Vimalan Ketharanathan

Veitvet Senter Tannklinikk Priser mangler

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Veldig bra tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos, og i tillegg hyggelige priser (også for studenter). Måtte åpne opp en tann for å sjekke om det var hull inni, og dette fikk jeg helt gratis - måtte kun bete for fyllingen dersom det var hull. En venninne gjorde det samme et annet sted og betalte 4000kr. Tannlegen er profesjonell, hyggelig og informerende, og forteller på forhånd prosessen han skal gjøre slik at pasienten er forberedt. Kommer med gode råd til tannhygiene som du ikke har hørt hundre ganger før. Kommer kun til å bruke denne tannlegen fremover, anbefales på det sterkeste!

Særdeles flink tannlege!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

For en med innbygd tannlegeskrekk, har det vært helt strålende å få behandling av denne tannlegen. Rolig, trygg og vet hva han holder på med. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Utrolig god tannlege som gir bra service. Fikk time på dagen da smertene var på det høyeste. Veldig hyggelige priser. Presis tannlege som kjenner faget sitt. Anbefaler på det sterkeste.

Min beste tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Sympatisk, informerende, hensynsfull og meget dyktig. Føler meg meget godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste !!!

Veldig bra!!!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Veitvet Senter Tannklinikk har lave priser som ikke går på bekostning av hverken utstyret eller servicen. Klinikken setter helt klart kunden først. Jeg har selv hatt tannlegeskrekk, men opplevde en veldig god ro og trygghet hos klinikken. Klinikken har lave priser som følge av at klinikken ikke ligger plassert i sentrum og at de ikke har resepsjonist. Dette er noe jeg klarer meg helt fint uten og ikke har behov for å betale for hos andre.