Veitvet Senter Tannklinikk

Telefonnummer979 63 715979 63 7 ...
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Veitvet Senter Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Senter Tannklinikk

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege.
Følte meg godt ivaretatt.Han fortalte hele tiden hva han gjorde og var opptatt av om jeg hadde det bra under behandlingen. Kan anbefale han på det sterkeste
Prisen er overlevelig enn de fleste andre tannleger.....i tillegg har han nå fått kort terminal

Flink og imøtekommende

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Han er en flink tannlege som setter fokus på pasienten. Han vet hva han driver med og gir gode råd om god tannhelse. Har absolutt anbefalt han til alle jeg kjenner. Prisene er ganske gode og rimeligere enn de fleste tannleger her i hovedstaden.

Dyktig!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Vimalan er veldig sympatisk og meget dyktig i det han gjør. Jeg følte meg ivaretatt som pasient, i trygge hender. I tillegg var han effektiv, så man slapp å sitte lenger enn nødvendig i stolen. Han kom også med gode råd i forhold til tannhelse og stell av tenner, uten å virke formanende. Eneste jeg har å "plukke" på, var at han kun tok kontanter, så måtte i minibank for å betale. Dette kunne blitt opplyst om på forhånd. Er imidlertid meget fornøyd og kommer tilbake om behovet melder seg.

Rimelig og dyktig

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Benyttet meg av Veitvet Senter Tannklinikk fordi de var veldig rimelige.
De har moderne utstyr, er veldig hyggelig og dyktig. Fikk gode råd og jeg kommer absolutt til å bli fast kunde.

Utrolig dyktig og profesjonell

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Vimalan Ketharanathan er en utrolig dyktig og sympatisk tannlege som setter pasienten i fokus. Han tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Har aldrig vært så fornøyd etter et tannlegebesøk. Anbefales