Damia Al-Heeti

Damia Al-Heeti er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Damia Al-Heeti

SUPER DAME

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Har brukt Damia Al-Heeti siden 2011 og er kjempefornøyd, det samme gjør min mor, søster å noen venninner.
Trengte en TVT operasjon så hun opererte meg på Kongsvinger. Veldig behagelig å kjenne til den som opererer deg. Etterpå så fikk jeg rask kontroll på byporten da jeg ønsket det igjen.
Anbefales på det sterkeste!!

Svært dårlig

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Min opplevelse er at hun er brysk og mangler empati. Opplever henne som faglig svak og anbefaler å gå til andre. Ikke kast bort din tid og penger på denne gynekologen.

Min nye lege er min nye bestevenn.

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Forrige torsdag var jeg innom gynokologen Damia. En meget erfaren, behagelig, betryggende og faglilg kompitent lege. Damia kunne svare på alle mine spørsmål og fikk meg som vanligvis er en veldig sjenert person til å føle meg trygg på å stille og snakke om slike ting. Anbefales på det sterkeste!

En bauta

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Min faste gynekolog gjennom mange år, og jeg håper det er lenge til jeg må finne meg en ny! Hun er ikke den mest tilgjengelige, men hun er verdt å vente på. Faglig enormt dyktig, rolig vesen, streng når hun må.

Verste legen jeg har vært borti noensinne

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Når jeg kom inn på kontoret til denne legen etter at hun hadde endret tidspunkt for timen samme dag, så virket hun først ok. Så ble hun veldig rar og skjønte ikke norsk. Jeg er alltid anspent når det gjelder gynekologisk undersøkelse. Denne legen ba meg om å massere lårene mine nærme underlivet for at jeg skulle slappe av... Hun ble mer og mer brysk og ubehagelig. Jeg hadde en infeksjon i underlivet og hadde smerter. Hun mente at det bare var en soppinfeksjon, men forstod jo etterhvert at dette var alvorlig.
Etter at denne legen undersøkte meg med ultralyd, så hun noe galt bak livmoren og satt straks igang med å fortelle meg om alvorlig bukhinnekreft med dårlig overlevelsesrate..
Denne legen mangler alt når det gjelder empati, forståelse og menneskekunnskap. Verste legen jeg noensinne har vært hos. Utrolig ubehagelig menneske.