Hinnaklinikken

Hinnasvingene 46 4018 Stavanger

Siste vurderinger av Hinnaklinikken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Ja hun er formell på en måte, og det føles helt riktig.
Hun er forsiktig og informerer underveis, det er viktig for meg. - At hun vet hva hun gjør.
Jeg var redd første gangen selv om jeg var voksen, men skjønte etterpå at det ikke var noe særlig å være redd for.
Er jo bare bra fint at selve undersøkelsen ikke tar lenger tid enn det som er nødvendig.
Jeg har også vært hos vanlige leger, men aldri mer vanlig lege for meg.
Jeg kommer til å fortsette å gå til M.V. når jeg har behov, og så lenge hun har praksis.
Hun minner meg litt om min trygge gamle gynekolog som jeg hadde da jeg var ung.

Grusom kald opplevelse

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg har gått til Marit noen få ganger pga. celleprøver og div. annen oppfølging (den ene gangen ble verre enn den andre!), og jeg har aldri møtt et så lite imøtekommende, empatisk og lite interessert menneske som jobber i helsevesenet! Hun er utrolig forhåndsdømmende og lite forståelsesfull, og ekstremt lite interessert i deg som pasient, særlig om du har litt ekstra baggasje og ikke er et prakteksemplar av en kvinne på 60 kg og 175 cm høy. Hun er en "oven-fra-og-ned-holdning" og generelt veldig kald. I forkant av at jeg gikk til henne hørte jeg mye bra om denne klinikken, men det viser seg at det er hun andre det alltid er snakk om da. Gikk derfra oppløst i tårer, og det var ikke pga. grunnen jeg gikk der for (og jeg griner ikke lett i slike situasjoner)! Vi var på grensen til melde henne inn til helsetilsynet, så grusomt var det! Men jeg gjorde dessverre ikke noe med det, men når jeg så hvor gode omtaler hun har fått her så måtte jeg bare skrive noe!
Jeg setter aldri mine ben hos henne igjen om hun var den siste gynekologen på denne jord, styr unna!

Fantastisk gynekolog

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Trygg, forståelsesfull og utrolig dyktig. Absolutt å anbefale, spesielt om en sliter med endometriose.

Egen og flink

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg syns mennesker som er litt egne er helt geniale så Marit er genial.
Hun er kunnig og jeg føler at det hun sier er til mitt beste selv om det ikke alltid er det jeg vill høre. Hun grunder seg på vitenskap og ikke på "people-pleasing" og det føles trygt.
Hun er dessuten veldig flink og forsiktig med den fysiske undersøkelsen, så jeg vil aldri gå til noen annen igjen.

Dyktig og trygg

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Jeg er en vanskelig pasient, men jeg er veldig fornøyd med Rose. Hun er en dyktig, trygg og seriøs lege. Hun forklarte meg alt jeg trengte å vite og tok meg på alvor. Gikk gjennom en liste med mine plager og fant god behandling. Jeg vil gjerne gå til henne igjen!