Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Behagelig lege

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Kom til han i forbindelse med plager i overgangsalderen. Tok seg god tid, forklarte hva han gjorde, kom med forslag til videre oppfølging. Han brydde seg om meg som pasient. Han avsluttet med å si "Du blir bra" Anbefaler denne gynekologen.

Faglig dyktig og imøtekommende

Lege: Karin Wold Frølich Skrevet

Faglig dyktig, og tar seg god tid til meg som pasient. Flink til å forklare. Svært vennlig. Kan være noe ventetid for å få time.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Dette er en kunnskapsrik og hyggelig lege som tar seg god tid til å forklare ting og svare på eventuelle spørsmål.Anbefales på det varmeste.

Veldig bra

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Den minst ubehagelige GU-en jeg har vært med på. Alhirmizi tok seg god tid til å lytte i forkant av undersøkelsen, og gjennomførte undersøkelsen helt uten ubehag. Anbefaler henne på det sterkeste :)

Profesjonell, men kald

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Jeg har vært til henne to ganger nå, og har litt forskjellige meninger om henne. Hun virker utrolig flink til det hun gjør, og er veldig opptatt av at du ikke skal ha det vondt eller ubehagelig under undersøkelsen. Jeg er en ganske ung jente, og jeg føler meg ikke akkurat helt tatt vare på hos denne legen. Jeg føler hun ikke bryr seg noe mer en akkurat nødvendig, og jeg føler meg litt avvist når jeg prøver å si noe.
Likevel så føler jeg meg trygg og jeg har veldig god erfaring med det tekniske, det er hun god på.