Eiker Legekontor AS

Telefonnummer450 74 499450 74 4 ...
Nybruveien 3 3055 Krokstadelva

Siste vurderinger av behandlere ved Eiker Legekontor AS

Mangel på kommunikasjon. Uhøflig. Uinteressert

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Veldig dårlig på kommunikasjon dessverre. Virker uhøflig og hører ikke på det du forteller han. Veldig glemsk og følger ikke etter henvisninger fra sykehus. Hatt en del problemer som jeg har måttet rette opp etter han. Han er arrogant og aldri hans feil. Anbefales ikke som fastlege.

Dårlig lege

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Da min forrige fastlege sluttet så fikk jeg Abu som fastlege, han er veldig dårlig lege. Abu ser pc mer enn meg. Han klarer ikke hilse på en passelig måte. Han hører ikke på hva du har å si og når du vil fortelle om dine problemer føler du at han ikke bryr seg og vil bli kvitt deg fort.
Han ser ikke profesjonell ut.
Jeg er ikke fornøyd med han som fastlege og de tar aldri opp telefon så man må vente opp til 1 time.
Veldig skuffet og på jakt etter en ny fast lege.

Umulig å oppnå kontakt

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Har gjentatte ganger og ved ulike anledninger, prøvd å oppnå kontakt med legekontoret per telefon uten hell. Da jeg har hatt akutte problemstillinger, har jeg ikke benyttet de digitale tjenestene og kan derfor ikke uttale meg om disse. Har nå valgt å bytte fastlege - tross vesentlig lengre reisevei. Et fastlegekontor bør være tilgjengelig når man trenger det, særlig innenfor telefontid/åpningstid oppgitt på kontorets nettsider.

Irritabel å arrogant

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Fikk denne legen i august da min sluttet. Nesten redd for reaksjonen hans når du skal ta opp det du kommer for.Ser deg ikke .Ser bare i tastaturet,virker sur.Har tatt det opp med han at han må ha bedre kommunikasjon med meg,til ingen nytte.Tar du opp to ting ber han deg komme til ny time.På gråten når jeg går derfra .

Frekk og arrogant

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Virker totalt uinteressert i hva man har å si og følger ikke opp henvisninger på sykehus osv. Umulig å stille spørsmål angående to forskjellige plager, da må det bestilles ny time. Ringte legekontoret i over 1 time for å i det hele tatt få svar. Anbefales ikke!