Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Trygg og lyttende

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Valgte Ayfer utifra andres vurderinger her inne, og kan trygt si at det var et klokt valg. Fra første sekund ble jeg møtt av en smilende dame med en varm og trygg væremåte. Hun er en god lytter, stiller spørsmål og tar deg på alvor. Hun er respektfull og betryggende når hun undersøker, og undersøker nøye. Henne skal jeg tilbake til om det trengs :)
Kom også inn til timen lenge FØR, det kan man ikke si om alle.

Meget dyktig, empatisk og tilgjengelig

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Min opplevelse er at Dr. Wollen er en svært behagelig og dyktig behandler. Hun gir meg alltid inntrykk av at hun har tid og interesse for aktuelle problemstillinger. Hun er rolig og behagelig. Meget kunnskapsrik og pålitelig behandler.

Utrolig hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

En veldig hyggelig og kunnskapsrik lege. Har fått oppfølgning ved Volvat gjennom tre behandlinger av Isotretinoin og har ikke annet enn utrolig mye godt å si om henne.

En god opplevelse

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Har vært hos mange forskjellige gynekologer i mitt liv, Alhirmizi Ayfer overgår dem alle. Hun er rolig, forsiktig og effektiv på samme tid. Så godt som smertefritt. Så langt det er mulig, en god opplevelse. Anbefaler henne på det varmeste.

Kjempeflink og empatisk hudlege.

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

Var hos Anabella for en utvekst i huden som bekymret meg litt. Hun tok det seriøst med en gang og sendte inn, fin oppfølging. Flink å forklare og veldig forståelsesfull. Hun er bare så behagelig og snill, kan ikke få fullrost henne nok. Hun er virkelig en flink hudlege. Anbefaler henne virkelig.
Takk Anabella!