Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Understanding and Funny Gynaecologist!

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

I had an appointment with her last month and it was amazing. The consultation was helpful, she has all my answers and the best part was she made me feel comfortable and in good mood with her funny and lighthearted nature. She diagnosed my disease and helped me understand it. Don't pay attention to those negative reviews, because they scared me when read them before the interview. Consider her friend and you will get the most out of half an hour consultation.

Distré og stresset

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Mitt første møte med Merete Blakstad var for over to år siden. Jeg var generelt fornøyd med undersøkelsen, og dro derfor til henne igjen på nytt for en rutinemessig undersøkelse grunnet smerter.

Jeg ventet i over en time på å komme inn, og som flere skriver her inne, var hun kun opptatt av maskinen og tastaturet. Hun stilte meg de samme spørsmålene som sist, og det virket som om hun ikke hadde skjønt at jeg hadde vært der før. Undersøkelsen var rask og ubehagelig, og etterpå prøvde jeg å stille henne noen spørsmål rundt graviditet og mulighetene for dette. Hun mente noen av smertene jeg hadde opplevd kunne være endometriose og skriver en hel del i journalen. Jeg spør hva endometriose er og om hun kan forklare for meg. Hun gir meg en flyer fra endometrioseforeningen uten videre forklaring. Så spør hun meg om hun skal skrive ut en resept på p-piller. Jeg sier at jeg synes det ville veldig bakvendt om vi nå skal prøve å få barn? Hun mener det er eneste behandling for endometriose (som hun kanskje tror jeg kan ha, men ikke påviser eller stiller noen spørsmål ved). Jeg går ut med tusen spørsmål og en flyer jeg ikke aner hva jeg skal med. Som pasient kunne jeg ønske hun hadde tatt seg tid til å lese journalen før jeg kom inn, og i tillegg kunne gitt meg en god forklaring og ikke snakket over hodet på meg. Det virker som hun var svært stresset og ikke tilstede, noe som får enhver pasient til å føle seg utrygg og lite velkommen.

Dr. Heidi Høgdal Dårligst lege jeg har hatt

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Skikkelig nedlatende holdning. Legen som ikke lytter til pasienten. Anbefaler henne ikke.

Stressende, lite interessert i pasienten forespørsel og dårlig service

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Jeg var hos henne for ultralyd. Måtte vente i 40min før det var min tur. Hun var veldig stesset da det endelig var min tur og var mest interessert i skjermen og tastaturen enn med sin pasient. Jeg fikk ingen forklaring og gadd ikke å sjekke opp det jeg spurte om under ultralyden (fordi hun har dårlig tid). Det eneste jeg fikk av henne er " alt er bra", thats it! Hun sendte både mannen og barn ut av rommet selv om de ville høre hva hu har å si, bare fordi hun må konsentrere seg om å taste i tasturen og vil ikke bli forstyrret. Totalt fikk jeg bare mellom 10-15 min med henne. Vil aldri dra hit igjen, bortkastet penger!!'

Mye bedre enn sitt rykte (her inne)

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Var rimelig engstelig på forhånd, siden jeg hadde lest all kritikken av henne her. Det viste seg at hun slettes ikke var noe å engste seg for, hyggelig, blid, lyttende, profesjonell og dyktig er hva jeg vil omtale henne som, og jeg har full tillit til at hun vil hjelpe meg videre med det jeg var hos henne for, og det på beste måte.