Vimalan Ketharanathan

Vimalan Ketharanathan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Veldig bra tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos, og i tillegg hyggelige priser (også for studenter). Måtte åpne opp en tann for å sjekke om det var hull inni, og dette fikk jeg helt gratis - måtte kun bete for fyllingen dersom det var hull. En venninne gjorde det samme et annet sted og betalte 4000kr. Tannlegen er profesjonell, hyggelig og informerende, og forteller på forhånd prosessen han skal gjøre slik at pasienten er forberedt. Kommer med gode råd til tannhygiene som du ikke har hørt hundre ganger før. Kommer kun til å bruke denne tannlegen fremover, anbefales på det sterkeste!

Særdeles flink tannlege!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

For en med innbygd tannlegeskrekk, har det vært helt strålende å få behandling av denne tannlegen. Rolig, trygg og vet hva han holder på med. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Utrolig god tannlege som gir bra service. Fikk time på dagen da smertene var på det høyeste. Veldig hyggelige priser. Presis tannlege som kjenner faget sitt. Anbefaler på det sterkeste.

Min beste tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Sympatisk, informerende, hensynsfull og meget dyktig. Føler meg meget godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste !!!

Veldig bra!!!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Veitvet Senter Tannklinikk har lave priser som ikke går på bekostning av hverken utstyret eller servicen. Klinikken setter helt klart kunden først. Jeg har selv hatt tannlegeskrekk, men opplevde en veldig god ro og trygghet hos klinikken. Klinikken har lave priser som følge av at klinikken ikke ligger plassert i sentrum og at de ikke har resepsjonist. Dette er noe jeg klarer meg helt fint uten og ikke har behov for å betale for hos andre.

Tar vare på pasienten

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg kom hit av en akutthendelse, og ble godt motatt dagen etter. Flott med et senter som har åpent i helgene også!

Jeg har litt tannlegeskrekk, men ble betrygget. Han passet hver gang på at jeg var informert, og at prosessen skulle være så behagelig som mulig. Han kommuniserte godt og fortalte om prosessen når jeg spurte. Var også veldig ærlig.

Prisene er veldig lave, det laveste i Oslo vil jeg tro (om du ikke regner SiO sin tannlegetjeneste for studenter) til tross for at han utfører en veldig bra jobb. Betalte med kort.

Anbefales veldig. Du blir tatt vare på av denne tannlegen.

Profesjonell, sympatisk og prisgunstig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg ble svært godt ivaretatt av Vimalan under hele timen. Han var profesjonell, hyggelig og dyktig på alle måter! I tillegg har han meget gode priser! Jeg anbefaler han på det varmeste!

Dårlig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

I did not get the treatment I expected. I do not think the dentist did a good enough job!
I dont recommend!

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege.
Følte meg godt ivaretatt.Han fortalte hele tiden hva han gjorde og var opptatt av om jeg hadde det bra under behandlingen. Kan anbefale han på det sterkeste
Prisen er overlevelig enn de fleste andre tannleger.....i tillegg har han nå fått kort terminal

Flink og imøtekommende

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Han er en flink tannlege som setter fokus på pasienten. Han vet hva han driver med og gir gode råd om god tannhelse. Har absolutt anbefalt han til alle jeg kjenner. Prisene er ganske gode og rimeligere enn de fleste tannleger her i hovedstaden.

Dyktig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Vimalan er veldig sympatisk og meget dyktig i det han gjør. Jeg følte meg ivaretatt som pasient, i trygge hender. I tillegg var han effektiv, så man slapp å sitte lenger enn nødvendig i stolen. Han kom også med gode råd i forhold til tannhelse og stell av tenner, uten å virke formanende. Eneste jeg har å "plukke" på, var at han kun tok kontanter, så måtte i minibank for å betale. Dette kunne blitt opplyst om på forhånd. Er imidlertid meget fornøyd og kommer tilbake om behovet melder seg.

Rimelig og dyktig

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Benyttet meg av Veitvet Senter Tannklinikk fordi de var veldig rimelige.
De har moderne utstyr, er veldig hyggelig og dyktig. Fikk gode råd og jeg kommer absolutt til å bli fast kunde.

Utrolig dyktig og profesjonell

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Vimalan Ketharanathan er en utrolig dyktig og sympatisk tannlege som setter pasienten i fokus. Han tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Har aldrig vært så fornøyd etter et tannlegebesøk. Anbefales