Luis Eduardo Rey Echeverria

Autorisasjon (2015)

Tannfeen Sarpsborg Telefonnummer69 16 10 0069 16 10 ...
St Marie gate 58 58 1706 Sarpsborg
Luis Eduardo Rey Echeverria er tannlege i Moss og Sarpsborg

Siste vurderinger av Luis Eduardo Rey Echeverria

Utrolig dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Tannfeen Moss Skrevet

Var å skulle trekke en visdomstann men sliter veldig med tannlegeskrekk etter overgrep. Begynte å gråte og var veldig redd før timen, men Luis var utrolig omsorgsfull og tok godt vare på meg. Første gang jeg har følt meg så ivaretatt av en tannlege. Vi ble enige om å ikke trekke tanna denne gangen siden jeg er gravid og ble så opprørt. Han anbefales på det sterkeste, for snillere og mer omsorgsfull tannlege skal du lete lenge etter!

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannfeen Moss Skrevet

Flinkeste og beste tannlegen jeg har vært hos. Så dyktig, rolig og flink til å forklare hva han skulle gjøre. Kjente ikke engang bedøvelsen. Anbefales på det sterkeste 👌👌🙏😊

Beste tannlegen

Klinikk: Tannfeen Moss Skrevet

En tannlege som du kan stole på. Han møter deg med ett smil og du går ut med ett smil. Han har god erfaring og han vet hva han gjør. Han info om alt før han gjør og han forteller om hva som kan forventes.

Luis er den beste!

Klinikk: Tannfeen Moss Skrevet

Jeg har aldri følt meg så trygg med noens hender i min munn, han forklarer hver minste lille ting som skal skje så ingen lyder eller vibrasjoner eller noe som helst skal komme som en overraskelse. De fleste tannleger har ikke en begynnende forståelse av hva tannlegeskrekk er, Luis forstår og gjør alt i sin makt for at det skal bli så behagelig som mulig under forutsetningene. Luis er kjempedyktig, og jeg vil anbefale han spesielt til alle med tannlegeskrekk. Den mannen får deg til å føle deg ivaretatt, nydelig menneske!

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Tannfeen Moss Skrevet

Jeg var hos Luis for å trekke flere visdomstenner. Var ekstremt nervøs da jeg har sykt tannlegeskrekk, men han var utrolig flink. Jeg kjente bokstavelig talt ingenting, og timen var over på 20minutter. Da hadde han trekt to tenner. Skal tilbake om noen uker, og gruer meg ikke det minste. Har du tannlegeskrekk, så gå til Luis! Det var i tillegg sykt billig. Ingen slår tannfeen på pris.