Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Ubehagelig opplevelse

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg kan dessverre ikke anbefale å gå hit. Slik jeg opplevde det virket Heidi irritert over at jeg var der og brukte av hennes tid. Måten hun snakket til meg på opplevde jeg også i likhet med flere andre her som nedlatende. Jeg følte verken at jeg ble hørt eller ivaretatt, og opplevde at problemene jeg har slitt med i flere år ble bagatellisert og ikke tatt på alvor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Føler meg alltid ivaretatt når jeg er der. Hun er hyggelig og profesjonell. Følger opp vis det er noen som skal følges. Har vært hos henne nå i 5-6 år. Føler ikke det som står her stemmer.

Anbefales!

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Gynekolog med høy kompetanse OG empati. Føler meg sett og tatt på alvor, og finner roen hos Heidi. Høyt faglig nivå og for første gang nærmest gleder jeg meg til årlig kontroll.

Rask, nedlatende tilnærming , ukomfortabel time

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Anbefaler ikke å gå hit. Ble henvist av fastlege. Måtte først vente 25 min etter oppgitt tidspunkt.
Gynekologen virket meget sur da henvisningen og plagene mine ikke helt stemte overens per i dag, så irritert at jeg spurte om hun ønsket jeg skulle gå et annet sted.
Opplevde at hun snakket nedlatende gjennom hele konsultasjonen, og jeg ville bare dra derfra. Turte ikke spørre om det jeg kom for, og hun sjekket heller ikke det som var i henvisningen. Følte jeg var til bry og veldig lite ivaretatt i en sårbar situasjon.

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg var hos Heidi 4 ganger. Jeg fikk et godt førsteinntrykk, men opplevde en arrogant og stresset holdning etter hvert hvor hun påsto ting som ikke var blitt sagt og hun fulgte meg ikke opp etter besvimelse under undersøkelse, da jeg følte meg utrygg. Jeg byttet gynekolog.