Legene Brelin og Brelin

Telefonnummer69 21 63 3369 21 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trafoveien 2 1784 Halden

Siste vurderinger av Legene Brelin og Brelin

Vikaren er topp

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Den nyeste vikaren er helt topp! Føler han lytter og tar en seriøst, han følger deg som pasient opp og det skaper tillit. Han tar seg god tid og virker kunnskapsrik. Kan anbefale han videre!

Dyktig!

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Veldig fornøyd, håper hun er raskt tilbake. Stiller alltid opp, anbefales! Jeg er veldig takknemlig for at hun er fastlege min.

Helt fantastisk lege/ lege som lytter. ANBEFALES!

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet. Er svært grundig i undersøkelsen sin. Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov. Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din. Faglig dyktig. Føler aldri at Maria har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege. Kjempegod å ha som fastlege! Hun har ofte noen ukers ventetid, men sånn er det med gode leger. Føler meg alltid tatt på alvor, og hun får meg til å føle meg trygg! Anbefaler henne på det sterkeste til andre. Hun sender alt til Helfo, har fått frikort!

Bortkasta legetime!

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Nå har jeg gått hos henne siden Siri slutta. Jeg er meget oppgitt, og hadde tenkt å bytte lege. Nå er d en annen der istedenfor ho, i 1 år. Han er helt topp, så nå bytter jeg ikke før ho er tilbake! Spør du meg , burde ho ikke få praktisere, her har vært altfor mange glipp. D siste jeg har opplevd nå, er at ho ikke har sendt inn noe til helfo på et halvt år! Ikke rart jeg aldri fikk frikort. Masse henvisninger ho ikke har fulgt opp, og sendt! Har faktisk vurdert å kontakte kommuneoverlegen ang henne. Og jeg er ikke den som lett sier ifra om ting, men nok er nok!!!

Fantastisk lege!!

Lege: Mariah Shafiq Skrevet

Nøye, sympatisk, imøtekommende er bare noen av ordene som beskriver denne legen. Dyktig!
Legesekreterne burde vurdere å skifte jobb evt. meldes på et smilekurs! Maria er enestående og stiller raskt opp. Ventetiden er minimalt.