Smestadgynekologene

Telefonnummer23 33 18 0023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Ufin og mangel på sosiale antenner

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Denne gynekologen var for det første ikke flink til å være varsom i selve undersøkelsen fysisk,og ei heller i det muntlige.
Fysisk var hun brå, hardhendt og ventet ikke til jeg var avslappet før hun kjørte inn apparatene sine. Jeg måtte si ifra flere ganger.

Muntlig var hun ikke lyttende, hun kunne lite om emnet, og var veldig bastant.

Varm, menneskelig, hensynsfull og dyktig

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Jeg er SÅ glad for å ha Anne Cecilie som min gynekolog, hun har alltid tatt meg på alvor, vært varm og rolig. Og ved behov, stiller hun opp og gjør "det lille ekstra". Eneste minus er lang ventetid, men slik er det i det offentlige, og det er supert at dyktige folk som henne faktisk jobber i det offentlige. De ansatte i resespsjon/sentralbord er utrolig hyggelige og forståelsesfulle. Når jeg har ringt med spørsmål som haster, har de sjekket og ringt meg tilbake samme dag. Fantastisk service! Lokalene er også så flotte. Jeg unner alle en gynekolog som henne, og vil også anbefale Smestadgynekologene generelt.

Trygg og omtenksom

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Etter å ha fått påvist alvorlig celleforandring og blitt operert for dette, flyttet jeg og skulle ha min første G.U. + ny celleprøve hos Elin. Hun lå langt bak skjema denne dagen pga en akuttpasient som var kommet inn tidligere på dagen, men tok seg god tid til å lytte til meg og spør om min bakgrunn. Hun viste ingenting om meg før denne timen. Jeg har en noe spesiell bakgrunn hvor blant annet en gynekolog må ta ekstra hensyn. Hun forklarte alt underveis, undersøkelsen gikk raskt og prøvene ble tatt. Elin var varm, omsorgsfull og tydelig.

Kunnskapsrik, men ikke forsiktig

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Jeg ble henvist hit for å ta vevsprøve etter at den rutinemessige celleprøven viste tegn til celleforandringer. Dette var første gang jeg var hos gynekolog. Jeg opplevde dr. Mortensen som uforsiktig i undersøkelsen, og han forklarte ingenting underveis. Han virker dog svært kunnskapsrik og jeg har stor tillit til at jeg får korrekt behandling, men jeg savner mer ro, forklaring og at han tar tid til å gjøre undersøkelsen på en så lite ubehagelig måte som mulig.

Trygg og helt fantastisk! Utrolig kunnskapsrik.

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Trygg og helt fantastisk! Utrolig kunnskapsrik. Aldri følt meg så godt behandlet hos en gynekolog som hos Ove Mortensen!