Madlagynekologene

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlagynekologene

Supert

Lege: Tone Lunde Skrevet

Bra, da jeg kom inn til lokalet ble jeg ivaretatt av Tone som er flink, skånsom, bli, profesjonell og veldig hyggelig. Jeg følte meg trygg å godt tatt vare på.

Trygg og behagelig

Lege: Tone Lunde Skrevet

Tone tok seg tid til å forklare hva hun skulle gjøre og tok meg med steg for steg. Hvis jeg lurte på noe tok hun seg tid til å forklare. Vil absolutt gå hit igjen :)

Litt vanskelig å nå henne ettersom jeg bare kom til telefonsvar på alle nummerene. Men vil ikke la dette stå i veien for å komme hit igjen.

Alltid fornøyd etter time her

Lege: Tone Lunde Skrevet

Fornøyd med tone som gynekolog, opplever henne alltid som trygg, behagelig, lyttende, opplever og bli forstått og tatt på alvor. Alltid rask med svar etter Evt prøver. Har jeg spørsmål om noe tar hun seg alltid tid til og forklare, opplever henne igjen som trygg i faget sitt.

Johan Bergh den beste

Lege: Johan Bergh Skrevet

Det er noen år siden jeg ble henvist til ham fra fastlegen da jeg hadde en uheldig MA som varte over lengre tid, han skulle på ferie og henviste meg videre til annen gynekolog. Jeg fortsatte hos den "nye" jeg fikk da jeg ikke gikk så mye til gynekolog. Derfor er det noen år siden jeg har vært hos ham. Kunne lett brukt ham videre, men fått høre at han skal pensjonere seg til sommeren og da blir det litt mye flytting rundt.

Han kan mye og vet mye - stoler lett 100% på det han sa til meg på hvert møte vi hadde. Det at jeg hadde opplevd MA og diverse var han utrolig empatisk og støttende omkring, du kunne se og føle at han faktisk brydde seg om pasienter. Har også ei venninne som har vært hos ham og kun har lovord å komme med.

Dumt han skal pensjonere seg, men det er jo forståelig også :-) Hadde det ikke vært for dette skulle jeg lett flyttet tilbake til ham da jeg nå er prøver. Siden han henviste meg videre til en person håper jeg dette er "bevis" på at den jeg nå går til er en Johan går god for. Så da føler jeg meg i trygge Johan"godkjente" hender.

Ikke seriøs

Lege: Tone Lunde Skrevet

Ikke villig til å lytte eller hjelpe .
Manglet fullstendig kunnskap om det jeg skulle undersøkes for. Kunne ikke svare på spørsmål jeg stilte. Kommer aldri til å gå til henne igjen.