Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Trygg og behagelig

Lege: Martin Andresen Skrevet

Hadde min første time hos han i dag, i forbindelse med langvarige blødninger. Han tok mine bekymringer på alvor og svarte på spørsmål jeg hadde. Forklarte i tillegg godt underveis. Følte jeg fikk en positiv opplevelse ut av en litt kjip situasjon, noe som er viktig.

Han fremstår som rolig, vennlig, trygg, kunnskapsrik - ganske enkelt en veldig, veldig fin lege.

Fine lokaler og utstyr som fremstår som nytt og moderne. Tommel opp til hele opplevelsen!

Reddende engel

Lege: Martin Andresen Skrevet

Jeg kom til Andresen en høstdag i 2017 og hadde store smerter i magen som startet et par timer før. Han undersøkte meg raskt og var rolig hele veien, han fortalte meg at graviditeten sitter utenfor livmoren og at jeg måtte opereres med en gang. Ambulansepersonalet var på stedet 5 min senere og jeg ble kjørt til sykehuset og operert. Dr. Andresen ringte meg personlig dagen etter, mens jeg fortsatt lå på sykehuset for å høre hvordan det gikk. Han er dyktig, omsorgsfull og reddet livet mitt. Nå har jeg 2 barn og har gått til han for oppfølging hver gang. Jeg glemmer aldri at jeg kunne vært død i dag hvis ikke det var for hans hjelp. Evig takknemlig

Helt fantastisk!

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Dr. Hallquist er en utrolig dyktig og kunnskapsrik gynekolog. Hun er et varmt medmenneske som oser trygghet og gir "det lille ekstra" uten å nøle. Jeg har vært hos henne flere ganger og føler meg ivaretatt hver eneste gang. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, varm og faglig dyktig

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Anne Cecilie er en ener i sin klasse. Et sympatisk og varmt menneske med et svært behagelig vesen. Hun følger opp og tar deg på alvor. Yter ekstra service ved behov, og har stålkontroll på faget. Kan varmt anbefales!

Blandet erfaring

Lege: Martin Andresen Skrevet

Litt blandede opplevelser med han. Virker faglig trygg, men noe kjapp og forhastet. Da jeg ringte i hans telefontid virket han irritert og lite hjelpsom. Har aldri likt gynekologiske undersøkelser (i likhet med mange kvinner) og er avhengig av en lege som ikke virker irritert over spørsmål.
Jeg håper han kan vise forståelse for sine pasienter og ikke være for kjapp.