Smestadgynekologene

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Rolig, tillitsvekkende, trygg

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Jeg har gått til Anne Cecilie i flere år. Hun lytter, svarer godt på spørsmål, følger alltid opp det hun skal, og gir god informasjon. Hun er punktlig, jeg opplever aldri forsinkelser. Jeg er trygg på at jeg er i gode hender, og har bare godt å si.

Kunnskapsrik, pålitelig og varm

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Anne Cecilie er en svært behagelig person som gjør at man ikke behøver å grue seg til en undersøkelse de færreste synes er så gøy. Hun er rolig, varm, hyggelig, tar pasientene sine på alvor, er kunnskapsrik og har svar på alle spørsmål. Jeg føler meg alltid trygg på at hun vet hva hun snakker om. Det er tydelig at hun liker jobben sin og det er fantastisk at damer som henne jobber i det offentlige. Jeg føler meg heldig som har henne som min gynekolog.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Har vært hos Dr Nordlie i dag - veldig god opplevelse :) Veldig hyggelig og profesionell - anbefaler til alle ☺️

Enestående

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

For en perfekt person på rett sted. Lyttende, klok og deler av sin kunnskap. Fredfull og høflige . Raske svar på prøver.

Åpen og forklarende

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Jeg hadde en veldig god opplevelse med denne legen etter å ha stått på venteliste i et halvt år for time. Jeg har en kompleks og sammensatt bakgrunn, noe han viste hensyn til. Blant annet har jeg gjennomgått en prossess med å fryse ned egg, som jeg følte jeg stod nokså alene i. Opplevde at legen hadde satt seg inn i min historie før jeg kom på kontoret via journalen min, selv om han ikke hadde møtt meg før. Han fremstod som lyttende, oppmerksom, og jeg opplevde han som lettere å snakke med enn tidligere gynekologer jeg har hatt. Under undersøkelsen forklarte han grundig, noe som var viktig for meg. At det var viktig for meg forstod han uten at jeg trengte å spørre. Han svarte på alle spørsmål og fremstod profesjonell, samtidig som jeg fikk en følelse av at han brydde seg om meg som pasient. Han fikk meg til å føle meg mindre alene i det jeg hadde gjennomgått tidligere. Det er forståelig at denne legen har lang liste – og den blir nok kanskje ikke mindre med denne anmeldelsen, men jeg synes dedikerte leger burde fremsnakkes.