Veitvet Senter Tannklinikk

Veitvetveien 8 Oslo 0596 Oslo
Veitvet Senter Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Veitvet Senter Tannklinikk

Veldig hyggelig og behagelig

Tannlege: Jenisha Selventhiran Skrevet

Helt greie lokaler uten fancy venterom eller annet som fordyrer. Her betaler jeg for dyktig tannlege med moderne utstyr.

Akkurat sånn det skal være.

Tannlege: Jenisha Selventhiran Skrevet

Akuttime. Fikk raskt plass. Gjorde det som skulle gjøres og ikke noe annet.

Veldig behagelig som person og fikk meg til å slappe av.

Mye billigere enn jeg hadde fryktet.

Fantastisk tannlegeopplevelse!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Som typisk pasient med angst for tannlege tok det meg 3 år før jeg oppsøkte Vimalan pga. en sprukket rotfylt tann. Profesjonell, informativ, rolig og betryggende Tannlege i beskjedent lokale.

Aldri før har jeg hatt en så god opplevelse hos en tannlege før! I grundig undersøkelse fant Vimalan hull i flere av mine jeksler og tok seg tid til å fylle tre mindre hull etter han hadde reddet tannen jeg bestilte time for å fikse. Jeg behøvde ikke bedøvelse, men han passet på at jeg ikke opplevde smerter. God dialog og informasjon hele veien!

Dette er Tannlegen jeg skal anbefale alle jeg kjenner, ikke bare knuser klinikken andre klinikker i pris, men også i kundeservice.

Tannlegeskrekken(og reisevei) i trass vil jeg tilbake til Veitvet Senter Tannklinikk for å fikse resterende problemer snart!

Dårlig undersøkelse.

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Han fant med en gang en del ting han ville ha rask behandling på, noe jeg oppfattet som lite overbevisende. Jeg valgte en annen tannlege, noe som viste seg å være smart. Anbefaler å være litt kritisk om du føler noe ikke stemmer.

Tannlegebesøket hos Veitvet Senter Tannklinikk

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Meget flink tannlege som er nøye, forklarer godt hva som skal skje under behandlingen og man føler seg alltid velkommen. Prisemssig er det heller ingen ting å utsette på denne klinikken. Kan absolutt anbefales.