Veitvet Senter Tannklinikk

Telefonnummer979 63 715979 63 7 ...
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Veitvet Senter Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Senter Tannklinikk

Den beste og rimeligste Tannlege

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Den beste og rimeligste tannlege, på utsiden av veitvetsenter, perfekt tanntjeneste , anbefales på sterkeste

Veldig god tannlege

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Han har godt personlighet og ta hensyn sin pasient. Jeg Kommer til å bruker han som fast tannlege og anbefaler

Veldig bra

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Kjempe fornøyd! Rimelige priser, flinke tannleger. Rask hjelp. Ingenting å klage på. Anbefales til alle

Rask, rolig og hyggelig

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Vimalan. Han er veldig flink til å forklare hva som er kritisk og må fikses med én gang, hva som trolig bør fikses i fremtiden og hva som kan forebygges med endring i tannhygiene. Jeg opplever at han er ute etter å hjelpe og finne best mulig løsning for meg som pasient, og ikke etter å snike inn flest mulige behandlinger - og det på tross av at prisene allerede er svært lave sammenliknet med andre tannleger. Han er også imponerende rask, uten at det går på bekostning av kvalitet!

Meget positiv opplevelse

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Har vært hos Vimalan totalt fem ganger: Først undersøkelse med midlertidige fyllinger, så en rotfylling og to kroner på hhv. jeksel (keramisk med metallkjerne) og forjeksel (helkeramisk).

Vimalan er flink til å forklare de forskjellige alternativene med sine fordeler og ulemper. Behandlingen utføres effektivt og grundig med god informasjon underveis. Så vidt jeg kan bedømme tar han ingen snarveier. Det har gått noen uker siden behandlingen og jeg opplever kvaliteten som bra.

Setter stor pris på åpningstidene som er meget godt egnet for folk som står i jobb. Bortsett fra den første undersøkelsen har jeg alltid fått time på kvelden eller i helgen. Han kaller inn til avtalt tid.

Prisen er rimelig etter norske forhold. Jeg mener det er positiv at det ikke brukes penger på unødvendig dilldall og at det informeres om dette på nettsiden.