Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Frekk, arrogant og nedlatende

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har vært hos Høgdahl tidligere og da var hun veldig hjelpsom. Ville ha en undersøkelse i forbindelse med en operasjon for noen år siden. Ble behandlet helt forferdelig. Skikkelig nedlatende holdning. Var helt i sjokk etterpå. Anbefaler ingen å gå dit.

Veldig hyggelig, omsorgsfull og profesjonell.

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Min første time hos denne legen, var litt engstelig pga tidligere dårlig erfaring hos en gynekolog. Hun møtte meg med smil, var lydhør, var rolig, omtenksom, kommuniserte tydelig, og hadde godt håndlag. Hun hadde en vennlig og lett (men seriøs) måte å snakke på som lettet stemningen. Samtidig var hun kunnskapsrik og gav gode råd som ikke ble dyttet på meg. Jeg fikk tillit til henne og vil gå hos henne i fremtiden.

Dyktig og vennlig

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Dr. Høgdahl er en dyktig lege. Hun er effektiv, men ikke på bekostning av grundighet .Hun er tydelig i sine vurdering og råd, men viser en følsomhet i delikate tema. Profesjonell og trivelig.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har vært hos Dr.Høgdahl 2 ganger. Første gangen hadde hun dårlig tid og var ufølsom. Ble uvel ifbm undersøkelse, Dr. Høgdahl mente det var psykisk og fortsatte us, selvom jeg holdt på å besvime.. Ente timen med gråt! Tenkte hun hadde en dårlig dag, gikk derfor til henne igjen etter ett år. Da var hun frekk og ufølsom, både mot meg og legen som henviste. Timen ente igjen med gråt!

Vært til gu flere ganger, alle andre leger kunnet kommuniseres med.. Hun er nok flink i det hun gjør, men glemmer muligens pasienten oppi det hele.. Kommer ikke tilbake hit!

Vil aldri bytte

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Dr. Høgdahl har fulgt meg gjennom to graviditeter og flere spontanaborter, og hun er fantastisk - både som lege og som medmenneske. Hun får både meg og mannen min til å føle oss sett og forstått, og hun skaper en faglig trygghet på en sympatisk måte. Anbefales!