Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Trygg og behjelpelig

Lege: Martin Andresen Skrevet

Var hos Martin Andresen for min mistanke om endometriose etter å ikke ha blitt tatt på alvor tidligere. Han var forsiktig og nøye under undersøkelse. Jeg ble henvist videre direkte etter undersøkelse, han forklarte godt, følte meg trygg og ivaretatt og jeg opplevde at det var viktig for han at jeg fikk hjelpen jeg trengte videre. Svært fornøyd etter mitt besøk!

Veldig dårlig opplevelse. Aldri igjen

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Forsinket ca 20 min til timen. Nedlatende holdning. Dårlig til å utdele informasjon. Hardhendt. Mangel på empati. Anbefaler ikke henne på det sterkeste.

Rolig og behagelig

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Elin møtte meg på en veldig fin måte, hun var hele tiden behagelig og tok godt i vare på meg. Etter tidligere overgrep var jeg nervøs før første første undersøkelse, men Elin forklarte og tok god tid. Kan varmt anbefale til unge eller de med dårlige erfaringer fra tidligere.

trrygg, profesjonell med høy kompentanse

Lege: Kristian Nordlie Skrevet

Dr. Nordlie er en enestående lege, som skaper trygghet og tar seg god tid til å forstå sykehistorien din. Jeg opplevde ham som velforberedt og grundig i gjennomgangen av sykdomshistorien før undersøkelsen. Han var veiledende og informativ under selve undersøkelsen, og jeg ble henvist til blodprøver med planlagt oppfølging for videre utredning. Jeg føler meg trygg på hans kompetanse og evne til å løse komplekse helseutfordringer.

Rolig, tillitsvekkende, trygg

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Jeg har gått til Anne Cecilie i flere år. Hun lytter, svarer godt på spørsmål, følger alltid opp det hun skal, og gir god informasjon. Hun er punktlig, jeg opplever aldri forsinkelser. Jeg er trygg på at jeg er i gode hender, og har bare godt å si.