Vimalan Ketharanathan

Veitvetveien 8 Oslo 0596 Oslo

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Særdeles flink tannlege!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

For en med innbygd tannlegeskrekk, har det vært helt strålende å få behandling av denne tannlegen. Rolig, trygg og vet hva han holder på med. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Utrolig god tannlege som gir bra service. Fikk time på dagen da smertene var på det høyeste. Veldig hyggelige priser. Presis tannlege som kjenner faget sitt. Anbefaler på det sterkeste.

Min beste tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Sympatisk, informerende, hensynsfull og meget dyktig. Føler meg meget godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste !!!

Veldig bra!!!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Veitvet Senter Tannklinikk har lave priser som ikke går på bekostning av hverken utstyret eller servicen. Klinikken setter helt klart kunden først. Jeg har selv hatt tannlegeskrekk, men opplevde en veldig god ro og trygghet hos klinikken. Klinikken har lave priser som følge av at klinikken ikke ligger plassert i sentrum og at de ikke har resepsjonist. Dette er noe jeg klarer meg helt fint uten og ikke har behov for å betale for hos andre.

Tar vare på pasienten

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg kom hit av en akutthendelse, og ble godt motatt dagen etter. Flott med et senter som har åpent i helgene også!

Jeg har litt tannlegeskrekk, men ble betrygget. Han passet hver gang på at jeg var informert, og at prosessen skulle være så behagelig som mulig. Han kommuniserte godt og fortalte om prosessen når jeg spurte. Var også veldig ærlig.

Prisene er veldig lave, det laveste i Oslo vil jeg tro (om du ikke regner SiO sin tannlegetjeneste for studenter) til tross for at han utfører en veldig bra jobb. Betalte med kort.

Anbefales veldig. Du blir tatt vare på av denne tannlegen.