Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Usman Rana Skrevet

Etter år med rennende nese og nysing x antall ganger om dagen, samt resultat som konstant rød og sår og ikke minst smertefull nese, fikk jeg endelig den hjelpen jeg trengte! En effektiv undersøkelse, og gode medisiner endret hverdagen min fullstendig Etter besøk hos dr Rana. Flott, og hyggelig oppfølging med telefon om hvordan det gikk, samt informasjon om resultatet fra prøver tatt. Jeg er nå bedre enn noensinne og har hverken smerter eller plager fra nesa lenger. Er evig takknemlig! Anbefaler denne legen om man sliter med ØNH problemer!

Reddet idrettskarieren

Lege: Usman Rana Skrevet

Jeg er evig takknemlig for behandligen jeg fikk hos Usman Rana på Aleris Strømmen. Har slitt med diverese i ørene siste årene, og er blitt anbefalt av andre leger å slutte med idretten jeg brenner for. Da jeg dro til Usman Rana ble jeg meget godt ivaretatt. Usman's medisinske råd og behandling hjalp meg videre med en aktiv idrettskarriere. Det førte til Norges første VM medalje og EM gull i min idrett. Tusen takk Usman! Jeg kan anbefale Usman Rana på det varmeste.

Gjentakende, litt vanskelig å forstå

Lege: Ragnar Gunnarsson Skrevet

Mye gjentakelse. Litt vanskelig å forstå språkmessig. Ingen gode svar på smerte. Fikk betennelsesdempende medisin og oppfordring om fysio og støttebandasje. Legen tok utgangspunkt i rapport fra ortoped. Skulle ønske legen tok i bruk flere metoder for å undersøke.

Trygg og meget kunnskapsrik

Lege: Usman Rana Skrevet

Vil gi mine beste skussmål for behandling og oppfølging jeg fikk av Usman på strømmen.
Fra første telefon ble jeg tatt på alvor og jeg følte han var meget seriøs og profesjonell

Lite behjelpelig og arrogant

Lege: Ayham Alshbib Skrevet

Han blir beskrevet som "ydmyk, engasjert og faglig dyktig", noe som faktisk er det helt motsatte.
Jeg opplevde ham som likegyldig og arrogant, med ingen som helst ønske i å hjelpe.
Jeg så frem til møtet med ham, men forlot det i sjokk og vantro, og ble fullstendig knust av denne opplevelsen/behandlingen. Det har også gitt meg et mer negativt syn på Helsenorge som kan ansette noen som ham.