Legene Brelin og Faizi

Trafoveien 2 1784 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Brelin og Faizi

Meget fornøyd

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Dette er en lege som tar seg tid til å lytte på hva du sier, virker grundig og systematisk , og ikke minst en hyggelig kar.
Føler meg trygg på hans vurderinger.
Kan anbefales !

En MEGET bra fastlege, med kunnskap og omsorg.

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Atal Faizi er den eneste legen jeg har hatt, som har stått på for meg helt til vi kom i mål med min sykdom. Han ble min mye fastlege november 2022 og jeg tok kontakt med Faizi i april 2023.
Han har betydd enormt mye for meg under disse 9 mmd med kamp om min sykdom som ingen andre leger har klart å løse, og en kampen mot det offentlige systemet, som løste seg til slutt takket være Atal Faizi.
Makan til hjelpsom lege skal man lete lenge etter.

Må også få sende en hilsen her til legen også: Hadde leger vært som deg Atal Faizi, så vil jeg tro det hadde vært flere pasienter som hadde blitt friske/bedre og fått svar på sykdommen/symptomene sine fortere, og livet hadde blitt bedre for mange pasienter.
Tusen tusen takk! Faizi
Du hjalp meg så jeg kom på beina igjen. Kjempe takknemlig!
Ved bestilling av lege time, Bruk HELSE NORGEN. www.helsenorge.no

Trygg

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Utrolig effektiv, tålmodig og hyggelig. Forteller hva som feiler meg på en forståelig måte. Anbefales. 🤩

Flott person, som virkelig ønsker å gjøre en god jobb fra hjerterota, ikke lommeboka.

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Lege som virkelig bryr seg OM, lytter godt, kommer med gode råd, og kunnskapsrike konklusjoner. Virker oppdatert, og sender deg i riktig retning ved behov. Meget fornøyd med all hjelp vi har fått.

Flink og hyggelig lege

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Veldig hyggelig fastlege. Han lytter og kommer med gode råd og jeg føler meg godt ivaretatt. Meget dyktig lege.