Gynekologene AS

Tlf: 22 60 25 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Dårlig tid, dårlig pasientkontakt

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Ventet i over 50 min før det var min tur, kom inn og var der i 5-10 min. Følte meg ikke sett eller hørt, syns det var raskt og brutalt og gikk derfra som et spørsmåltegn. Jeg kommer ikke til å gå hit igjen. Anbefales ikke.

Verste opplevelsen noen sine

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg ville virkelig tenkt meg godt om før jeg gikk til denne legen. Maken til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter. Hun er nedlatende, arrogant og får deg til å angre på at du oppsøkte legehjelp.

Jeg hadde håpet at hun hadde en dårlig dag og at det var grunnen til oppførselen, men etter å ha lest kommentarene her inne så ser jeg at det er hennes greie å oppføre seg dårlig ovenfor pasientene.

Jeg ville virkelig bedt om å gå til en annen lege dersom jeg hadde fått en henvisning til henne.

Frekk og lite forståelsesfull

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Etter å ha ventet halv time etter avtalt time for å komme inn etter første besøk hus Høgdahl var det enkelt å både aldri komme tilbake til henne eller anbefale henne videre!

Du får kun svar på et spørsmål på en enkelt time, hun snakker såååå unødvendig mye for å drøye timen og sier i fra på en frekk møte at timen er over etter 15 min og at ny time må til for at hun skal svare på et spørsmål til. i tillegg til dårlig lytte evne.

Gjør jobben sin!

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Får hjelp til det jeg har bestilt time for. Det er ikke legen du går til hvis du vil snakke om vær og vind og alt annet. Er inne knapt 10 minutter, undersøkelse og prøver. Det passer helt fint for meg. Etter mange år har jeg ikke noe å klage på med besøkene hos Blakstad. Setter opp ny time om et år. Godt å slippe å tenke på det

Tommel opp!

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Wow - her var det mye rusk. Jeg er ikke normalt den som legger igjen en kommentar, men velger nå å gjøre det for å veie opp alt det negative. Etter en spontanabort fikk jeg en hastetime hos Merete sammen dagen, og opplevde undersøkelsen og hele opplegget som meget ryddig og profesjonelt. Hun tok seg også tid til å skvise meg inn for tre oppfølginger etter dette hvor alle undersøkelsene gikk kjapt og rådene var konkrete. Hun er ydmyk men samtidig rett på sak, og jeg har ikke opplevd henne som verken opptatt med noe annet enn pasient eller hardhendt. Hun ene sekretæren derimot trur jeg trenger en ferie snart, men ellers - absolutt å anbefale! Trygg og go´!