Byporten Legesenter

Jernbanetorget 6 0154 Oslo

Siste vurderinger av Byporten Legesenter

Klønete

Lege: Recep Øzeke Skrevet

Han klarte ikke å finne åpningen for å kjenne på prostata, noe som var ubehagelig. Han er dårlig på å kommunisere, og forsto egentlig ikke bekymringen jeg hadde.

Behagelig person og faglig sterk

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Damia al- Heeti er faglig sterk, og humoristisk. Hun kan virke brysk, men har smilet på lur, og deler gjerne av egne erfaringer.

SUPER DAME

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Har brukt Damia Al-Heeti siden 2011 og er kjempefornøyd, det samme gjør min mor, søster å noen venninner.
Trengte en TVT operasjon så hun opererte meg på Kongsvinger. Veldig behagelig å kjenne til den som opererer deg. Etterpå så fikk jeg rask kontroll på byporten da jeg ønsket det igjen.
Anbefales på det sterkeste!!

Svært dårlig

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Min opplevelse er at hun er brysk og mangler empati. Opplever henne som faglig svak og anbefaler å gå til andre. Ikke kast bort din tid og penger på denne gynekologen.

Min nye lege er min nye bestevenn.

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Forrige torsdag var jeg innom gynokologen Damia. En meget erfaren, behagelig, betryggende og faglilg kompitent lege. Damia kunne svare på alle mine spørsmål og fikk meg som vanligvis er en veldig sjenert person til å føle meg trygg på å stille og snakke om slike ting. Anbefales på det sterkeste!