Hinnaklinikken

Hinnasvingene 46 4018 Stavanger

Siste vurderinger av Hinnaklinikken

Veldig bra

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Hun var hyggelig og pratsom som gjorde at jeg slappet av i en undersøkelse som alle damer synes er ubehagelig. Hun kom med gode råd og var svært imøtekommende.
Jeg går gjerne tilbake til Marit igjen.

En lettelse!

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Rosa gir trygghet, viser respekt, er god til å lytte, stille spørsmål og gi nyttige svar.

Hun er rask og effektiv ved undersøkelser, og sørger for at det skal være minst mulig ubehagelig.

Tidligere har jeg tatt undersøkelser hos fastlege, og jeg husker ubehaget og smertene enda. Det var derfor en lettelse å komme til Rosa.

Det var endel telefonkø. Jeg valgte derfor å gå innom klinikken for å bestille time, noe som viste seg å være den enkleste måten for min del å få time på.

Veldig bra inntrykk

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg hadde dessverre lest omtaler av henne før jeg gikk så jeg grudde meg mer enn vanlig til underlivsundersøkelse. MEN hun var utrolig hyggelig, dyktig, forklarte, så meg, hadde tid - jeg har kun positivt å si om timen og henne. Går veldig gjerne igjen til henne.

Uinteressert

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Fikk inntrykk av at jeg var i veien, overfladisk informasjon om pco og en 40 sekunders undersøkelse med ultralyd før jeg fikk en liten lapp med prisen på. Da kunne jeg gå. Etterpå var jeg engstelig for om hun hadde gjort undersøkelsen grundig nok.
Hun burde forbedre kommunikasjon og informasjon, første gang hun smilte var når jeg sa hadet bra. Går ikke tilbake til henne.

Helt OK

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Var veldig nervøs under undersøkelsen og hun var ikke noe særlig god på å berolige. Fikk også litt inntrykk av at hun så ned på meg siden jeg var ung. Hun var helt grei, men synes godt hun kunne vært mer sympatisk. Kommer ikke til å gå der igjen.