Vestsiden Legesenter AS

Porselensvegen 8 3920 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Vestsiden Legesenter AS

Flink og empatisk

Lege: Pia Collier-Lia Skrevet

Hatt henne som fastlege i en liten periode nå. Bare hatt positive erfaringer. Hun lytter, gir råd og det virker som om hun bryr seg om pasientene sine.

En svært god fastlege, trolig en av de beste

Lege: Inger Lise Saltvig Skrevet

Holistisk, empatisk, svært reflektert, kunnskapsrik og ansvarsfull.
Jeg opplever at hun har trolig reddet min helse for mange år fremover. Jeg kom med mange og svært plagsomme, men forholdsvis diffuse symptomer, men hun tok seg tid til å sortere dette ut skikkelig og med dette trolig reddet meg fra en kronisk, invalidiserende lidelse. Hun arbeider systematisk, og engasjerer pasienten til å jobbe for helsen sin. Hun bryr seg, viser respekt og med dette motiverer pasienten til selv å ta ansvar.
Jeg tror at jeg hadde skikkelig flaks å ha fått henne som fastlege i den mest sårbare fasen av mitt liv. En sjelden perle av et profesjonelt medmenneske. Som tatt ut av de beste lærebøkene.

Best

Lege: Ilir Pepaj Skrevet

Veldig god fastlege. Tar seg tid til deg, lytter, er kjapp på tilbakemeldinger og følger alltid opp.

Flink og effektiv

Lege: Ilir Pepaj Skrevet

Gjør jobben med glede. Utrolig flink. Han er pålitelig. Desidert beste fastlege jeg har hatt. Anbefaler klikken og denne fastlegen

Faglig dyktig

Lege: Ilir Pepaj Skrevet

Følger opp pasienten nøye. Er alltid blid og hyggelig. En lege jeg stoler fullt og helt på. Faglig dyktig.