Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Solid kompetanse og kommunikativ

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg vil gi Heidi Høgdahl mine aller beste anbefalinger.
Du blir som pasient møtt med vennlighet og forståelse - og ikke minst - du møter en lydhør, kunnskapsrik og erfaren gynekolog. Du får god informasjon og oppfølging - og opplever at her er du i trygge hender!
Topp-score fra meg!

Litt for direkte, men hyggelig

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Litt direkte dame som jeg følte ikke svarte på spørsmålene jeg lurte på. kom litt med spesielle kommentarer, men helt ok.

Usikker om jeg kommer tilbake.

Fantastisk dyktig, varm og omsorgsfull!

Lege: Christine Hancke Skrevet

Er det én gynekolog jeg vil anbefale for alle kvinner så er det Christine. Jeg byttet spiral og med dårlige tidligere opplevelser med dette (fra et annet sted), var Christine og resten av teamet en opplevelse av å bli tatt imot med forståelse, god informasjon, omsorg og alt man trenger for at det skulle bli en så god opplevelse som mulig. Jeg er svært takknemlig og kommer aldri til å gå noe annet sted!

Saklig og dyktig

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg har gått hos Heidi Høgdahl i ulike perioder over flere år. Hun er dyktig og trygg, har en direkte og ufarliggjørende tone. Hun er ikke så sensitiv og var i dialogen, noe som kanskje ikke passer for alle - men er fint for meg. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg ble sendt av min fastlege til Høgdahl for å ta en ultralyd. Jeg er gravid, tidlig i uke fem. Jeg var litt redd for jeg ble gravid på minipillen og hadde kvelden før opplevd litt blødning og menssmerter, som jeg fortalte om. Virket ikke som hun brydde seg om det. Hun virket sur for at jeg var der og brukte av tiden hennes, og sur for at jeg kom til henne så tidlig i svangerskapet.

Hun fortalte meg på en veldig nedlatende måte at det er femti prosent sjanse for spontanabort, og at det godt kan hende at kroppen min allerede har begynt med å abortere. Jeg var allerede klar over det, men er fortsatt trist å høre.

Jeg ble lei meg for jeg ønsker å bevare om det går greit med det som vokser inni der. Hun sa i en meget nedlatende tone: "Jeg ser at du blir lei deg, men nå var det jo ikke slik at du hadde planlagt denne graviditeten, så det gjør vel ikke noe om du mister den".

Jeg ble så perpleks og følte meg dum som gråt og svarte henne at kanskje jeg er ekstra trist fordi det er litt hormoner i sving. Da svarte hun meg: " Ja, hvis du faktisk har noen gravidhormoner i deg da".

Jeg gikk derfra gråtende, redd og sint. Hun fikk meg til å føle meg dum og dum for å ønske denne voksende spiren som ikke var planlagt. Videre var hun svært arrogant, lite forståelsesfull og i en mangel på empati.

Jeg kan dessverre ikke anbefale henne etter dette ubehagelige møte. Jeg har byttet gynekolog

Akkurat som at et publikum ikke betaler for å se at skuespilleren har en dårlig dag, slik betaler heller ikke jeg for å se at denne gynekologen har en dårlig dag på jobb.

Hvor ble det av vanlig folkeskikk?