Gynekologklinikken AS

Telefonnummer32 80 84 9032 80 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Albumsgate 11 3016 Drammen

Siste vurderinger av Gynekologklinikken AS

Trygg og medmenneskelig.

Lege: Bengt Oscar Josef Tunerstedt Skrevet

Jeg har vært pasient hos Tunerstedt i mange år, og anbefaler han på der varmeste. Han tar seg alltid god tid, og forklarer tydelig når man har spørsmål. Terningkast 6😀

Trygg og dyktig lege!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Var hos Deidre etter mislykket forsøk på fjerning av spiral hos annen gynekolog. Deidre klarte å fjerne denne helt smertefritt, på kort tid! Tar hatten av for fantastisk service og ekstremt god hjelp! Veldig god service fra legesekretærer på kontoret også!

Kunnskapsrik og betryggende gynekolog

Lege: Monica Lilja Skrevet

Vi var hos Monica i forbindelse med blødninger i svangerskapet. Hun ga oss virkelig roen vi trengte; lyttet til bekymringene våre, gjennomførte en grundig ultralyd hvor hun forklarte alt vi lurte på, og svarte på en haug med spørsmål på en god og forståelig måte. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk dyktig kvinne!

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Utrolig behagelig vesen, har ikke hatt en bedre Doktor. Hun er rolig og forståelsesfull med et humoristisk glimt i øyet.

Fantastisk!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Fantastisk dame, tryggheten selv. Legesekretærene på klinikken er også noe for seg selv. Alltid super blide og ekstremt hyggelig atmosfære der. Ingen over, ingen ved siden.