Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Hyggelig og informativ

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har gått til Høgdahl i 4-5 år nå ifb celleprøver. Blir alltid møtt på en hyggelig måte, legen er interessert og informativ. Undersøkelsen blir skånsomt utført.
Jeg ser her inne at folk har svært ulike erfaringer med Heidi Høgdahl, og det er overraskende. Kanskje jeg har vært heldig, men det er altså ingen tvil om at jeg har følt meg godt ivaretatt av en profesjonell gynekolog.

Traumatiserende opplevelse

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Opplevde henne som kald, hardhendt og uten empati. Jeg grein under hele inngrepet, uten et eneste trøstende ord. Gikk ut av rommet uten å nesten vite hva hun hadde gjort nedentil. Kom for biopsi av livmorhalsen, og blødde så mye det rant ned på gulvet. Fått svar på Furst at det er blitt tatt en klamydiatest, som jeg IKKE ba om, og aner ikke hvor svaret på den ekstremt smertefulle biopsien er blitt av.

Veldig lite fornøyd

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har vært hos henne 2 ganger hun var forsinket over 40 min begge gangene

Jeg var hos henne for gynekologisk undersøkelse, så ringte mobilen hennes midt i undersøkelsen og hun gikk å tok den. Snakket 15 min i tlf mens jeg satt og venta på gyn stolen

Jeg anbefaler ikke gynekologene der lite hyggelige, forsinkelser i over 40 min, stressa under undersøkelse. Følte meg veldig utrygg

Gjør ikke jobben sin når det gjelder å få svar på viktige prøver, må ringe mange ganger før jeg får svar. Vanskelig å komme gjennom på tlf

Utelukkende positiv opplevelse

Lege: Christine Hancke Skrevet

En utrolig behagelig og kunnskapsrik lege. Jeg følte hun var direkte med omsorg og jeg følte meg i veldig gode hender. Veldig glad for å bli fulgt opp av henne.

Dyktig!

Lege: Christine Hancke Skrevet

En dyktig, organisert, effektiv og kjempehyggelig gyn. Føler meg så ivaretatt og trygg under behandling hos henne.