Hinnaklinikken

Telefonnummer51 90 68 6851 90 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hinnasvingene 46 4018 Stavanger

Siste vurderinger av Hinnaklinikken

Dyktig og trygg

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Jeg er en vanskelig pasient, men jeg er veldig fornøyd med Rose. Hun er en dyktig, trygg og seriøs lege. Hun forklarte meg alt jeg trengte å vite og tok meg på alvor. Gikk gjennom en liste med mine plager og fant god behandling. Jeg vil gjerne gå til henne igjen!

Behagelig og vennlig

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Har vært hos henne flere ganger, tidligere for generell undersøkelse og siden i fjor i forbindelse med kreft. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og beroliget i forhold til mitt problem og fikk god informasjon. Skjønner ikke de negative omtalene jeg nettopp har lest. Underlivsundersøkelse er ikke kjekt, men hos henne er det helt problemfritt, synes hun er flink. Jeg fortsetter hos Marit Veholmen så lenge jeg trenger henne og hun er tilgjengelig.

Den beste gynekolog

Planmessig
Høflig

Trygg og effektiv

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Var nylig og satt inn spiral etter svangerskap. Fikk grundig undersøkelse med ultralyd hvordan det stod til med kroppen etter fødsel. La nesten ikke merke til at hun satt inn spiralen. Ga god informasjon ang spiral og andre spørsmål jeg hadde.

Utrolig fornøyd!

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Har vært hos Rosa for celleprøve 2 ganger og det har gått smertefritt. Hun har en rolig og behagelig væremåte som gjør at man kan slappe av. Forklarer underveis,småprater litt og vips så er det over. Veldig praktisk med toalett der man kan kle av seg med vask og tilgang på bind. Kan varmt anbefales å gå til Rosa!