Gynekologklinikken AS

Tlf: 32 80 84 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gynekologklinikken AS

Kunnskapsrik og betryggende gynekolog

Lege: Monica Lilja Skrevet

Vi var hos Monica i forbindelse med blødninger i svangerskapet. Hun ga oss virkelig roen vi trengte; lyttet til bekymringene våre, gjennomførte en grundig ultralyd hvor hun forklarte alt vi lurte på, og svarte på en haug med spørsmål på en god og forståelig måte. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk dyktig kvinne!

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Utrolig behagelig vesen, har ikke hatt en bedre Doktor. Hun er rolig og forståelsesfull med et humoristisk glimt i øyet.

Fantastisk!

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Fantastisk dame, tryggheten selv. Legesekretærene på klinikken er også noe for seg selv. Alltid super blide og ekstremt hyggelig atmosfære der. Ingen over, ingen ved siden.

Fantastisk

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Faglig dyktig.Tar seg tid til å forklare, og hever ikke et øyebryn for dumme spørsmål, men gir gode svar. Hun behersker kunsten å være direkte, ærlig og empatisk på samme tid. Kan anbefales på det varmeste!

En meget profesjonell og faglig dyktig lege

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Hun er en svært dyktig og oppdatert lege,man føler seg meget godt ivaretatt .Hun er klar og tydelig,er god til å lytte ,og har god og behagelig humor...Hun inngir en god trygghet i en sårbar situasjon . God oppfølging er en selvfølge for denne legen.Anbefales på det varmeste...... Heldige den, som har henne som Gynokolog .