Smestadgynekologene

Telefonnummer23 33 18 0023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Inngir tillit

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Veldig fin lege som lyttet og stilte relevante spørsmål. Hun klarte å overtalte meg til å endelig tørre å fjerne en gammel spiral.

Veldig trygg og flink!

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Var hos dr. Ødegaard i forbindelse med en vevsprøve. Hun var veldig blid og hyggelig, samtidig som hun forklarte nøye hva hun gjorde og fikk meg til å føle meg trygg. Hun er ganske direkte, som kanskje noen opplever ubehagelig, men jeg likte at hun sa det som det var, uten å gå rundt grøten. Jeg hadde den siste timen for dagen, og opplevde derfor ikke at hun stresset, slik jeg ser andre mener hun kan gjøre.En veldig positiv opplevelse, og jeg følte meg godt ivaretatt og oppfulgt!

Uinteressert

Lege: Martin Andresen Skrevet

Vært hos Andresen flere ganger før mine problemer ble tatt seriøst og tatt tak i. Undersøkelsene er alltid smertefulle og han virker likegyldig til mine tårer og smerte.

Får alltid bare svar på halvparten av det jeg spør om, og får generelt liten informasjon. Føler meg alltid til bry for legen.

De eldre resepsjonistene er sure og frekke, ikke noe man har lyst til å møte før så intime og skumle undersøkelser. Vil til neste gang dra til en annen gynekolog.

Veldig oppegående og oppdatert lege

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Virker som hun holder seg oppdatert på det nyeste innenfor kvinnehelse samtidig som hun er flink til å reflektere. I tillegg er hun veldig enkel å snakke med, sympatisk og positiv. Anbefales!

Flink lege, men resepsjonisten mangler evne til å vise empati

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Jeg har gått til Dr. Ødegaard i noen år nå og føler at hun tar meg på alvor og følger opp. Hun er effektiv og undersøkelsen går fort. Hun kan nok derfor virke litt stresset, som jeg nok tror at hun er også, men personlig har jeg ikke behov for å være der lenge enn jeg må. Jeg føler meg trygg på den jobben hun gjør og oppfølgingen jeg får.
Den sure damen de har i sentralbordet og resepsjonen derimot, bør finne seg en ny jobb. De fleste syns det er ubehagelig å dra til gynekologen og da bør de som tar deg imot ha evnen til å utvise empati. Dette er faktisk så ille at jeg har vurdert å bytte gynekolog. Og dette trekker derfor ned vurderingen veldig.