Veitvet Senter Tannklinikk

Telefonnummer979 63 715979 63 7 ...
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Veitvet Senter Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Senter Tannklinikk

Den beste tannlegen!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Helt fantastisk opplevelse! Fant denne tannlegen gjennom Google, da jeg slet med å finne noe time på dagen og virkelig trengte hjelp. Han er så informativ, betryggende, imøtekommende og profesjonell. En tannlege som virkelig tar seg tid til pasienten og ikke minst sitter på veldig god kompetanse. Jeg kan virkelig anbefale på det sterkeste! Dersom du også har tannlegeskrekk, kan du vite at du er i veldig trygge hender dersom du går dit. 10/10!

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Vimalan er en meget dyktig, profesjonell og erfaren tannlege som kan faget på alle måter. Han er svært imøtekommende og hyggelig. Det gjør at jeg som pasient føler meg trygg og vet at jeg blir godt ivaretatt. Han kommer også med gode råd, og han er veldig opptatt av at pasienten vet hva og hvorfor en behandling bør utføres eller ikke. Det er også veldig rimelig og konkuransedyktige priser, du finner ikke en bedre tannlege enn dette.

Anbefales på det sterkeste!

Beste tannlege

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Jeg kom til han fordi jeg ble skremt av tannlegen jeg hadde før.
De skulle fulle masse hull og det skulle koste over 15 000 nok.
Jeg kom bort i ham og han sa til meg vi måtte ikke gjøre alle hull (dog noen av dem) og at vi kan heller observere de andre.
Han forklarer meg alltid hva han gjør og forklarer også risiko, uten å forespeile feil.
Det gjør minimal vondt, han kan håndverket sitt.
Jeg stoler på hva han sier fordi jeg ikke føler at han vil tjene penger på meg.
Alltid mulig å få en time fort og han tilrettelegger utrolig!
Beste tannlege!

Meget fagdyktig tannlege for implantat og kroner

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Veldig nøye og meget fagdyktig tannlege som jeg har hatt i mange år. Han forklarer nøye og forståelig for deg før behandlingen starter slik at det ikke blir noe overraskelser og resultater blir akkurat som forventet. Prisen for behandlinger er også meget gunstig sammenlignet med de andre i byen.

Anbefales på det sterkeste!

Topp fornøyd!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Jeg har vært hos flere tannleger i mitt liv. En god spesialist som er faglig kompetent, samtidig en hyggelig og behagelig person, er det som pasienter ønsker alltid. Jeg har jobbet som lege i mange år og setter stor pris på kunnskap. Doktor Vimalan er en meget hyggelig og særdeles kunnskapsrik tannlege. Imøtekommende og profesjonell! Han lager en trygg atmosfære og deler kunnskapen sin med deg som pasient, slik at man forstår hva som foregår og hvorfor. Han er alltid oppdatert, kunnskapsrik, og meget erfaren. Det er hyggelig stemning slik at en aldri gruer seg til tannlegetimen! En kunne ikke vært mer fornøyd!