Eiker Legekontor AS

Nybruveien 3 3055 Krokstadelva

Siste vurderinger av Eiker Legekontor AS

Trygg, tålmodig og lytter

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Shams er en meget hyggelig lege som tar deg på alvor og følger opp. Jeg føler meg trygg her.
Burde ha fått en akutt time ved en hendelse engang som jeg ikke fikk før 4 dager etterpå av de i resepsjonen,det må være det eneste negative, men kan hende at ikke jeg var klar nok i talen heller. Ikke alltid lett å vurdere.

trygg og behagelig

Lege: Rajesh Gupta Skrevet

Gupta tar pasientene på alvor og har tid til hver enkelt. Han inngir tillit og du får inntrykk av at der og da er du som pasient det viktigste. Ikke redd for å sende pas. videre i systemet dersom han finner det nødvendig.
Han ser på deg og ikke bare på PC! Snakker norsk like godt, om ikke bedre enn du og jeg.
Forklarer prøveresultatene og er nøye på at du forstår betydningen.
Anbefales på det varmeste

vanskelig å få akutt time hos Shams

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Hyggelig lege, god lytter, usikkert av og til.
Problemet at sekretærene er uerfarent, bestemmer for legen, hører ikke på hva pasienten trenger, en av de kan vare frekk. Har aldri fått akutt time på samme dag, måtte vente så mange dager, eller sendt til legevakt.
klaget det til legen, Shams mener at sånn er det bare, også hos andre legekontorer.
Jeg bytter legesenter, anbefales ikke.

Flink og kunnskapsrik lege :-)

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Jeg er så glad at jeg har byttet min fast lege til Shams, hun tar meg på alvor, lytter, behandler og trygg. Kan anbefale henne på det sterkeste:-)

Dyktig og profesjonell

Lege: Rajesh Gupta Skrevet

Gupta er en lege som er profesjonell, dyktig, kunnskapsrik, imøtekommende, løsningsorientert, empatisk og har gode kommunikasjonsferdigheter. En super og flott lege på alle mulige måter! En lege som ser hele pasienten sin!