Baasland-Klinikken AS

Olav Tryggvasons Gate 24, inngang Carl Johans gate 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Baasland-Klinikken AS

Dårlig

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Dyktig i det hun gjør, men var mest opptatt av å prakke på meg hormonell prevensjon og gav generelt lite informasjon om tilstanden min, noe jeg savnet veldig. Brukte feil medisinsk terminologi, var sikkert stresset og travel, men viktig med rett bruk slik at det ikke blir misforståelser.
Ikke den beste opplevelsen totalt sett.

Beste opplevelsen hos en gynekolog

Lege: Lene Hejna Pedersen Skrevet

Jeg er livredd, men hit vil jeg igjen. Tror denne damen kan gjøre at jeg kan føle meg trygg hos gynekologen igjen. Flink med folk. Det har så mye å si for oss som har hatt dårlige opplevelser før. I tillegg var hele prosedyren mindre ubehagelig her. Har gjort det samme flere ganger. Ble roligere fra første samtale, som varte behandlingen ut.

Tillitsvekkende og dyktig

Lege: Lene Hejna Pedersen Skrevet

Jeg har vært hos Lene bare en gang, men kjente en umiddelbar tillit og trygghet. Hun fremstår som svært dyktig, kompetent og tillitsvekkende. Anbefaler henne på det varmeste.

Trygg og forutsigbart

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Beste opplevelsen jeg har hatt hos en lege noen gang. Så dyktig, profesjonell, rolig og behagelig. Jeg følte meg sett og hørt. Var noe engstelig før timen, som jeg erfarte som helt unødvendig. Hun gikk gjennom grundig underveis og hadde sine triks for at jeg ikke skulle erfare det som smertefullt. I tillegg er hun kunnskapsrik å svarte utfyllende på alt jeg lurte på! Alle skulle vært som Baasland.

Trygg og imøtekommende

Lege: Nina-Iren Tvenning Skrevet

Jeg hadde mange spørsmål, fikk meget gode og utfyllende svar på alle. Hun tok seg god tid og forklarte veldig godt underveis. Kommer helt sikkert tilbake, anbefales !