Legene Brelin og Brelin

Trafoveien 2 1784 Halden

Siste vurderinger av Legene Brelin og Brelin

Forferdelig

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Helt elendeig opplevelse fra hjortsberg legekontor og Petter Berlin, blir behandlet like dårlig i tlf som det jeg gjør i møter, jeg sier det ene og Petter hører noe helt annent, dette er et svært problem som gjør at jeg ikke får mulighet til å få hjelp for mine ryggproblemer. Merker også veldig mye sinne og aggresjon fra han.

Får ikke hjelp

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Vikaren hennes er ikke empatisk. Ønsker ikke å møte mine behov for hjelp. Han er mer opptatt av hvordan ting er i teori, og hører ikke på hva jeg sier og hvordan jeg har det. Jeg skal ikke tilbake. Det blir mindre og mindre hjelp å få. Bortkastet tid.

Genuint opptatt av pasienten!

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

For meg virker det som om det ikke er mulig å få tak i bedre lege, i så fall skal man lete lenge. Han er korrekt, sender deg videre med en gang til utredning for, å få ting avkreftet eller bekreftet, og han oser av trygghet, gleder meg til han er tilbake for fult. Vikaren som han nå har, er også veldig dyktig og fyller nesten skoene hans. Det er ikke lett å hoppe etter Wirkola (Brelin).

Overfladisk og lite fokusert

Lege: Trond Petter Christiansen Brelin Skrevet

Behandler deg som en som om du bare er her for å kaste bort tiden hans. Er ofte veldig rask til å konkludere med at ‘folk i din alder skal ha det litt vondt’.

Vikaren er topp

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Den nyeste vikaren er helt topp! Føler han lytter og tar en seriøst, han følger deg som pasient opp og det skaper tillit. Han tar seg god tid og virker kunnskapsrik. Kan anbefale han videre!