Byporten Legesenter

Jernbanetorget 6 0154 Oslo

Siste vurderinger av Byporten Legesenter

Svært dårlig

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Min opplevelse er at hun er brysk og mangler empati. Opplever henne som faglig svak og anbefaler å gå til andre. Ikke kast bort din tid og penger på denne gynekologen.

Meget dyktig lege

Lege: Jan Günther Skrevet

Har gått til den legen i 10 år og er veldig fornøyd får time på dagen og han tar deg alvorlig når du kommer til han .

Min nye lege er min nye bestevenn.

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Forrige torsdag var jeg innom gynokologen Damia. En meget erfaren, behagelig, betryggende og faglilg kompitent lege. Damia kunne svare på alle mine spørsmål og fikk meg som vanligvis er en veldig sjenert person til å føle meg trygg på å stille og snakke om slike ting. Anbefales på det sterkeste!

En bauta

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Min faste gynekolog gjennom mange år, og jeg håper det er lenge til jeg må finne meg en ny! Hun er ikke den mest tilgjengelige, men hun er verdt å vente på. Faglig enormt dyktig, rolig vesen, streng når hun må.

Verste legen jeg har vært borti noensinne

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Når jeg kom inn på kontoret til denne legen etter at hun hadde endret tidspunkt for timen samme dag, så virket hun først ok. Så ble hun veldig rar og skjønte ikke norsk. Jeg er alltid anspent når det gjelder gynekologisk undersøkelse. Denne legen ba meg om å massere lårene mine nærme underlivet for at jeg skulle slappe av... Hun ble mer og mer brysk og ubehagelig. Jeg hadde en infeksjon i underlivet og hadde smerter. Hun mente at det bare var en soppinfeksjon, men forstod jo etterhvert at dette var alvorlig.
Etter at denne legen undersøkte meg med ultralyd, så hun noe galt bak livmoren og satt straks igang med å fortelle meg om alvorlig bukhinnekreft med dårlig overlevelsesrate..
Denne legen mangler alt når det gjelder empati, forståelse og menneskekunnskap. Verste legen jeg noensinne har vært hos. Utrolig ubehagelig menneske.