Vestsiden Legesenter AS

Porselensvegen 8 3920 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Vestsiden Legesenter AS

Verdens beste lege

Lege: Inger Lise Saltvig Skrevet

Inger Lise er en fantastisk empatisk, trygg, løsningsorientert og kunnskapsrik lege. Hun tar alle problemer på alvor, svarer alltid på henvendelser og er utrolig dyktig i å finne løsninger på utfordringer. Hun er rett og slett helt fantastisk.

Lege: Ilir Pepaj Skrevet

Har hatt han i 3-4 år og har vært strålende fornøyd. Måtte bytte da jeg har flyttet men fyfader for en fantastisk lege. Tar seg god tid, undersøker deg og tar tiden til det. Og er ekstremt forståelses full. Han her er den beste jeg har vært borti

Trygg og tillitsfull

Lege: Ilir Pepaj Skrevet

En meget dyktig lege med stor kunnskap . Han tar seg tid og lytter og følger opp. Jeg kan på det varmeste rekommandere Ilir Pepaj.

Grundig og tar seg tid

Lege: Ilir Pepaj Skrevet

Skaper tillit og undersøker nøye. Lett å prate med. Svært god lege som jeg bare har positive erfaringer med.

Kunnskapsrik,engasjert, reflektert

Lege: Inger Lise Saltvig Skrevet

Jeg oppfatter Inger Lise som veldig trygg fastlege. Hun er der for meg med full oppmerksomhet, tenker helhet om helseproblemene mine og reflekterer sammen med meg. Jeg opplever at hun er flink på relasjon med pasienten på en måte som fremmer pasientens involvering i egen helse og behandling, og som vekker følelsen av både likeverd og ansvar.