Madlagynekologene

Tlf: 51 59 15 58 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Madlagynekologene

Johan Bergh den beste

Lege: Johan Bergh Skrevet

Det er noen år siden jeg ble henvist til ham fra fastlegen da jeg hadde en uheldig MA som varte over lengre tid, han skulle på ferie og henviste meg videre til annen gynekolog. Jeg fortsatte hos den "nye" jeg fikk da jeg ikke gikk så mye til gynekolog. Derfor er det noen år siden jeg har vært hos ham. Kunne lett brukt ham videre, men fått høre at han skal pensjonere seg til sommeren og da blir det litt mye flytting rundt.

Han kan mye og vet mye - stoler lett 100% på det han sa til meg på hvert møte vi hadde. Det at jeg hadde opplevd MA og diverse var han utrolig empatisk og støttende omkring, du kunne se og føle at han faktisk brydde seg om pasienter. Har også ei venninne som har vært hos ham og kun har lovord å komme med.

Dumt han skal pensjonere seg, men det er jo forståelig også :-) Hadde det ikke vært for dette skulle jeg lett flyttet tilbake til ham da jeg nå er prøver. Siden han henviste meg videre til en person håper jeg dette er "bevis" på at den jeg nå går til er en Johan går god for. Så da føler jeg meg i trygge Johan"godkjente" hender.

Ikke seriøs

Lege: Tone Lunde Skrevet

Ikke villig til å lytte eller hjelpe .
Manglet fullstendig kunnskap om det jeg skulle undersøkes for. Kunne ikke svare på spørsmål jeg stilte. Kommer aldri til å gå til henne igjen.

Betryggende å komme hit!

Lege: Johan Bergh Skrevet

Har vært hos Johan Bergh i svangerskap og foretatt vekstkontroller. Han er dyktig og omtenksom! Merket at han brydde seg om den lille i magen og om oss som foreldre. Ble henvist videre da jeg ble bekymret, noe han tok hensyn til.

Tusen takk for god oppfølging. Kommer gjerne tilbake hit.

Lege: Johan Bergh Skrevet

Ifm. svak livmorhals og premature barn ble jeg fulgt av Dr. Bergh.
Han er den hyggeligste, mest behagelige og dyktige gynekologen jeg har møtt.
Empatisk, rolig og imøtekommende.
Tok seg god tid og forklarte grundig.
Følte meg ivaretatt og i trygge hender.

Super gynekolog

Lege: Johan Bergh Skrevet

Helt fantastisk lege. Rolig og behagelig. Informerer godt. Kort ventetid. Tar seg god til deg. Anbefales.