Gynekolog Rosa T. Adalsteinsdottir Hinnaklinikken

Hinnasvingene 46 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Gynekolog Rosa T. Adalsteinsdottir Hinnaklinikken

Knowledgeable, patient and gentle.

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Rosa always makes one feel listened to.
She is calm, clear and approachable.
I loved the way she described my post-menopausal ovaries as 'sleeping'. It made me think of two small furry animals curled up: such a positive image.

Kjempetrygg opplevelse

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Har hatt relativt dårlig erfaring med gynekologer, synes det er ubehagelig og opplever at mange har det veldig travelt. Dr. Rosa bruker GOD tid, er lydhør og svært kompetent. Hun lytter virkelig til hva som plager en, og jeg ble også henvist videre når jeg hadde behov. Det er verd hver eneste krone.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Marit V. har hjulpet meg både med prevensjonsveiledning og oppfølging i graviditet. Hun lytter og svarer godt på mine spørsmål. Hun er kunnskapsrik og gjør at jeg føler meg trygg. Jeg kan varmt anbefale henne.

Trygg og kunnskapsrik gynekolog

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Dyktig, profesjonel og empatisk gynekolog. Jeg kan virkelig anbefale Marit Veholmen. Hun lyttet, ga gode råd, viste stor interesse gav meg link til en side til en annen sak vi diskuterte.

Varm, hyggelig og profesjonell

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Rosa er veldig behagelig og trygg. Hun er flink i sitt fag, og er veldig god til å balansere mellom småsnakk og faglig. Hun er nøye med forklaringer og du kan være sikker på at du blir tatt på alvor med dine problemer. Jeg har vært hos Rosa ifm sjekk av underliv, tidlig ultralyd ifm svangerskap og 6-ukers kontroll etter fødsel. Har utelukkende gode opplevelser fra henne.