Volvat Forus

Larsamyrå 18 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Volvat Forus

kunnskapsrik

Lege: Inga Norunn Jacobsen Skrevet

Mann 54 år med dårlig ereksjon.
Veldig enkel og snakke med fra første sekund. Ho var veldig komfortabel med det ho gjorde, det medførte at eg fekk ein ro og komfort som er ganske utruleg i ein slik situasjon. Det føltes heilt naturleg alt av behandlig som vart gjort

Oser av tillit og kunnskap

Lege: Vanja Busic Skrevet

Har hatt 2 operasjoner på 2 hender. Han er skråsikker i forklaringene. Og de stemmer.
Han oser av tillit og lytter 100%.
Arret er så og si usynlig etterpå og den første hånden er helt i orden. Neste kommer nok om ca 6 mnd slik som forklart av han. Personalet rundt ham viser stor respekt og anerkjennelse her. Og de er helt topp også.

Flink gynekolog

Lege: Fadumo Omar Ali Skrevet

Veldig flink og trygg gynekolog som kan anbefales. Hun var rolig og informativ hele veien, det var ingenting ubehag under undersøkelsen. Tok seg god tid. Kan varmt anbefale henne.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Fadumo Omar Ali Skrevet

Utrolig imøtekommende, hyggelig, behagelig og informativ lege. Flink til å forklare underveis, føles trygg og tillitsvekkende. Fadumo er absolutt å anbefale :)

Likegyldig

Lege: Katharina Brekke Conde Skrevet

Ville ha en avklaring på hvorvidt sår i huden kunne være hudkreft. Booket time hos Katarina, men måtte vente 10 søvnløse netter før ledig time. Dette var i tillegg siste dag før jeg skulle på 4 ukers ferie til Spania. Min bekymring og ferie situasjon var forklart legen i forkant av timen. Skuffelsen var derfor stor når jeg opplever og bli oppringt av legekontoret, mens jeg sitter på venteværelset klar for undersøkelse, og fortalt at de må kansellere timen. Etter det har jeg ikke hørt noen ting fra legen.