Eiker Legekontor AS

Nybruveien 3 3055 Krokstadelva

Siste vurderinger av Eiker Legekontor AS

Trigge, høflig, punktlig, ordentlig, flink

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Veldig fornøyd med legen såm jeg har hatt i noen år.
Det er en veldig ordentlig lege som er punktlig og bruker god tid på pasienter, fått selv legetimer på kortvarsel.
Jeg føler meg trygg hos doctor Shams

Ikke anbefalt

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Hun er en lege som vil sjekke flere pasienter hver gang. Resultat: ikke ser deg(pga tenker hun på den andre pasient som skal komme inn.). Hun har aldri tid, sånn. Når jeg ringer for å få en time, er det ikke lett å få svar og når de svarer, er umulig å få akutt time. Også barna mine må vente minst 3/4 dager, hvis vi er heldige. Ventetid for å komme inn er ikke presis: må vi vente minst 20/30 minutter før vi kan gå inn. Det skjer at noen kommer, snakker med resepsjonist og plutselig går inn. Og vi fortsetter å vente. Når du spør hvorfor må vi vente så lenge, de svarer er legen er forsinket denne dagen. Rart at dette skjer hver gang. Legen sier at vi må snakke om kun ett problem hver time pga det er andre pasienter som må komme inn. Jeg lurer på hvorfor noen kan være inne 20 minutter, noen annen 30 minutter og vi må være inne kun 5 minutter, max 10.Dette går ikke. Byttet. Anbefales ikke.

Trygg, tålmodig og lytter

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Shams er en meget hyggelig lege som tar deg på alvor og følger opp. Jeg føler meg trygg her.
Burde ha fått en akutt time ved en hendelse engang som jeg ikke fikk før 4 dager etterpå av de i resepsjonen,det må være det eneste negative, men kan hende at ikke jeg var klar nok i talen heller. Ikke alltid lett å vurdere.

trygg og behagelig

Lege: Rajesh Gupta Skrevet

Gupta tar pasientene på alvor og har tid til hver enkelt. Han inngir tillit og du får inntrykk av at der og da er du som pasient det viktigste. Ikke redd for å sende pas. videre i systemet dersom han finner det nødvendig.
Han ser på deg og ikke bare på PC! Snakker norsk like godt, om ikke bedre enn du og jeg.
Forklarer prøveresultatene og er nøye på at du forstår betydningen.
Anbefales på det varmeste

vanskelig å få akutt time hos Shams

Lege: Shams Y Mohammed Shams Ali Skrevet

Hyggelig lege, god lytter, usikkert av og til.
Problemet at sekretærene er uerfarent, bestemmer for legen, hører ikke på hva pasienten trenger, en av de kan vare frekk. Har aldri fått akutt time på samme dag, måtte vente så mange dager, eller sendt til legevakt.
klaget det til legen, Shams mener at sånn er det bare, også hos andre legekontorer.
Jeg bytter legesenter, anbefales ikke.