Gynekologklinikken AS

Albumsgate 11 3016 Drammen

Siste vurderinger av Gynekologklinikken AS

Tydelig og dyktig

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Hun er definitivt den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun var veldig god til å forklare og presenterte løsninger ingen har gjort tidligere. I tillegg fikk jeg en tydelig diagnose. Dette har ingen gjort før - verken i Drammen eller i Asker. Jeg slapper endelig av fordi jeg rett og slett føler at jeg er i de beste hender. Selve klinikken var også ganske trivelig med flotte damer i resepsjonen. Jeg er så lettet over at evalueringene jeg leste om henne og klinikken stemte. Jeg gir derfor også full pott på alt

Trygg,utrolig kunnskapsrik og morsom

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Gynekologklinikken har generelt god service og en hyggelig atmosfære. Cathrine er en varm og imøtekommende, engasjert og kunnskapsrik lege. Får deg til å føle deg så trygg at du glemmer at du gruet deg.

Kommer aldri til å bytte!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Verdens beste gynekolog. Rolig, lyttende og særdeles behagelig. Anbefales på det aller sterkeste! Alle her er veldig hyggelige.
Skulle ønske de hadde lengre åpningstider, men ingenting å utsette utover dette!

Trygg, profesjonell, ekstremt dyktig, tillitsskapende og lydhør

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Utrolig glad jeg fant henne. Vil aldri finne på å bytte. Føler meg i så trygge hender hos henne.Anbefales på det sterkeste!

Føler at jeg blir godt tatt imot

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Den beste legen jeg noensinne har vært hos. Informerer godt. Kan anbefale henne på det sterkeste. Føler meg så trygg og jeg kan prate med henne om ting jeg ikke føler jeg kan snakke med fastlegen om.