Byporten Legesenter

Jernbanetorget 6 0154 Oslo

Siste vurderinger av Byporten Legesenter

En bauta

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Min faste gynekolog gjennom mange år, og jeg håper det er lenge til jeg må finne meg en ny! Hun er ikke den mest tilgjengelige, men hun er verdt å vente på. Faglig enormt dyktig, rolig vesen, streng når hun må.

Verste legen jeg har vært borti noensinne

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Når jeg kom inn på kontoret til denne legen etter at hun hadde endret tidspunkt for timen samme dag, så virket hun først ok. Så ble hun veldig rar og skjønte ikke norsk. Jeg er alltid anspent når det gjelder gynekologisk undersøkelse. Denne legen ba meg om å massere lårene mine nærme underlivet for at jeg skulle slappe av... Hun ble mer og mer brysk og ubehagelig. Jeg hadde en infeksjon i underlivet og hadde smerter. Hun mente at det bare var en soppinfeksjon, men forstod jo etterhvert at dette var alvorlig.
Etter at denne legen undersøkte meg med ultralyd, så hun noe galt bak livmoren og satt straks igang med å fortelle meg om alvorlig bukhinnekreft med dårlig overlevelsesrate..
Denne legen mangler alt når det gjelder empati, forståelse og menneskekunnskap. Verste legen jeg noensinne har vært hos. Utrolig ubehagelig menneske.

Det verste jeg har vært bort i!

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Først var hun 20 minutter forsinket og i steden for å beklage, så ringer mobilen hennes hun tar den og går ut av kontoret.
Så når hun endelig kommer tilbake, så ber hun meg legge seg på benken. Begynner å orientere seg sier hun. Hun viser ingenting forteller ingenting. Så viser hun mg hodet, i 2D. Også veksler over til 3D, greit nok at babyen lå med hendene foran ansiktet, men hun kunne ha prøvd lengere. Hun prøvde å få sett noe mer i 5 minutter også sier hun at det ikke er noe poeng lenger. Dere kan betale i resepsjonen får jeg beskjed om. Hun kunne ha gitt meg litt saft eller bedt meg gå litt, men nei da. Da kan dere gå å betale. Greit nok at vi fikk beskjed om å betale for kontroll og ik 3D ultralyd, men det var 800,- bortkastet det også. Aldri følt meg behandlet så dårlig av helsepersonell. Vil ikke anbefale noen å dra til henne. Jeg måtte spørre om alt, hvor mye babyen veide om alt var greit.

Utrolig faglig dyktig og oppdatert overlege

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Damia "kan alt". Du føler deg trygg på kompetansen hennes og ingenting hun ikke kan svare på.
Damia har også begynt med medisinske hudbehandlinger som peeling og laser. Hun er kjempeflink. Anbefales på det varmeste.

Behaglig og rolig

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

En gynekolog jeg følger med trygg med. Hun har et behagligt vesen og gir et inntrykk av å ha høy faglig kompetanse. Lit ventetid før man kommer på sin avtalte time, hun jobber kun onsdager ved byporten.