Ingrid Borthen legekontor

Telefonnummer55 19 08 2455 19 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 2 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av Ingrid Borthen legekontor

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Gått der i mange år,rolig flink og medmenneskelig .Føler meg godt ivaretatt og har fått god hjelp i mange år. Trenger ikke grue seg til time hos henne 😀

Dyktig

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Jeg leser en av disse anmeldelsene og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Selv har jeg fått fantastisk oppfølging på alle måter. Alltid klare svar, viser en kunnskapsrike lege, hun gjør mine legetimer til noe positivt med sin medfølese, tålmodighet og oppfølging. Hun er bare fantastisk , anbefaler henne på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Trygghet og forståelse, blir alltid spurt om man har noen problemer. Gode forklaringer på alt man lurer på!

Utålmodig og lite interessert

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Jeg hadde store forventninger til konsultasjonen etter å ha fått anbefalt gynekolog Ingrid Borthen. Det var derfor en stor skuffelse da jeg opplevde lite interesse for mine plager. Jeg opplevde at det var jeg som måtte stille spørsmålene. Alt gikk svært rakst, og etter kun 15 minutter (jeg hadde i hvert fall trodd jeg fikk være der i 20), avsluttet hun med å gi meg en resept og si "vi får jo bare håpe at det kan hjelpe litt".

Positivt var det at jeg fikk time relativt raskt.

Kjempeflink gynekolog

Lege: Ingrid Borthen Skrevet

Har hatt problemer med underlivet etter fødsel, gikk til fastlege som henviste meg til annen gynekolog som sa at alt var fint. Følte at noe var feil og gikk hit, og Hun ordnet opp med en gang. Flink og hyggelig.