Hinnaklinikken

Hinnasvingene 46 4018 Stavanger
Tlf: 51 90 68 68 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Hinnaklinikken

Usikker når jeg leser andres mening

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Mulig litt kald/ klinisk.. Marit er vanskelig å "lese" men tror egentlig hun er hyggelig og misforstås litt, men som lege skal man gjerne være litt 'klinisk'..? Har tatt celleprøve og biopsi flere ganger og konisering en gang hos henne, føler hun er nøye og dyktig og forklarer. Jeg kan nok spørre litt vel mye, men hun svarer godt, kanskje litt brydd etter litt vel mye snakking fra min side, men føler meg ivaretatt. Hun kan 'bagatellisere' ting litt, noe jeg setter pris på når jeg er redd og bekymret, da forklarer hun det slik at jeg sitter igjen med en følelse av at jeg kan slappe av og ikke trenger bekymre meg. Resepsjonisten(e) spesielt hun ene (den av de to jeg har hatt mest med og gjøre) er også utrolig varme og informative når jeg har spørsmål, haster ikke med å legge på og følger opp.

Aldri mer

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Oppfattet henne som lite empatisk. Tok seg ikke god tid til å undersøke nøye. Ikke forsiktig under undersøkelse, selv om jeg gav beskjed på forhånd. Følte meg som pasient "i veien" smilte vel en gang da hun sa "betal i luken, hade". Dame av få ord og lite hyggelig. Går ikke dit igjen.

Veldig bra

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Hun var hyggelig og pratsom som gjorde at jeg slappet av i en undersøkelse som alle damer synes er ubehagelig. Hun kom med gode råd og var svært imøtekommende.
Jeg går gjerne tilbake til Marit igjen.

En lettelse!

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Rosa gir trygghet, viser respekt, er god til å lytte, stille spørsmål og gi nyttige svar.

Hun er rask og effektiv ved undersøkelser, og sørger for at det skal være minst mulig ubehagelig.

Tidligere har jeg tatt undersøkelser hos fastlege, og jeg husker ubehaget og smertene enda. Det var derfor en lettelse å komme til Rosa.

Det var endel telefonkø. Jeg valgte derfor å gå innom klinikken for å bestille time, noe som viste seg å være den enkleste måten for min del å få time på.

Veldig bra inntrykk

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg hadde dessverre lest omtaler av henne før jeg gikk så jeg grudde meg mer enn vanlig til underlivsundersøkelse. MEN hun var utrolig hyggelig, dyktig, forklarte, så meg, hadde tid - jeg har kun positivt å si om timen og henne. Går veldig gjerne igjen til henne.

Uinteressert

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Fikk inntrykk av at jeg var i veien, overfladisk informasjon om pco og en 40 sekunders undersøkelse med ultralyd før jeg fikk en liten lapp med prisen på. Da kunne jeg gå. Etterpå var jeg engstelig for om hun hadde gjort undersøkelsen grundig nok.
Hun burde forbedre kommunikasjon og informasjon, første gang hun smilte var når jeg sa hadet bra. Går ikke tilbake til henne.

Helt OK

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Var veldig nervøs under undersøkelsen og hun var ikke noe særlig god på å berolige. Fikk også litt inntrykk av at hun så ned på meg siden jeg var ung. Hun var helt grei, men synes godt hun kunne vært mer sympatisk. Kommer ikke til å gå der igjen.

Kunne vært bedre

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med kvaliteten på undersøkelsen. Så ut som hun egentlig ikke var interessert i å høre problemet mitt. Fort inn, fort ut. Betal. Ha det.

Jeg er trygg hos Marit Veholmen!

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Hun hører på det jeg kommer med, hun er saklig og flink å informere. Jeg er veldig førnøyd med henne.

Fantastisk!

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

I den grad det kan være en fantastisk opplevelse å gå til gynekolog, er det det hos Rosa! Har vært hos henne både Ifm graviditet og andre undersøkelser og det har alltid vært en god opplevelse. Hun tar seg god tid, er opptatt av pasientene sine, lytter og tar hensyn til at situasjonen er ubehagelig. Litt vanskelig å få time, men det glemmer man når man kommer til!

Meget bra

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Meget fornøyd, behagelig og rolig, gir et proffesjonelt og dermed trygt inntrykk noe som er viktig i en sånn situasjon. Nøyaktig og deler sine 'funn' på en rolig og forståelig måte.
Føler meg meget godt ivaretatt, og har ingenting negativt å melde.
Kan heller ikke klage på ventetid når allerede pasient.

Helt topp.

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Vil aldri gå tilbake til en allmenpraktiker etter å ha vært hos henne. Helt fantastisk.

Kjempefornøyd med legen

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Hun forstår hvordan det er å komme til en gynekologisk undersøkelse at det ikke er det kjekkeste i verden og tar hensyn bl.a med et klede du kan ha over deg. Kjempekjekk dame som jeg bare har positive ting å si om, riktig nok koster det litt, men det er det vært.

Veldig fornøyd

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Beroligende, informativ. Tar bort angsten, lytter. Gjennomfører fort og proff. Behagelig, den aller beste legen jeg har vært hos noensinne.