Hamar Gynekologi

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Hamar Gynekologi

Den beste gyn-timen jeg har hatt

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Du får umiddelbart et godt inntrykk av lokalene. Damene i skranken er hyggelige.
Denne gyn.undersøkelsen er definitivt den beste jeg har vært på. Beck er imøtekommende, rolig og tydelig. Han har satt seg inn i informasjonen om deg som pasient på forhånd. Jeg opplevde han som svært stødig også faglig. Han er tydelig i hva han gjør, hva han observerer underveis og påpeker at det han ser er normalt. Jeg fikk samtidig tilbudet om tidlig ultralyd når jeg egentlig kun var inne for en GU. Det gir stort pluss i boka at han tok seg tiden til det.

Fantastisk!

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Tommel opp, bare positivt å si om Dr.Beck. Interessert, grundig, forsiktig og tar opp tråden fra siste besøk. Den aller beste!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Har vært hos Gregor Bernhard Beck etter henvisning fra fastlege. Time ble satt opp raskt. Jeg følte meg utrolig godt ivaretatt, han er vennlig, og virker svært kunnskapsrik.

Han fant umiddelbart "problemet" og satte i gang behandling. Ble også møtt på en veldig vennlig måte i resepsjonen.

Anbefales.

Fantastisk gynekolog!!

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Gregor beck er en morsom, hyggelig mann. Han ivaretar deg som pasient på en utrolig god måte! Han lytter, er ydmyk og du merker han oppriktig er der for å hjelpe deg alt han kan. Omsorgsfull og empatisk!! Her føler jeg meg trygg. Selv ved ubehagelige undersøkelser sørger han for å passe på deg!!

Faglig virker han veldig dyktig og oppdatert. Han så med en gang ting på meg som var galt, som sikkert 10 gynekologer ikke har greid å se snevet av før han. Det syns jeg sier mye! Har vært hos mange gynekologer, og ikke blitt opplevd og bli tatt på alvor slik som nå. Er så glad jeg kom hit!!! Kan ikke anbefales nok. <3

Utrolig dyktig

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Fikk raskt time da jeg tok kontakt. Opplever Gregor som kunnskapsrik, god til å lytte og svarer godt på spørsmål. Grundig og forsiktig under prøvetaking. Flott at han forklarer underveis hva han gjør ved undersøkelser.
Jeg drar uten tvil tilbake til ham ved senere behov.