Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A
0364 Oslo

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Stressende, lite interessert i pasienten forespørsel og dårlig service

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Jeg var hos henne for ultralyd. Måtte vente i 40min før det var min tur. Hun var veldig stesset da det endelig var min tur og var mest interessert i skjermen og tastaturen enn med sin pasient. Jeg fikk ingen forklaring og gadd ikke å sjekke opp det jeg spurte om under ultralyden (fordi hun har dårlig tid). Det eneste jeg fikk av henne er " alt er bra", thats it! Hun sendte både mannen og barn ut av rommet selv om de ville høre hva hu har å si, bare fordi hun må konsentrere seg om å taste i tasturen og vil ikke bli forstyrret. Totalt fikk jeg bare mellom 10-15 min med henne. Vil aldri dra hit igjen, bortkastet penger!!'

Mye bedre enn sitt rykte (her inne)

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Var rimelig engstelig på forhånd, siden jeg hadde lest all kritikken av henne her. Det viste seg at hun slettes ikke var noe å engste seg for, hyggelig, blid, lyttende, profesjonell og dyktig er hva jeg vil omtale henne som, og jeg har full tillit til at hun vil hjelpe meg videre med det jeg var hos henne for, og det på beste måte.

Frekk, arrogant og nedlatende

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har vært hos Høgdahl tidligere og da var hun veldig hjelpsom. Ville ha en undersøkelse i forbindelse med en operasjon for noen år siden. Ble behandlet helt forferdelig. Skikkelig nedlatende holdning. Var helt i sjokk etterpå. Anbefaler ingen å gå dit.

Veldig hyggelig, omsorgsfull og profesjonell.

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Min første time hos denne legen, var litt engstelig pga tidligere dårlig erfaring hos en gynekolog. Hun møtte meg med smil, var lydhør, var rolig, omtenksom, kommuniserte tydelig, og hadde godt håndlag. Hun hadde en vennlig og lett (men seriøs) måte å snakke på som lettet stemningen. Samtidig var hun kunnskapsrik og gav gode råd som ikke ble dyttet på meg. Jeg fikk tillit til henne og vil gå hos henne i fremtiden.

Dyktig og vennlig

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Dr. Høgdahl er en dyktig lege. Hun er effektiv, men ikke på bekostning av grundighet .Hun er tydelig i sine vurdering og råd, men viser en følsomhet i delikate tema. Profesjonell og trivelig.