Odontia Ullevål Tannlegesenter

Om klinikken

Ullevål Tannlegesenter er et moderne tannlegesenter med bred kompetanse og erfarne tannleger. Smertefri behandling til fornuftig pris.

Ullevål Tannlegesenter åpnet på Oslo Universitetsykehus Ullevål i 2012. Vi holder til i servicebygget over Kiwi-butikken inne på sykehusområdet. Det er 2 minutter å gå fra holdeplass for buss og trikk og man kan parkere rett utenfor klinikken.

Klinikken drives av tannlege Elizabeth Günther som har over 30 års erfaring fra tannlegepraksis.

Vi har i dag 2 tannhelsesekretærer, 2 tannleger, samt et helt narkoseteam med anestesilege og anestesisykepleier tilknyttet virksomheten ved Ullevål. Sammen kan vi tilby et bredt spekter av oppdatert tannbehandling uten smerter.

Våre tannleger og sekretærer er svært omsorgsfulle og har lang erfaring i yrket. Våre behandlinger bygger på kunnskap og kompetanse. Vi kan tilby blant annet:

* Akutthjelp hos tannlege på Ullevål (vi tar i mot alle)
* Smertefri behandling
* Implantat-behandling hos tannlege på Ullevål
* Kosmetisk behandling

Telefonnummer21 08 04 4421 08 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Kirkeveien 166 0450 Oslo
Odontia Ullevål Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Ullevål Tannlegesenter

Veldig grundig

Tannlege: Anne-Sofie Brath Skrevet

Har henne som min faste tannlege og er trygg på at hun gjør et grundig arbeid. Tannlegekontoret er lyst og moderne. Det er imidlertid vanskelig å få time utenom de oppsatte kontrollene. De tar også sjelden telefonen, så det beste er å kontakte tannlegekontoret via epost.

Super tannlege

Tannlege: Anne-Sofie Brath Skrevet

Er meget fornøyd. Faglig topp dyktig og rimelig. Meget hyggelig person som tar hensyn til både tannlegeskrekk og personlig behov for råd og veiledning i tannhelse. Anbefales på det sterkeste til de som trenger tannlege som er faglig god og som skjønner pasientenes "tannlegeskrekk".

Beste i Oslo

Tannlege: Anne-Sofie Brath Skrevet

Hyggelig, renslig tannlege. Forsiktig og nøye. Jeg er alltid fornøyd! Anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk god og dyktig tannlege

Tannlege: Anne-Sofie Brath Skrevet

Har gått til tannlege Brath i flere år. Tar seg alltid god tid, er forsiktig og grundig.
Jeg føler meg trygg på at jeg får god behandling.
Hun underviser også på tannlegehøyskolen og er faglig oppdatert.
Anbefales på det sterkeste. Prisene er også ok.
Har flyttet til Ullevål over Kiwi. Nye rene og flotte lokaler.