Eiker Legekontor AS

Telefonnummer450 74 499450 74 4 ...
Nybruveien 3 3055 Krokstadelva

Siste vurderinger av behandlere ved Eiker Legekontor AS

Veldig fornøyd

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Jeg er fornøyd med min fastlege. Jeg har gått til han i mange år og får alltid hjelp og fort nødtime når jeg trenger det. Vikar legen er også flink og hyggelig. De følger også godt opp min datter. Hyggelig og blide jenter i resepsjonen.

Da.

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Jeg har hatt Abu et per ganger ,så følte meg ikke blitt sett av han desverre .. Kommunikasjonen var ikke nok bra , han hilste ikke meg når han tatt meg inn til kontoret ,så dette har skjedd flere ganger. Så byttet jeg til [navn fjernet av moderator]. Jeg og barnet mitt fikk nok hjelp av (navn fjernet av moderator] når vi trengte. Han var hyggelig og blid og brukte nok tid når vi er der. Jeg synes sekretærene også var blid og hyggelige.
Siste årene en ny helsesekretær jobber der hverdag, hun er veldig flink, hyggelig og hjelpsom dame og hun prøver å løse problemer med hyggelig måte, kommer med forslag alltid men hvis har ikke lege på kontoret hva hun kan gjøre ? Hvis legene har ikke nok time hva sekretæren kan gjøre ? Skjønner at legene altså har en familie og privat livet de må leve altså! De kan bli syk eller barnet dems kan bli syk.. Det er lett å klage og se alltid negative sider men legene altså mennesker de må bruke tid til selv og sin egen familie så vi pasienter må forstå det.. Vi har et problem i helsevesenet har ikke nok lege i Norge så alle vet det ,men det har vi må vi ta være på de legene.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

lege,som jeg blir godt ivaretatt av,grundig og nøye,som føler opp med å ta diverse prøver,blodtrykk osv,alt som hører til i konsultasjonen,og ikke minst lytter han til spørsmål jeg måtte ha,og svarer på det.Flink til å stille diagnoser,og sender deg videre, eventuelt sykehus.Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Ingen ting som fungerer.

Lege: Abu Mohammed Ferdous Skrevet

Helt håpløst og få kontakt med legekontoret.
Dem har dårlig innsikt og hverken lytter eller følger opp.
Ikke anbefalt på noen måte.

Grusomt

Styr unna
Lite hjelp og få
Lytter men gjør ikke mye
Føler meg ikke sett eller hørt.
Føler meg dum for å spørre om hjelp. Føler meg ikke trygg.