Gynekologklinikken AS

Albumsgate 11 3016 Drammen

Siste vurderinger av Gynekologklinikken AS

Trygg, forsiktig, lytttende, tilstede og medmenneskelig

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Fantatisk lege, hele klinikken er bare så trygg, man føler at man blir tatt vare på. Skulle gjerne ha gi 10 stjerne, hvis det var mulig

Trygg, kunnskapsrik, konkret og dyktig

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Litt tørr humør men er ikke noe viktig, deg viktigste at hun gjør jobben sin på en profesjonell måte og kan på en enkel måte forklare uforståelig ting til pasienten.

Jeg er ikke fornøyd med denne legen

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Har brukt denne legen ved noen anledninger og gjør ikke lenger. Jeg anbefaler ikke andre å bruke denne legen. Opplever ikke å bli forstått og legen har dårlig tid til meg.

Tydelig og dyktig

Lege: Deirdre Nsubuga Skrevet

Hun er definitivt den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun var veldig god til å forklare og presenterte løsninger ingen har gjort tidligere. I tillegg fikk jeg en tydelig diagnose. Dette har ingen gjort før - verken i Drammen eller i Asker. Jeg slapper endelig av fordi jeg rett og slett føler at jeg er i de beste hender. Selve klinikken var også ganske trivelig med flotte damer i resepsjonen. Jeg er så lettet over at evalueringene jeg leste om henne og klinikken stemte. Jeg gir derfor også full pott på alt

Trygg,utrolig kunnskapsrik og morsom

Lege: Cathrine Dunin-Woyseth Skrevet

Gynekologklinikken har generelt god service og en hyggelig atmosfære. Cathrine er en varm og imøtekommende, engasjert og kunnskapsrik lege. Får deg til å føle deg så trygg at du glemmer at du gruet deg.