Tannfeen Moss

Rabekkgata 2A 1523 Moss
Tannfeen Moss holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannfeen Moss

Faglig dyktig, rask og omsorgsfull.

Tannlege: Priya Sood Skrevet

Å gå til tannlege har vært noe jeg har gruet meg til i alle år.
Det gjør jeg ikke lenger, etter at jeg for noe år tilbake startet å gå til Priya.
Hun er er tannlege jeg absolutt vil anbefale. Hun er imøtekommen, flink til å forklare, er rask og omsorgsfull.
I tillegg får jeg raskt svar og time hvis det er noe akutt. Jeg gir henne mine beste referanser og anbefalinger.

Utrolig dyktig og omsorgsfull

Tannlege: Luis Eduardo Rey Echeverria Skrevet

Var å skulle trekke en visdomstann men sliter veldig med tannlegeskrekk etter overgrep. Begynte å gråte og var veldig redd før timen, men Luis var utrolig omsorgsfull og tok godt vare på meg. Første gang jeg har følt meg så ivaretatt av en tannlege. Vi ble enige om å ikke trekke tanna denne gangen siden jeg er gravid og ble så opprørt. Han anbefales på det sterkeste, for snillere og mer omsorgsfull tannlege skal du lete lenge etter!

Den beste tannlegen

Tannlege: Luis Eduardo Rey Echeverria Skrevet

Flinkeste og beste tannlegen jeg har vært hos. Så dyktig, rolig og flink til å forklare hva han skulle gjøre. Kjente ikke engang bedøvelsen. Anbefales på det sterkeste 👌👌🙏😊

Beste tannlegen

Tannlege: Luis Eduardo Rey Echeverria Skrevet

En tannlege som du kan stole på. Han møter deg med ett smil og du går ut med ett smil. Han har god erfaring og han vet hva han gjør. Han info om alt før han gjør og han forteller om hva som kan forventes.

Best

Tannlege: Priya Sood Skrevet

Priya er den dyktigste og hyggeligste tannlegen jeg har hatt. Man ser og føler på henne at hun brenner for faget. Anbefaler henne på det varmeste.