Fredholt Legesenter AS

Gamleveien 9 3030 Drammen

Siste vurderinger av Fredholt Legesenter AS

Manglende selvinnsikt

Lege: Goran Dosic Skrevet

Generelt flink, og har hatt i flere år uten problemer, men henvist til alle mulig unødvendige tester, i steden for å sende meg til en spesialist da han ikke klarte å utrede grunn for plagene mine.

Kunne ikke forskjell på en betennelse og bein.

Får lite konkret tilbakemelding så du må spørre mye og detaljer for å få vite alt du trenger.

Veldig hyggelig og flink lege

Lege: Rie Krat Bjørkholt Skrevet

Synes hun er veldig flink og henviser videre hvis det er noe. Gir tilbakebelding på prøver som blir tatt uansett hva utfallet er.
Anbefales på det varmeste for besøkene jeg har hatt hos henne.

Grundig og Effektiv

Lege: Goran Dosic Skrevet

Byttet til han som fast lege og ble godt motatt, Fikk grundig sjekk og mange prøver ble tatt. Er også fulgt opp bra i ettertid. Vurderer og forklarer forståelig. Lite ventetid for å komme inn til time.

Ikke imponert

Lege: Rie Krat Bjørkholt Skrevet

Ventetiden er for lang. Jeg hadde time tidlig på morgenen, likevel måtte jeg vente lenge. Det ble for stressende inne hos legen da jeg endelig kom inn. Sikkert mye pga forsinkelsen . For meg virker legen distansert,og vi hadde ingen kjemi, så siste gang for meg her.

Veldig grundig og hyggelig

Lege: Goran Dosic Skrevet

Veldig grundig og hyggelig. Skriver mye i journalen og tar deg alvorlig. Veldig glad jeg valgte Fredholt (Legesenter, Moderators tilføyelse). Anbefales