Hamar Gynekologi

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Hamar Gynekologi

Fantastisk dyktig gynekolog

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Dr.Beck er er meget dyktig gynekolog, men også et varmt og godt menneske. Han er blid og imøtekommende, lytter og svarte på alle mine spørsmål på en forståelig måte.
Selve undersøkelsen gikk fint. Han forklarte fint underveis. Den dempede belysningen og det detaljrike bilde i taket(🤣🤣)gjorde at undersøkelsen var unna på et blunk! Jeg fikk litt vondt av ham fordi han hadde vondt i ryggen og halsen. Ønsker ham god bedring!
Ny time allerede i kalenderen.
Jeg anbefaler ham på det sterkeste!
Helsesekretæren var syk.

Hyggelig, men

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Jeg kom dit i forbindelse med dårlig søvn i forbindelse med pms, samt mistanke om dårlig balanserte hormoner. Det avslo han at jeg hadde uten argumentere hvorfor.

Var ikke interessert i å ta ta noen tester, kun tilby hormonspiral. Da jeg sa jeg ikke ønsket det, fikk jeg tilbud om antidepressiva før mens.

Hadde håpet på en mer helhetlig undersøkelse.

Den beste gyn-timen jeg har hatt

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Du får umiddelbart et godt inntrykk av lokalene. Damene i skranken er hyggelige.
Denne gyn.undersøkelsen er definitivt den beste jeg har vært på. Beck er imøtekommende, rolig og tydelig. Han har satt seg inn i informasjonen om deg som pasient på forhånd. Jeg opplevde han som svært stødig også faglig. Han er tydelig i hva han gjør, hva han observerer underveis og påpeker at det han ser er normalt. Jeg fikk samtidig tilbudet om tidlig ultralyd når jeg egentlig kun var inne for en GU. Det gir stort pluss i boka at han tok seg tiden til det.

Fantastisk!

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Tommel opp, bare positivt å si om Dr.Beck. Interessert, grundig, forsiktig og tar opp tråden fra siste besøk. Den aller beste!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Har vært hos Gregor Bernhard Beck etter henvisning fra fastlege. Time ble satt opp raskt. Jeg følte meg utrolig godt ivaretatt, han er vennlig, og virker svært kunnskapsrik.

Han fant umiddelbart "problemet" og satte i gang behandling. Ble også møtt på en veldig vennlig måte i resepsjonen.

Anbefales.