Hamar Gynekologi

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Hamar Gynekologi

Fantastisk lege.

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Jeg har vært innom noen gynokologer oppigjennom årene. Men jeg kan med hånden på hjertet si at Beck er en helt fantastisk lege. Han er opptatt av deg, hvordan du har det, forklarer, er rolig og behaglig. Utstyret han bruker er moderne og gjør selve opplevelsen med undersøkelsen ikke så "skummelt". Bare det at selve undersøkelsesrommet er dempet belysning, gjør at følelsen av å ligge på utstilling forsvinner. Til og med bilde i taket har han 😊 Fin og flink lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Forståelsesfull og meget diktig gynekolog

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Han tar pasienter med stor profesjonalitet. Veldig blid og diktig lege som gjør en glimrende jobb. Han lytter til pasienten og er veldig hyggelig og hjelpsom. Meget imponerende faglig kunnskap. Følte meg veldig trygg da jeg var hos ham. Forklarer alt veldig tydelig. Anbefaler ham på mitt varmeste.

Opptatt

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Gregor er kjempe hyggelig og flink! En damene i resepsjonen er frekk og nedlatende. Etter å ha ventet på at en søknad skulle bli sendt i nesten 2 mnd, fikk jeg beskjed om at Gregor hadde det travelt med viktigere pasienter. Mulig at min barnløshet ikke er like viktig, men sånn sier man ikke!

Kjempe flink

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Flink til å forklare det han gjør. Rask og forsiktig. Jeg fikk en meget god opplevelse og vil anbefalle beck på det sterkeste. En meget flink og høfflig mann.

Forståelsesfull og hensynsfull.

Lege: Gregor Bernhard Beck Skrevet

Fantastisk forståelsesfulle og hensynsfulle!
Får trøst og oppmuntring når man er engstelig or redd.