Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Traumatiserende opplevelse

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Opplevde henne som kald, hardhendt og uten empati. Jeg grein under hele inngrepet, uten et eneste trøstende ord. Gikk ut av rommet uten å nesten vite hva hun hadde gjort nedentil. Kom for biopsi av livmorhalsen, og blødde så mye det rant ned på gulvet. Fått svar på Furst at det er blitt tatt en klamydiatest, som jeg IKKE ba om, og aner ikke hvor svaret på den ekstremt smertefulle biopsien er blitt av.

Veldig lite fornøyd

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har vært hos henne 2 ganger hun var forsinket over 40 min begge gangene

Jeg var hos henne for gynekologisk undersøkelse, så ringte mobilen hennes midt i undersøkelsen og hun gikk å tok den. Snakket 15 min i tlf mens jeg satt og venta på gyn stolen

Jeg anbefaler ikke gynekologene der lite hyggelige, forsinkelser i over 40 min, stressa under undersøkelse. Følte meg veldig utrygg

Gjør ikke jobben sin når det gjelder å få svar på viktige prøver, må ringe mange ganger før jeg får svar. Vanskelig å komme gjennom på tlf

Utelukkende positiv opplevelse

Lege: Christine Hancke Skrevet

En utrolig behagelig og kunnskapsrik lege. Jeg følte hun var direkte med omsorg og jeg følte meg i veldig gode hender. Veldig glad for å bli fulgt opp av henne.

Dyktig!

Lege: Christine Hancke Skrevet

En dyktig, organisert, effektiv og kjempehyggelig gyn. Føler meg så ivaretatt og trygg under behandling hos henne.

Mistroisk og nedlatende

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Hun var uforberedt til timen, visste ikke hvilke medisiner jeg brukte, unødvendig smertefull undersøkelse og mistrodde informasjon jeg ga henne fra fastlegen. I det hele tatt en rotete og lite hyggelig konsultasjon. Har skiftet gynekolog!