Tannfeen

Telefonnummer69 10 90 0069 10 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rabekkgt 2A 1523 Moss
Tannfeen holder til i Moss

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannfeen

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Luis Eduardo Rey Echeverria Skrevet

Jeg var hos Luis for å trekke flere visdomstenner. Var ekstremt nervøs da jeg har sykt tannlegeskrekk, men han var utrolig flink. Jeg kjente bokstavelig talt ingenting, og timen var over på 20minutter. Da hadde han trekt to tenner. Skal tilbake om noen uker, og gruer meg ikke det minste. Har du tannlegeskrekk, så gå til Luis! Det var i tillegg sykt billig. Ingen slår tannfeen på pris.

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Priya Sood Skrevet

Priya er den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg har tidenes tannlegeskrekk, men hun tar seg god tid og forklarer alt som skal skje. Er ikke redd i det hele tatt for å gå til henne. I tillegg så er jo prisene hos tannfeen helt sykt billige!

Effektiv og dyktig

Tannlege: Priya Sood Skrevet

En veldig hyggelig, flink og effektiv tannlege. Veldig behagelig og fikk time raskt .
Anbefales virkelig.

Kjempedyktig tannlege og den beste jeg har hatt!

Tannlege: Luis Eduardo Rey Echeverria Skrevet

Tannlege Robert på Tannfeen såg idag at jeg hadde ett stort problem i munnen, grunnet dårlig tannarbeid fra mine tidligere tannleger. Tannlege Luis ble redningen. Endelig en som tok en på alvor og hjelpte å befri meg for årevis med smerte, betennelser og dårlig tannbehandlinger. Han er vennlig, fortåelsefull, svært dyktig og har ett behageligt vesen. Fortalte trinn for trinn hva han gjorde og hva neste skritt var. Han viste empati og var derfor svært opptatt av at en ikke skulle føle noe ubehag underveis, noe han klarte med glans! Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Robert Michal Balicki Skrevet

Tannlege Robert, er mitt beste valg noensinne.
Han ordnet opp i problemer jeg har fått hos mine tre tidligere tannleger. Hadde store smerter, mye betennelser og ødelagte tenner, forårsaket av feilbehandlinger. Han fikk inn en spesialist som reddet meg! En virkelig sympatisk, dyktig,forstålsesfull og varm tannlege. Annbefales virkelig!