Gynekologklinikken AS

Albumsgate 11
3016 Drammen

Siste vurderinger av Gynekologklinikken AS

En meget profesjonell og faglig dyktig lege

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Hun er en svært dyktig og oppdatert lege,man føler seg meget godt ivaretatt .Hun er klar og tydelig,er god til å lytte ,og har god og behagelig humor...Hun inngir en god trygghet i en sårbar situasjon . God oppfølging er en selvfølge for denne legen.Anbefales på det varmeste...... Heldige den, som har henne som Gynokolog .

Utrolig dyktig!

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Har aldri hatt en så dyktig og seriøs lege. Hun er rolig, rett på sak og ærlig. Hun tar seg også veldig god tid, noe jeg setter pris på.

Finnes ingen bedre enn Deirdre

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Ingen over, ingen under og ingen ved siden! Leter du etter gynekolog i Drammensområdet bør du ikke være i tvil!! Hun er i mine øyne verdens beste; profesjonell, trygg, imøtekommende og oppmerksom :)

Fantastisk lege med utrolig koselige legesekretærer!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Var nylig hos Deidre for første gang og må si jeg ble svært imponert. Alt fra samtalen med timebestilling til selve legetimen og oppfølgingen etterpå var helt utrolig bra. Tenk om alle legekontor hadde vært slik? Jeg ble dårlig etter timen og legesekretæren hentet til og med bilen min slik at jeg ikke skulle få bot ved parkeringen, helt utrolig service.

Deidre var rolig og forståelsesfull og fremstod kunnskapsrik og trygg. Jeg føler jeg ble tatt skikkelig på alvor og fikk suveren behandling. Kan anbefales på det aller varmeste.

Den beste legen

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Rolig, imøtekommende, snill, lytter når man forteller, forklarer alt så man forstår, betryggende beroligende, åpen.