legene Brelin og Brelin

Telefonnummer69 21 63 3369 21 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trafoveien 2 1784 Halden

Siste vurderinger av Legene Brelin og Brelin

Genuint opptatt av pasienten!

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

For meg virker det som om det ikke er mulig å få tak i bedre lege, i så fall skal man lete lenge. Han er korrekt, sender deg videre med en gang til utredning for, å få ting avkreftet eller bekreftet, og han oser av trygghet, gleder meg til han er tilbake for fult. Vikaren som han nå har, er også veldig dyktig og fyller nesten skoene hans. Det er ikke lett å hoppe etter Wirkola (Brelin).

Overfladisk og lite fokusert

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Behandler deg som en som om du bare er her for å kaste bort tiden hans. Er ofte veldig rask til å konkludere med at ‘folk i din alder skal ha det litt vondt’.

Vikaren er topp

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Den nyeste vikaren er helt topp! Føler han lytter og tar en seriøst, han følger deg som pasient opp og det skaper tillit. Han tar seg god tid og virker kunnskapsrik. Kan anbefale han videre!

Dyktig!

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Veldig fornøyd, håper hun er raskt tilbake. Stiller alltid opp, anbefales! Jeg er veldig takknemlig for at hun er fastlege min.

Helt fantastisk lege/ lege som lytter. ANBEFALES!

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet. Er svært grundig i undersøkelsen sin. Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov. Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din. Faglig dyktig. Føler aldri at Maria har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege. Kjempegod å ha som fastlege! Hun har ofte noen ukers ventetid, men sånn er det med gode leger. Føler meg alltid tatt på alvor, og hun får meg til å føle meg trygg! Anbefaler henne på det sterkeste til andre. Hun sender alt til Helfo, har fått frikort!