Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Svært god gynekolog

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Det tok av ulike årsaker lang tid å få time, med henvisning fra fastlege. Jeg vil likevel takke Ødegård for at jeg ble raskt operert og i dag er i god behold. Hun oppdaget en svulst i underlivet som hun tok på ytterste alvor. Alt hun forklarte meg på de første konsultasjonene viste seg i ettertid å stemme. Hun gjennomførte undersøkelsene skånsomt og hun forklarte hele veien hva hun gjorde. Hun diller ikke. Jeg oppfatter henne som effektiv, to -the- point og profesjonell.

Ikke en god opplevelse

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Ingen dialog, kun monolog. Kom til kort med alt jeg ville spørre om angående min diagnose. Følte meg forhåndsdømt i det jeg gikk inn døren. Hit skal jeg aldri mer.

Virkelig dyktig og flott fagperson

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Denne legen opplevde jeg som dyktig, kunnskapsrik og empatisk. Undersøkelsen gikk både smertefritt og angstfritt. Jeg sliter egentlig med denne typen undersøkelser, men hos denne legen var det bare helt fint. Jeg gikk faktisk for første gang fra en gynekologisk undersøkelse med en god følelse, helt uten de vonde "etterfølelsene" som jeg tidligere har opplevd.

Ekstra pluss flotte lokaler.

Mangelfull utredning

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Dro til henne for utredning for en fødselsskade. Fikk bare beskjed om å knipe og slanke meg. Henvisning til fysioterapeut eller sykehus ville hun ikke gi. Fastlegen henviste isteden til utredning på sykehus da kniping ikke hadde effekt. Sykehus fant at det var mer alvorlige skader og andre ting som måtte gjøres og at dette var en skade mer enn vanlig. Trolig blir det operasjon, etter at de andre tingene er forsøkt fikset. Siden Ødegaard ikke ville hjelpe meg med skikkelig utredning, ble behandling ca 1/2 år forsinket. Syns ikke timen hos henne hadde noen positiv effekt på noe vis og føler meg ikke ivaretatt. Men man kan jo si hun er hyggelig.

Vil ikke anbefale

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Følte meg ikke tatt på alvor, hun avfeide mine plager som "det er nok bare i hodet ditt".
Hun er svært hardhendt ved undersøkelser.