AS Legekontoret

Telefonnummer32 73 28 3232 73 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nansens gate 1 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av AS Legekontoret

Stresset og litt overfladisk

Lege: Hildegunn Annie Hvidsten Skrevet

Lite interessert i pasienter med raumatiske plager og smerter. Lite behjelpelig med å finne løsninger til et mer levelig liv!

Grundig og hjelpsom

Lege: Helge Hvidsten Skrevet

En lege som tar psykisk lidelse på alvor, lytter, er løsningsorientert og behjelpelig på alle plan - nav, videre henvisning behandling, legeerklæringer osv.

Det er lang ventetid på dette legekontoret generelt, dette skyldes nok ikke legene da alle pasienter jeg kjenner på dette kontoret som oftest må vente lenge på å komme inn.

Imøtekommende

BRA:
Forklarer seg på et språk man kan forstå. Reagerer hurtig hvis hun har mistanke om noe galt.Sender deg gjerne videre til spesialist uten at du nærmest må true deg til det. Er vanlighvis blid.
KAN BLI BEDRE:
Kan virke som hun tar seg litt liten tid noen ganger. Har mange psienter.
Tilgjengeligeheten kunne vært bedre.

Veldig bra:)

Lege: Hildegunn Annie Hvidsten Skrevet

Er fornøyd og blir tatt på alvor:) Alle er alltid hyggelige og imøtekommende. Blir litt ventetid innimellom, men det blir det på alle legekontor ;)

En lege man får tillit til

Lege: Mari Munthe-Kaas Skrevet

Hun tar pasientene på alvor, og jeg føler alltid at hun har tid til å høre på hva jeg sier. Hun sier også i fra om det er noe jeg kan gjøre selv for å bedre situasjonen min.