Hamar Gynekologi

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Hamar Gynekologi

Lav puls og dyktig lege

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Jeg kommer aldri til å bruke fastlege mer ved gyn. Takk til Gregor, for hjelp til å fjerne "hønngammel" spiral, konkluderte med null egg og god opplysning i hele konsultasjonen.

Ærlig og dyktig.

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

God atmosfære på venterommet. En gynekolog som lytter, stiller gode spørsmål og gir trygge faglig begrunnede råd. Tar seg god tid og ser deg som pssient. Det er den minst ubehagelige opplevelsen hos en gynekolog jeg har hatt. Behagelig og moderne stol til undersøkelsen. Lykkes i å fjerne en spiral andre leger har mislyktes med - med andre ord gode ferdigheter! Min faste gynekolog heretter.

Tillitsvekkende og veldig hyggelig

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Han forklarer hva som foregår og er veldig god til å berolige og småsnakke så man glemmer seg litt bort.
Denne gangen måtte han henvise meg videre, og det setter jeg stor pris på at han gjør. Jeg vil absolutt anbefale ham og kommer til å fortsette hos ham framover.

Fantastisk dyktig gynekolog

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Dr.Beck er er meget dyktig gynekolog, men også et varmt og godt menneske. Han er blid og imøtekommende, lytter og svarte på alle mine spørsmål på en forståelig måte.
Selve undersøkelsen gikk fint. Han forklarte fint underveis. Den dempede belysningen og det detaljrike bilde i taket(🤣🤣)gjorde at undersøkelsen var unna på et blunk! Jeg fikk litt vondt av ham fordi han hadde vondt i ryggen og halsen. Ønsker ham god bedring!
Ny time allerede i kalenderen.
Jeg anbefaler ham på det sterkeste!
Helsesekretæren var syk.

Hyggelig, men

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Jeg kom dit i forbindelse med dårlig søvn i forbindelse med pms, samt mistanke om dårlig balanserte hormoner. Det avslo han at jeg hadde uten argumentere hvorfor.

Var ikke interessert i å ta ta noen tester, kun tilby hormonspiral. Da jeg sa jeg ikke ønsket det, fikk jeg tilbud om antidepressiva før mens.

Hadde håpet på en mer helhetlig undersøkelse.