Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Forferdelig behandling

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Dro for å sjekke livstegn på embryo og mistanke om spontan abort. Da hun ropte meg inn, var samboeren min på toalettet og jeg sa dette. Hun svarte med at vi bare kunne gå inn. Jeg nektet og sto og ventet til han kom. Da ropte hun at vi måtte komme inn der hun var. Han kom etter noen sekunder og vi gikk inn. Hun hilste ikke ordentlig på min samboer, snakket ikke til han under hele timen og ba han heller ikke med inn til der undersøkelsen skulle foregå mens jeg skiftet. Han følte seg ikke ønsket der i hele tatt. Hun sa ikke hva vi skulle, hva hun gjorde underveis eller forklarte noen ting. Det eneste hun klarte å kommumisere var missed abortion, uten å forklare hva det var. Hun var totalt blottet for empati, sympati og sosiale antenner. Vi måtte se bort i fra alt hun hadde sagt i timen og stole på hcg prøver istedenfor.

Uinteressert og firkantet

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Hun snakket bare om ett av flere problemer som har plaget meg, visste ikke empati og mente at det var unødvendig i min tilfelle å gå til en spesialist.

Trygg og rolig

Lege: Martin Andresen Skrevet

Ble veldig godt tatt imot, håndtert profesjonelt og behjelpelig. Følte meg ti ganger tryggere på vei ut, enn da jeg ankom bygget.

Rolig, vennlig, virker profesjonell

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Var til kontroll hos Elin Ø. for andre gang (febr. 2019), og har begge gangene opplevd henne som en vennlig og grei gynekolog. Hun tar seg tid til å forklare hva hun gjør i løpet av undersøkelsen, og virker generelt profesjonell. Jeg er godt fornøyd!

Ufin og mangel på sosiale antenner

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Denne gynekologen var for det første ikke flink til å være varsom i selve undersøkelsen fysisk,og ei heller i det muntlige.
Fysisk var hun brå, hardhendt og ventet ikke til jeg var avslappet før hun kjørte inn apparatene sine. Jeg måtte si ifra flere ganger.

Muntlig var hun ikke lyttende, hun kunne lite om emnet, og var veldig bastant.