Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Mye bedre enn sitt rykte (her inne)

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Var rimelig engstelig på forhånd, siden jeg hadde lest all kritikken av henne her. Det viste seg at hun slettes ikke var noe å engste seg for, hyggelig, blid, lyttende, profesjonell og dyktig er hva jeg vil omtale henne som, og jeg har full tillit til at hun vil hjelpe meg videre med det jeg var hos henne for, og det på beste måte.

Frekk, arrogant og nedlatende

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har vært hos Høgdahl tidligere og da var hun veldig hjelpsom. Ville ha en undersøkelse i forbindelse med en operasjon for noen år siden. Ble behandlet helt forferdelig. Skikkelig nedlatende holdning. Var helt i sjokk etterpå. Anbefaler ingen å gå dit.

Veldig hyggelig, omsorgsfull og profesjonell.

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Min første time hos denne legen, var litt engstelig pga tidligere dårlig erfaring hos en gynekolog. Hun møtte meg med smil, var lydhør, var rolig, omtenksom, kommuniserte tydelig, og hadde godt håndlag. Hun hadde en vennlig og lett (men seriøs) måte å snakke på som lettet stemningen. Samtidig var hun kunnskapsrik og gav gode råd som ikke ble dyttet på meg. Jeg fikk tillit til henne og vil gå hos henne i fremtiden.

Dyktig og vennlig

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Dr. Høgdahl er en dyktig lege. Hun er effektiv, men ikke på bekostning av grundighet .Hun er tydelig i sine vurdering og råd, men viser en følsomhet i delikate tema. Profesjonell og trivelig.

Legen som ikke gjør jobben sin

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Var hos dr. Blakstad for utredning av barnløshet. Har gjort en del prøver på forhånd, men hun var absolutt ikke interesert i anamnese eller å snakke med meg. Jeg fikk brosjyren Ufrivillig barnløs omtrent med en gang jeg kom inn døra. Hver gang brukte hun halve konsultasjonstid på å taste to setninger i journalen, den andre halven gikk vi gjennom opplysninger som jeg har allerede levert inn og snakket om med henne. Ikke for å nevne at jeg måtte vente 30-40 min hver gang jeg hadde time. Summa summarium fremstår som en lege med lite interesse for pasientens problem, bestiller masse undersøkelser og prøver som ikke følges opp, bruker mye tid på unødvendige ting på konsultasjonen.