Gynekologene AS

Telefonnummer22 60 25 6022 60 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Gi det litt tid, topp gynekolog!

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Hadde lest noen vurderinger av henne og gruet meg skikkelig. Tror at da jeg begynte hos henne at hun var overarbeidet og kanskje derfor folk var misfornøyde. Vi har hatt våre oppstartsproblemer. Det ble lettere da hun delte praksisen sin. Hun har hjulpet meg mye og synes hun har omsorg for meg. Hun var så opptatt av at jeg skulle lykkes med å få barn, og brukte til og med av sin fritid for å hjelpe meg. Til slutt gikk det veien. Og mye er takket være henne. Hun tar ikke på deg med silkehansker akkurat, men er profesjonell og har aldri hatt noen problemer etter undersøkelser. Legesekretærene får også de beste skussmål. Så hyggelige, flinke og hjelpsomme. De har trøstet meg i lang en stund. Takk for at dette legekontoret finnes!

Forferdelig

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg hadde en forferdelig opplevelse hos høgdahl. Hun var frekk, uhøflig og avvisende. Jeg fikk kjeft fordi jeg hadde søkt hjelp hos andre før jeg kom til henne, selv om dette var en selvfølge da hun har vært på ferie i lang tid. I tillegg nektet hun å tro på det jeg fortalte om sykdom i familien.Timen endte i tårer. Jeg unner ingen å få time hos Høgdahl, og kommer aldri til å dra tilbake.

Gretten og lite imøtekommende

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Ble henvist til Høgdahl av min fastlege da jeg hadde mye smerter i nedre mage etter fødsel. Ble møtt av en gretten dame som så ut til å ha veldig dårlig tid. Hardhendt var hun også. Fortalte henne at jeg gjerne ønsket en celleprøve da jeg var redd noe var galt- både min mor og mormor har hatt forstadiet til livmorhalskreft, og dette fortalte jeg henne. Da fikk jeg nærmest kjeft. Ble ingen celleprøve på meg denne dagen, da hun mente det ikke var nødvendig.

Dette er en gynekolog som viser lite forståelse. Anbefaler ingen denne opplevelsen.

Nedlatende holdning

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Følte meg i veien, og at jeg ikke var velkommen. Streng og kort i svarene og fikk meg til å føle meg dum.

Lite interessert

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har sett frem til spesialistoppfølging, og møte med denne gynokologen i forbindelse med HRT behandling. Jeg opplevde henne sjeldent lite interessert i mitt perspektiv. Hun ga meg følelsen av at hun hadde dårlig tid, og at jeg var i veien. Har vanskeligheter med å se hvordan hun skal kunne gjøre en god jobb med dette som utgangspunkt. Finner meg en ny gynokolog!