Gynekologklinikken AS

Tlf: 32 80 84 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gynekologklinikken AS

Fantastisk!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Fantastisk dame, tryggheten selv. Legesekretærene på klinikken er også noe for seg selv. Alltid super blide og ekstremt hyggelig atmosfære der. Ingen over, ingen ved siden.

Fantastisk

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Faglig dyktig.Tar seg tid til å forklare, og hever ikke et øyebryn for dumme spørsmål, men gir gode svar. Hun behersker kunsten å være direkte, ærlig og empatisk på samme tid. Kan anbefales på det varmeste!

En meget profesjonell og faglig dyktig lege

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Hun er en svært dyktig og oppdatert lege,man føler seg meget godt ivaretatt .Hun er klar og tydelig,er god til å lytte ,og har god og behagelig humor...Hun inngir en god trygghet i en sårbar situasjon . God oppfølging er en selvfølge for denne legen.Anbefales på det varmeste...... Heldige den, som har henne som Gynokolog .

Utrolig dyktig!

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Har aldri hatt en så dyktig og seriøs lege. Hun er rolig, rett på sak og ærlig. Hun tar seg også veldig god tid, noe jeg setter pris på.

Finnes ingen bedre enn Deirdre

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Ingen over, ingen under og ingen ved siden! Leter du etter gynekolog i Drammensområdet bør du ikke være i tvil!! Hun er i mine øyne verdens beste; profesjonell, trygg, imøtekommende og oppmerksom :)

Fantastisk lege med utrolig koselige legesekretærer!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Var nylig hos Deidre for første gang og må si jeg ble svært imponert. Alt fra samtalen med timebestilling til selve legetimen og oppfølgingen etterpå var helt utrolig bra. Tenk om alle legekontor hadde vært slik? Jeg ble dårlig etter timen og legesekretæren hentet til og med bilen min slik at jeg ikke skulle få bot ved parkeringen, helt utrolig service.

Deidre var rolig og forståelsesfull og fremstod kunnskapsrik og trygg. Jeg føler jeg ble tatt skikkelig på alvor og fikk suveren behandling. Kan anbefales på det aller varmeste.

Den beste legen

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Rolig, imøtekommende, snill, lytter når man forteller, forklarer alt så man forstår, betryggende beroligende, åpen.

Den beste jeg har hatt

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Cathrine Dunin Woyseth .er den beste gynekologen jeg har hatt.
Hun er meget behagelig og lytter til pasienten og kommuniserer meget bra.

Dyktig

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Dyktig og tar seg god tid. Forklarer godt underveis i undersøkelsen. Føler jeg blir tatt godt vare på. Kan anbefales på det varmeste.

Veldig flink dame

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Hun gjør det mindre kjipt å dra til gynekolog! Det er alltid litt ubehagelig å måtte dra til gynekolog, men med Deirdre føler man ikke på flauheten. Hun er svært profesjonell og dyktig i jobben sin.

Utrolig hygggelig lege

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Rett slet den beste legen jeg noen gange har vært hos.
Hyggelig, forsiktig, tilstede fra man går inn døren.
Jeg skal ikke grue meg til neste besøk.

Veldig dyktig lege

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Jeg misliker sterkt GU, og har derfor ikke vært flink til å ta disse kontrollene, men etter å ha blitt anbefalt Deirdre Nsubuga så har jeg ingen problemer med å gå til årlige kontroller. Veldig dyktig, forklarer godt underveis, beroligende småprat når hun merker at jeg er nervøs. Virkelig en jeg kan anbefale videre! Hyggelige damer i "resepsjonen" er også et pluss!

Dyktig

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Veldig flink, ærlighet og sier det slik det er. Effektiv klar tale, mye humor. Får pasienten til å slappe av

Den beste gynekologen jeg har hatt

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Har aldri vært så avslappet under undersøkelse som hos Deirdre. Hun forklarer godt hva hun gjør og hvorfor og gir gode råd og anbefalinger.

Flink lege

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Flink lege som tar seg tid til pasienten. Også er hun også morsom, så man klarer å slappe av under undersøkelsen

Ærlig og dyktig

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Hun kaller en spade for en spade, og er ikke redd for å si hva som gjelder.
Rolig og flink til å lytte og haster ikke igjennom timen for å bli fort ferdig.

Meget sympatisk

Lege: Knut Hesla Skrevet

Alltid blid og imøtekommende, synd at han holder
på å trappe ned

Super lege

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Dr Nsubuga er en meget flink og tillitsfull gynekolog. Jeg har vært hos henne 2 ganger, og hun har begge gangene møtt meg vel forberedt (ved å lese tidligere journaler). Veldig trygg under undersøkelser, flink til å forklare underveis slik at jeg har vært rolig og avslappet. Glad jeg har "funnet" henne. Kommer garantert til å fortsette årlige kontroller hos henne!

Svært fornøyd

Lege: Dag Wide-Swensson Skrevet

Faglig sterk, ryddig, hyggelig og empatisk. Enkel å snakke med.

Veldig fornøyd.

Lege: Knut Hesla Skrevet

Tenkte litt på alderen men var veldig fornøyd. Veldig uproblematisk, grundig, forklarende og empatisk. Følte virkelig han kunne faget sitt.