Gynekologene AS

Telefonnummer22 60 25 6022 60 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Fin og hyggelig lege

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

I had a visit with Heidi today to check my pregnancy.
I was a bit afraid because of the comments I read below, but Heidi was very nice and helpful. She explained everything to me, had no rush and was funny and kind.

Vennlig og proff

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg ble møtt av en smilende og vennlig person som utførte sitt jobb meget profft og effektivt. Har aldrig hatt en bedre opplevelse hos en gynekolog. Anbefalles!

Ikke fornøyd.

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Har vært der to ganger nå, og fått det samme inntrykket begge gangene. Ikke fått gode svar på spørsmålene mine, selv om jeg spurte flere ganger. Veldig hardhendt, selv om jeg kommuniserte at jeg hadde ubehag nedentil. Gikk derifra med en vond følelse, og kommer ikke tilbake.

Profesjonell, kunnskapsrik, effektiv

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Jeg er uenig i flere av de negative beskrivelsene her. Min erfaring med henne er at hun er en gynekolog som er effektiv, rask og vet hva hun gjør. Hun er kanskje ikke den som bruker lengst tid på prat, men når det virkelig trengs er hun varm og forståelsesfull, men er ofte noe «streng» og rask, nettopp for å få ting skikkelig gjort. Jeg er et menneske som er meget nervøs og ved å gå til henne føler jeg meg sikker og ivaretatt. Ser du etter noen som vil prate med deg i all evighet om alt mulig er kanskje ikke Blakstad den rette, men ser du etter en profesjonell gynekolog som får ting gjort er hun den rette. Personlig har jeg behov for noen som får ting gjort siden jeg er såpass nervøs av natur. Når jeg nå har gjort små «inngrep» har hennes assistent vært der så jeg føler meg ekstra trygg. Etter mitt besøk idag fikk jeg også en varm klem av Blakstad. Jeg er kjempe fornøyd med henne og føler meg ivaretatt og i gode hender.

Gi det litt tid, topp gynekolog!

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Hadde lest noen vurderinger av henne og gruet meg skikkelig. Tror at da jeg begynte hos henne at hun var overarbeidet og kanskje derfor folk var misfornøyde. Vi har hatt våre oppstartsproblemer. Det ble lettere da hun delte praksisen sin. Hun har hjulpet meg mye og synes hun har omsorg for meg. Hun var så opptatt av at jeg skulle lykkes med å få barn, og brukte til og med av sin fritid for å hjelpe meg. Til slutt gikk det veien. Og mye er takket være henne. Hun tar ikke på deg med silkehansker akkurat, men er profesjonell og har aldri hatt noen problemer etter undersøkelser. Legesekretærene får også de beste skussmål. Så hyggelige, flinke og hjelpsomme. De har trøstet meg i lang en stund. Takk for at dette legekontoret finnes!