Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Åpen og forklarende

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Jeg hadde en veldig god opplevelse med denne legen etter å ha stått på venteliste i et halvt år for time. Jeg har en kompleks og sammensatt bakgrunn, noe han viste hensyn til. Blant annet har jeg gjennomgått en prossess med å fryse ned egg, som jeg følte jeg stod nokså alene i. Opplevde at legen hadde satt seg inn i min historie før jeg kom på kontoret via journalen min, selv om han ikke hadde møtt meg før. Han fremstod som lyttende, oppmerksom, og jeg opplevde han som lettere å snakke med enn tidligere gynekologer jeg har hatt. Under undersøkelsen forklarte han grundig, noe som var viktig for meg. At det var viktig for meg forstod han uten at jeg trengte å spørre. Han svarte på alle spørsmål og fremstod profesjonell, samtidig som jeg fikk en følelse av at han brydde seg om meg som pasient. Han fikk meg til å føle meg mindre alene i det jeg hadde gjennomgått tidligere. Det er forståelig at denne legen har lang liste – og den blir nok kanskje ikke mindre med denne anmeldelsen, men jeg synes dedikerte leger burde fremsnakkes.

Anbefaler henne :)

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Hun er alltid rolig, hun besvarer spørsmålene jeg har på en veldig grundig og fornuftig måte, gir akkurat nok informasjon (ikke for mye, ikke for lite), hun er veldig tålmodig, lager plass for alle spørsmål og jeg føler meg alltid lettet på vei ut av kontoret hennes. Det er synlig at hun liker jobben og har jobbet som gynekolog i mange år.

En kjempe fordel er at det er bind ved behov på toalettet.

Trygg, nøysom og skånsom

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Jeg opplevde intet ubehag under undersøkelsen. Legen var både effektiv, informativ og taktfull. Anbefales

Trygg, profesjonell m/høy kompentanse

Lege: Jørgen Perminow Skrevet

Jeg opplevde gynekolog Perminow som en utrolig trygg, rolig, kunnskapsrik og lyttende lege. Han forklarte i forkant hva som skulle gjennomføres under undersøkelsen, gav gode og klare forklaringer under selve undersøkelsen, samt var lyttende, forståelsesfull og besvarte alle spørsmål og bekymringer. Selve undersøkelsen var rask, rutinert og smertefri. Jeg følte meg sett og godt ivaretatt. Anbefaler Perminow på det sterkeste.

God på kommunikasjon

Lege: Martin Andresen Skrevet

Første gang hos gynekolog, og alt føltes veldig trygt. God på å kommunisere underveis hva som skulle skje. Anbefales.