Ingrid Borthen legekontor

1 vurdering

Siste vurderinger av Ingrid Borthen legekontor

Utålmodig og lite interessert

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Jeg hadde store forventninger til konsultasjonen etter å ha fått anbefalt gynekolog Ingrid Borthen. Det var derfor en stor skuffelse da jeg opplevde lite interesse for mine plager. Jeg opplevde at det var jeg som måtte stille spørsmålene. Alt gikk svært rakst, og etter kun 15 minutter (jeg hadde i hvert fall trodd jeg fikk være der i 20), avsluttet hun med å gi meg en resept og si "vi får jo bare håpe at det kan hjelpe litt".

Positivt var det at jeg fikk time relativt raskt.

Kjempeflink gynekolog

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Har hatt problemer med underlivet etter fødsel, gikk til fastlege som henviste meg til annen gynekolog som sa at alt var fint. Følte at noe var feil og gikk hit, og Hun ordnet opp med en gang. Flink og hyggelig.

Flink og hyggelig gynekolog

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Jeg var på dette legekontoret hos en av de kvinnelige gynekologene der. De tilbyr timer på kveldstid, veldig hyggelig og flink gynekolog, absolutt å anbefale. Det negative var at man bare kunne bestille time i et begrenset tidsrom på tirsdager. Det var også litt vanskelig å finne frem til legekontoret. Ventetiden var på ca 3 uker, som er bra alt tatt i betraktning. Hvis man ønsker en flink kvinnelig gynekolog og kortere ventetid, er dette legekontoret å anbefale!