Byporten Legesenter

Jernbanetorget 6 0154 Oslo

Siste vurderinger av Byporten Legesenter

SUPER DAME

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Har brukt Damia Al-Heeti siden 2011 og er kjempefornøyd, det samme gjør min mor, søster å noen venninner.
Trengte en TVT operasjon så hun opererte meg på Kongsvinger. Veldig behagelig å kjenne til den som opererer deg. Etterpå så fikk jeg rask kontroll på byporten da jeg ønsket det igjen.
Anbefales på det sterkeste!!

Svært dårlig

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Min opplevelse er at hun er brysk og mangler empati. Opplever henne som faglig svak og anbefaler å gå til andre. Ikke kast bort din tid og penger på denne gynekologen.

Meget dyktig lege

Lege: Jan Günther Skrevet

Har gått til den legen i 10 år og er veldig fornøyd får time på dagen og han tar deg alvorlig når du kommer til han .

Min nye lege er min nye bestevenn.

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Forrige torsdag var jeg innom gynokologen Damia. En meget erfaren, behagelig, betryggende og faglilg kompitent lege. Damia kunne svare på alle mine spørsmål og fikk meg som vanligvis er en veldig sjenert person til å føle meg trygg på å stille og snakke om slike ting. Anbefales på det sterkeste!

En bauta

Lege: Damia Al-Heeti Skrevet

Min faste gynekolog gjennom mange år, og jeg håper det er lenge til jeg må finne meg en ny! Hun er ikke den mest tilgjengelige, men hun er verdt å vente på. Faglig enormt dyktig, rolig vesen, streng når hun må.