Hamar Gynekologi

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Hamar Gynekologi

Fantastisk gynekolog!!

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Gregor beck er en morsom, hyggelig mann. Han ivaretar deg som pasient på en utrolig god måte! Han lytter, er ydmyk og du merker han oppriktig er der for å hjelpe deg alt han kan. Omsorgsfull og empatisk!! Her føler jeg meg trygg. Selv ved ubehagelige undersøkelser sørger han for å passe på deg!!

Faglig virker han veldig dyktig og oppdatert. Han så med en gang ting på meg som var galt, som sikkert 10 gynekologer ikke har greid å se snevet av før han. Det syns jeg sier mye! Har vært hos mange gynekologer, og ikke blitt opplevd og bli tatt på alvor slik som nå. Er så glad jeg kom hit!!! Kan ikke anbefales nok. <3

Utrolig dyktig

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Fikk raskt time da jeg tok kontakt. Opplever Gregor som kunnskapsrik, god til å lytte og svarer godt på spørsmål. Grundig og forsiktig under prøvetaking. Flott at han forklarer underveis hva han gjør ved undersøkelser.
Jeg drar uten tvil tilbake til ham ved senere behov.

Helt fantastisk

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Tok seg god tid og følte at han brydde seg. Tok alle prøver og følte meg sett og hørt. Anbefales på det varmeste.

Dyktig og nøye

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Er ekstremt fornøyd med Gregor. Han tok meg inn til ekstra timer da jeg ble gravid pga blødning og fulgte opp nøye. Han forteller hva han skal gjøre og jeg følte meg veldig trygg hos han. Nytt og moderne utstyr

Alltid fornøyd med Gregor

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Alltid fornøyd med Gregor. Dyktig gynekolog. Hyggelig og blid kar !
Har hatt han når jeg var gravid, men også etterpå da jeg har slitt med "mens smerter" 24/7 i år etterpå. Føler at jeg blir hørt og sett. Og får alltid gode svar. Hyggelig lokale og fine ansatte.