Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

trrygg, profesjonell med høy kompentanse

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Dr. Nordlie er en enestående lege, som skaper trygghet og tar seg god tid til å forstå sykehistorien din. Jeg opplevde ham som velforberedt og grundig i gjennomgangen av sykdomshistorien før undersøkelsen. Han var veiledende og informativ under selve undersøkelsen, og jeg ble henvist til blodprøver med planlagt oppfølging for videre utredning. Jeg føler meg trygg på hans kompetanse og evne til å løse komplekse helseutfordringer.

Rolig, tillitsvekkende, trygg

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Jeg har gått til Anne Cecilie i flere år. Hun lytter, svarer godt på spørsmål, følger alltid opp det hun skal, og gir god informasjon. Hun er punktlig, jeg opplever aldri forsinkelser. Jeg er trygg på at jeg er i gode hender, og har bare godt å si.

Kunnskapsrik, pålitelig og varm

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Anne Cecilie er en svært behagelig person som gjør at man ikke behøver å grue seg til en undersøkelse de færreste synes er så gøy. Hun er rolig, varm, hyggelig, tar pasientene sine på alvor, er kunnskapsrik og har svar på alle spørsmål. Jeg føler meg alltid trygg på at hun vet hva hun snakker om. Det er tydelig at hun liker jobben sin og det er fantastisk at damer som henne jobber i det offentlige. Jeg føler meg heldig som har henne som min gynekolog.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Har vært hos Dr Nordlie i dag - veldig god opplevelse :) Veldig hyggelig og profesionell - anbefaler til alle ☺️

Enestående

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

For en perfekt person på rett sted. Lyttende, klok og deler av sin kunnskap. Fredfull og høflige . Raske svar på prøver.